{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.250 visninger | Oprettet:

Jeanne P
Jeanne P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Hvilket mærke er bedst? (Gele negle) {{forumTopicSubject}}

Jeg laver gelenegle, og har fået en super lækkert sæt i gave af kæresten... Men geleen begynder at slippe neglene efter en lille uge, og holder ikke meget længere end det.

Jeg er nybegynder, så jeg kender ikke de forskellige mærker, men jeg tror helt ærligt at det er noget gøjl det jeg har fået. Jeg har fået "undervisning" af en prof, og hun kan ikke se jeg gør noget galt, så ingen af os forstår hvorfor geleen slipper, andet end at det må være noget billigt gøje-møj!

Derfor... til alle jer der laver gelenegle... Hvilken gele bruger i? Hvor længe holder det på neglene inden der skal laves en opfyldning?
Og bruger i det gele som er 3-i-1 eller bruger i dem, hvor der er 3 forskellige geleer at arbejde med?!

Jeg håber i kan hjælpe mig, for jeg vil virkelig gerne lave det her, og så nytter det ikke noget, at man ikk har noget der holder.

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket mærke er bedst? (Gele negle)
  • Jeanne P
    Jeanne P Tilmeldt:
    jan 2012

#2   13. jan 2012 ja ser du... der står ikke noget navn på... Det var noget der fulgte med pakken.. en masse små geleer... De hedder alle sammen noget på tysk. F.eks. Haftgel.

Der er ikke noget decideret mærke/navn... bare navnene på hvad de skal bruges til.

• #3   13. jan 2012 Bruger du en primer inden du lægger gelé på? Den er nemlig super og får et til at binder bedre på natur neglen.. Og jeg bruger kun akzent er selv træt af akt det andet billige skidt;-)

• Jeanne P
    Jeanne P Tilmeldt:
    jan 2012

#4   13. jan 2012 Yeps, der fulgte en lille primer med, så det kommer også på smiley
    Jeg kigger lige på det der akzent smiley

• #5   13. jan 2012 CND er og bliver det bedste på markedet, men der skal man have uddannelsen smiley

Jeg brugte og alt det billig shit førhen men nu er det KUN cnd jeg lægger på mine kunder :)))

• Jeanne P
    Jeanne P Tilmeldt:
    jan 2012

#6   13. jan 2012 Så man kan kun købe CND når man er udlært...
    Kan jeg ikk købe det som privat person?

• #7   13. jan 2012 Nej desværre smiley

Men det er alle pengene værd at tage det kursus smiley

• Jeanne P
    Jeanne P Tilmeldt:
    jan 2012

#8   14. jan 2012 Jeg vil også gerne have et kursus, men jeg skal lige have sparet sammen først smiley

Er.der nogen af jer der kender fraulain 38 gele (tror nok det hedder sådan)

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 9
    #9   14. jan 2012 jeg laver gele med 3-i-1 gele, først fra nouveau nail men har nu skiftet hen til nailmania gele også en 3-i-1. Mine negle holder altid længe, 6-8 uger hvor jeg så piller dem af, for at klippe naturneglen ned. jeg er rigtig glad for nailmanias geler, var lidt skeptisk i startet, for det er ikke så dyrt, men det holder skide godt, er super at arbejde med, og så har de kæmpe udvalg...

• Jeanne P
    Jeanne P Tilmeldt:
    jan 2012

#10   14. jan 2012 Holder nailmania virkelig så længe :-0
    Troede det var noget skidt når det var så billigt... Men hvis du siger det kan holde så længe, vil jeg da klart overveje det også... smiley
    Det ville være en start, indtil jeg har fået sparet sammen til kursus. smiley

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    apr 2010

#11   14. jan 2012 ja jeg blev også selv overrasket over hvor godt det er smiley

• Jeanne P
    Jeanne P Tilmeldt:
    jan 2012

#12   14. jan 2012 Jeg har bestilt en af de små bøtter derinde fra... så må vi se smiley Om ikke andet, så har den ikk været så dyr... så det er ikk et stort tab hvis det ikk er som jeg ønsker smiley
    Men hvor er det ærgeligt at man ikke kan købe prof når man ikk er uddannet.

Men tak for forslagene i hvert fald smiley Håber jeg har fundet en gele nu som virker... og så spare jeg sammen til at komme på kursus smiley Så kan jeg også få alle de store kendte mærker hehe.

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    apr 2010

#13   14. jan 2012 på neppersnails.dk kan du også købe prof gele uden at være uddannet, der handlede jeg før i tiden. Men da jeg prøvede nailmania syntes jeg det var lige så godt som det andet men MEGET billigere. held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Hvilket mærke er bedst? (Gele negle)

Annonce