Hvilket mærke er bedst? (Gele negle) {{forumTopicSubject}}
Jeg laver gelenegle, og har fået en super lækkert sæt i gave af kæresten... Men geleen begynder at slippe neglene efter en lille uge, og holder ikke meget længere end det.
Jeg er nybegynder, så jeg kender ikke de forskellige mærker, men jeg tror helt ærligt at det er noget gøjl det jeg har fået. Jeg har fået "undervisning" af en prof, og hun kan ikke se jeg gør noget galt, så ingen af os forstår hvorfor geleen slipper, andet end at det må være noget billigt gøje-møj!
Derfor... til alle jer der laver gelenegle... Hvilken gele bruger i? Hvor længe holder det på neglene inden der skal laves en opfyldning?
Og bruger i det gele som er 3-i-1 eller bruger i dem, hvor der er 3 forskellige geleer at arbejde med?!
Jeg håber i kan hjælpe mig, for jeg vil virkelig gerne lave det her, og så nytter det ikke noget, at man ikk har noget der holder.
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Der er ikke noget decideret mærke/navn... bare navnene på hvad de skal bruges til.
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 434
jan 2012
Jeg kigger lige på det der akzent
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 80
Jeg brugte og alt det billig shit førhen men nu er det KUN cnd jeg lægger på mine kunder :)))
jan 2012
Kan jeg ikk købe det som privat person?
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 80
Men det er alle pengene værd at tage det kursus
jan 2012
Er.der nogen af jer der kender fraulain 38 gele (tror nok det hedder sådan)
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 9
jan 2012
Troede det var noget skidt når det var så billigt... Men hvis du siger det kan holde så længe, vil jeg da klart overveje det også...
Det ville være en start, indtil jeg har fået sparet sammen til kursus.
apr 2010
jan 2012
Men hvor er det ærgeligt at man ikke kan købe prof når man ikk er uddannet.
Men tak for forslagene i hvert fald
apr 2010
Hvilket mærke er bedst? (Gele negle)