{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Negle i Akryl og Gele. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg laver negle i akryl og gele, jeg vil meget gerne høre lidt meninger om de negle jeg har lavet.
Jeg har oprettet et fotoalbum med en del billeder, som jeg gerne vil have jeres kommentare om.

Gerne både positiv og negativ kritik, men vær søde at holde en pæn tone.

Mvh. Maria L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negle i Akryl og Gele.
  • #1   19. jul 2010 Jeg synes det ser rigtig flot ud det hele, jeg kan især godt lide dem med glimmertipper smiley
    Jeg gad godt have lavet negle, men jeg kan desværre ikke pga mit arbejde smiley

• #2   19. jul 2010 Mange tak for din rosende kommentar.
    Hvad er dit job?
    Jeg er under udd. som anlægsgartner og rytter i min fritid og det kan neglene fint holde til.

Mvh. Maria L

• #3   19. jul 2010 Jeg er plastmagerlærling.. Jeg monterer støbeværktøjer i sprøjtestøbemaskiner, så det er meget med værktøj og alt muligt, der ikke gør særlig godt for neglene smiley

• #4   19. jul 2010 Jeg må indrømme at de slet ikke er noget for mig, jeg synes ikke de er specielt pæne, og det er slet ikke min stil - måske derfor jeg ikke synes de er pæne smiley
    Der er for meget glimmer og for meget lyserødt.

Jeg laver ikke selv sådan noget, men jeg er til noget der er MEGET mere enkelt, og ikke så piget. smiley

• #5   19. jul 2010 Egern
    Ok, så kan jeg godt se hvad du mener... Det ville ødelægge dem smiley

• #6   19. jul 2010 CKH
    Jeg kan godt se hvad du mener, de er ret "dullede" men det er smag og behag smiley
    Jeg er lidt facineret af glimmer og farver på neglene. Men man kan lige så nemt bruge naturligt farvede tipper så de ser ægte ud men bare er meget stærkere (8 gange stærkere end naturlige negle).

Mvh. Maria L

• #7   19. jul 2010 Som de andre skriver inde i selve albummet bør du file en smule mere, så tipperne følger den naturlige negls form smiley Men ellers har du da noget meget godt kørende, og som sagt - øvelse gør mester smiley

• #8   19. jul 2010 Charlotte L
    Ja, andenæbene skal files væk, og neglene skal være mere krogede. Jeg lærer stadig smiley men har også kun lavet negle i 6 uger smiley

Jeg har et tip til dine leopard pletter.
    Hvis du laver dem på en guld farvet negl med kobberfarvede store pletter og omkranser disse med sorte kanter så får du et mere ægte look.
    Jeg har lavet dette med orange negl og rød plet med sorte kanter, jeg har desværre ikke de rigtige farver til det endnu.

• #9   19. jul 2010 Ja, er godt klar over det smiley .. Men måtte bruge de farver jeg havde, samt de egentlig bare var et eksperiment da jeg modtog mine dotting tools smiley ..

Starter med acryl negle her til d. 1. Så det bliver super spændende at springe ud i smiley

• #10   19. jul 2010 Ja, jeg kender det godt. Når man får nye ting så skal de bare afprøves i en fart smiley
    Skal du på kursus eller vil du prøve akryl i stedet for gele?

• #11   19. jul 2010 jeg syns de ser fine ud.. og som du skriver har du kun været igang i 6 uger.. jeg syns de er flotte til det kun er så kort tid.. du skal nok blive dygtig.. held og lykke med det..
    hej her fra

• #12   19. jul 2010 Lærke P
    Mange tak for de rosende ord smiley

• #13   19. jul 2010 Haha, ja lige præcis smiley Så finder man bare nogle alternativer så det kan afprøves d:

Og jeg vil bare gerne igang med acryl i stedet for gele.. Synes tanken om at kunne opbygge blomster, hjerter osv osv i 3D på selve neglene virker tiltalende, i stedet for at skulle sidde med neglelak og pynte neglene smiley .. Man kan helt sikkert få lavet fede negle med gele også, men synes det er 1000 gange mere tiltalende at sidde og arbejde med acryl smiley Men nu må vi se, kan være jeg hurtigt falder tilbage til geleen igen smiley

Kommentér på:
Negle i Akryl og Gele.

Annonce