{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Lica - <3
Lica - <3
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61

hjælp til canada goose jakke ? fake or not ? {{forumTopicSubject}}

er der nogle der ville kunne sige mig om denne canada goose jakke er fake eller ægte ?
http://www.dba.dk/vinterjakke-str-36-canada/id-86181496/
- har også fået tilsendt to billeder, hvortil der er mærke på siden af jakken ?
den er sat til 3300 kr,- ?

Er tvivlsom da der ingen kvit. er, og da jeg ved at der er mange fake derude.
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til canada goose jakke ? fake or not ?
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   25. sep 2012 Der er da ingen der går i de jakker mere?

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#2   25. sep 2012 Det var så ikke et svar på mit spørgsmål ! smiley

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#3   25. sep 2012 SMG - hvordan kan du se det ? smiley

• #4   25. sep 2012 Den er god nok, det er en goose smiley Syningerne er i hvert fald langt pænere end de fake udgaver jeg har set smiley (Sælger selv goose jakker) smiley

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #5   25. sep 2012 Svarede ikke på dit spørgsmål, men jeg sparede dig muligvis for at bruge 3000,- ved ikke at købe en "Nørrebro-jakke".

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#6   25. sep 2012 Espen: er du helt sikker ? vil jo helst ikke tages ved røven.
    kan lige ligge en anden side ind også. det er samme model. også fra i vinters, hun har dog kvit.
    http://www.trendsales.dk/listings/canada-goose-jakke/27106700?forum=106&road=my_items

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#7   25. sep 2012 P:L Hver sin smag og behag. eftersom at jeg har fået futtet min north face af, kunne jeg godt tænke mig og prøve noget 'nyt'.

• #8   25. sep 2012 Jeps er sikker smiley SMG aner ikke hvad han snakker om. Du kan også kigge på fyldet inde i jakken, der stritter fjer ud fra højre og venstre på en fake, det gør der ikke her.

Bare syningerne er lige, er en god indikator for at den er ægte. Om den er stjålet er jo så en anden ting. Men du møder vel op og kigger på jakken?

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#9   25. sep 2012 espen: det er slet ikke muligt for mig.
    jeg ville også helst først se jakken, men det vil ikke kunne lade sig gøre da jeg har en lille datter og hende og jeg bor meget langt væk fra hinanden.
    Men pga. hun ingen kvit- har, har jeg sagt til hende, at hun kan få halvdelen af pengene og jeg så får jakken, så jeg kan gå ned i en butik og få tjekket om den virkelig er ægte. og hvis den er, betaler jeg self. resten. ( har fået hende ned i 2600 kr,- )
    men det er self. lidt røv, hvis hun bare beholder halvdelen af pengene og aldrig sender jakken. det er jeg nervøs for. men ud fra dette, har jeg også sagt at jeg vil have noget navn på hende, adresse og lign.

• #10   25. sep 2012 Find en tættere på smiley Du har ingen anelse om varens nuværende stand. Altid mød op ansigt til ansigt når du handler med sådan nogle beløb smiley

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#11   25. sep 2012 SMG: tak for oplysningen.
    vis du kender personen og ved hun har købt den fake, så er jeg allerede stået af der.
    Måske jeg så bare skal vente 2-3 måneder og så købe en ægte istedet. bare lidt øv, når jeg har fået min egen vinter jakke brændt af. Men sådan må det være så smiley

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#12   25. sep 2012 Espen: tak for alle dine svar smiley

• #13   25. sep 2012 EsBen hedder jeg smiley

Arghhh den er god med dig smiley Alle jakker til mænd fra Goose, nixen du smiley Du har med garanti ikke halvdelen af mit sortiment smiley Det nok tvivlsomt at du som 21 årig har kunnet smide 100k+ over disken for jakker.

Og ja, jeg ved hvad jeg snakker om, jeg sælger dem dagligt.

• #14   25. sep 2012 Nej du har ret, jeg forhandler dem jo kun smiley Lad os lytte til en der tror han har haft de jakker smiley

• #15   25. sep 2012 Misundelig? Nu går jeg ikke i Goose, da der er for mange små pop drenge der synes det er mega "swag". Desuden får jeg dem til kostprisen fra fabrikken, så hvis jeg ville have en, havde jeg det nok. Misundelig, ha! Good one.

• #16   25. sep 2012 Er langt fra misundelig. Ved ikke hvor du får det fra. Men det er da op til hende der har lavet indlægget, at stole på en der sælger varen og kender varen, eller en der siger han har haft mange af dem, Jeg har jo kørt flere hundrede igennem mine hænder og forbi mine øjne.

• #17   25. sep 2012 ja det gør du da helt sikkert, og kender jakken og alt det der smiley Smut nu ud af det her indlæg smiley

• Lica - <3
    Lica - <3 Tilmeldt:
    mar 2012

#18   26. sep 2012 Hov hov, det var ikke meningen at nogle skulle hoppe i hovedet på hinanden smiley
    Hvis du SMG, kender personen og ved hun har købt den fake, så er jeg som sagt allerede stået af. og du eller esben så har ret. hvis du kender denne pige og til jakken hun har, så er jeg ikke int.

Det er self. en del penge for en jakke, når man også har en lille pige man skal sørge for, men sådan er det smiley Måske jeg bare skal som i siger, vente lidt tid, ligge penge til side over 2-3 måneder og så køber den der og få en helt ny smiley

Kan man virkelig få disse jakke til børn på 1½ år ? smiley
    Havde godt nok, på et tidspunkt tænkt på om de havde det i north face, men kom aldrig videre.

• #19   26. sep 2012 Man kan få 2 forskellige modeller til helt små børn...

Kommentér på:
hjælp til canada goose jakke ? fake or not ?

Annonce