{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.250 visninger | Oprettet:

Jeanne P
Jeanne P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Hvilket mærke er bedst? (Gele negle) {{forumTopicSubject}}

Jeg laver gelenegle, og har fået en super lækkert sæt i gave af kæresten... Men geleen begynder at slippe neglene efter en lille uge, og holder ikke meget længere end det.

Jeg er nybegynder, så jeg kender ikke de forskellige mærker, men jeg tror helt ærligt at det er noget gøjl det jeg har fået. Jeg har fået "undervisning" af en prof, og hun kan ikke se jeg gør noget galt, så ingen af os forstår hvorfor geleen slipper, andet end at det må være noget billigt gøje-møj!

Derfor... til alle jer der laver gelenegle... Hvilken gele bruger i? Hvor længe holder det på neglene inden der skal laves en opfyldning?
Og bruger i det gele som er 3-i-1 eller bruger i dem, hvor der er 3 forskellige geleer at arbejde med?!

Jeg håber i kan hjælpe mig, for jeg vil virkelig gerne lave det her, og så nytter det ikke noget, at man ikk har noget der holder.

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket mærke er bedst? (Gele negle)
  • Jeanne P
    Jeanne P Tilmeldt:
    jan 2012

#2   13. jan 2012 ja ser du... der står ikke noget navn på... Det var noget der fulgte med pakken.. en masse små geleer... De hedder alle sammen noget på tysk. F.eks. Haftgel.

Der er ikke noget decideret mærke/navn... bare navnene på hvad de skal bruges til.