Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Badeshorts str xxl +
  • #1   10. jan 2011 www.Ebay.com

www.ebay.co.uk

www.ebay.de

Der købte jeg billig billabong badeshorts sidste år

• #2   10. jan 2011 Altså det er til en dreng på 23 smiley

• #5   10. jan 2011 I Wanna Fuck you. .

Nemt at høre du ikke er ældre smiley

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #6   10. jan 2011 Tja kan jo også være det skal være xxl fordi der skal være plads til mere i hans badebukser som i dine;) hvis der er noget der forstår sådan en lille en;)!! Med streg under lille hr I wanna fuck you;)

• #8   10. jan 2011 I Wanna Fuck you. .
    Prøv og hør her din forbandede klaphat. Eftersom mere og mere tøj bliver produkseret i østen, og oveni hatten er facon syet. Jamen så er XXL faktisk til tider det der i gamle dage var en Large.

Du kan jo tjekke min størrelse min profil, og jeg vil da ik betragte mig selv som kæmpe tyk eller noget. Men alligevel er jeg "tvunget" til at handle i f.eks Allsize. Jeg kan gå ind i en forretning og finde XXXL eller endda XXXXL som jeg ikke kan være i. Men i de forretninger hvor tøjet er syet efter gammeldags størrelser, så kan jeg nøjes med XL-XXL.

Så kend lidt til tingene før du kaster om dig med dumme kommentare.
    Den unge mand kunne evt også være ramt af sygdom, der gjorde ham lidt større end ideal størrelsen...

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139
    #10   10. jan 2011 Synes sgu ellers du lyder til at være en lille splejs ! Og så hold dog kæft når de voksne snakker ! Fordi man bruger XXL behøver man ikke være fed, man kan også bare være HØJ og muskuløs.

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#11   10. jan 2011 69 er det ikke kun piger der vejer det;) hehe ej det er gaz;)

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

#13   10. jan 2011 Næh du behøver såmen ikk bruge xxl for at være voksen, men den første kommentar du fyrede af, var simpelhen bare lidt for lam. Din fornuft burde sgu sige dig, at folk der er 2m høj men af ganske alm. til lidt muskeløs statur nok ikke bruger M som dig, men det gjorde den så desværre ikke..

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

#14   10. jan 2011 Vil det så sige at hvis man er høj, må man ikk vise sig i badeshorts, udelukkende fordi man bruger xxl + ?? Men nu er alle folk jo så heldigvis ikke som dig ; ) og vil måske gerne vise sig iført badeshorts.

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#15   10. jan 2011 Hehe!!

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

#17   10. jan 2011 Nej det var absolut ikke det du skrev de 2 første gange

• #18   10. jan 2011 I wanna.. Prøv du og få en hjertesygdom og ha en masse væske i kroppen og piller du tager på af..

Tror ikke du vil grine så meget af det, tror du de fleste kan gøre for hvordan de ser ud?

Min mor har været meget tynd, hun fik en blodprop 2 steder, heldigvis LEVER. men tager piller hun tager voldsomt på af og vejer godt og vel 100kg.

TÆNK DIG OM FØR DU TALER!

• #19   10. jan 2011 Christina P - Tak for linket har fundet nogle han kan bruge smiley ..

• #20   10. jan 2011 Evt min såkaldte kæreste som du lige har kommenteret.

I sommert fik han konstateret hjertesygdom hvor han skal tage piller resten af sit liv, har ofret sig 10kg dvs 2 størrelser op, pga væske i kroppen..

Hvad får dig til at tro folk ledte efter en nedladende kommentar som din?

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#21   10. jan 2011 Du siger jo faktisk talt hans mor ikke må tage på stranden!;)

• #22   10. jan 2011 I'm a girl smiley ..
    Leder bare efter badeshorts til min kæreste til årsdag da vi skal til egypten til marts ;D !

• #23   10. jan 2011 Det er godt med dig smiley .. Gå du nu ud og spise dig noget kylling og salat med fedtfattig dressing så skal du nok holde din super slanke krop smiley ..

Enjoy..

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

#24   10. jan 2011 Fint nok men pas på du ikke spiser for meget;)

• #26   23. jan 2011 på outletcity.dk har de et kæmpe udvalg af tøj
    prøv evt. at kigge her smiley

http://www.outletcity.dk/1245-badeshorts

• #27   23. jan 2011 Tak smiley

Kommentér på:
Badeshorts str xxl +

Annonce