Mærketøj Mærketøj
Jeg har tit tænkt på hvorfor vi piger og drenge enlig går så meget op i mærketøj. Jeg gør det også selv, men har nogen gange tænkt over hvorfor Hvis der nu er et par vildt pæne bukser som man enlig rigtig godt kan lide, men man tænker: De er ikke mærke så dem må jeg ikke blive set i .. hvorfor enlig ikke?? Og ligeså er det hvis du ser et par mærkebukser der faktisk er ret gimme men man tænker bare: Det er fuldstændig lige meget at de er grimme, de er mærke og det er det der tæller. Ret åndsvagt faktisk !! En jeg kender plejer at sige om et par Miss Sixty bukser: Du betaler 200 kr. for bukserne og 700 for at de hedder Miss Sixty eller G-star! Det passer jo faktisk. Men selvom mærketøj er dyrt og du kan få et par bukser er nogenlunde lige så gode og pæne til det halve køber vi stadig mærketøj. Det gør jeg også selv. Men hvorfor enlig? Og gør I derude det også? Og hvad syntes I om mærketøj?
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 75 Svar: 604
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 165
Det samme gælder at gå de rigtige steder hen i byen og opholde sig med de rigtige folk .
feb 2007
Følger: 1 Svar: 4
det er den bedste begrundelse jeg længe har hørt, jeg går selv kun i mærketøj og ejer intet fake, og du har helt ret det er nemlig et status symbol!
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 171
Min søns tøj bliver oftest købt i Kvikly eller Bilka, han vokser ud af det så køber ikke bluser og bukser til ham som koster spidsen af en jetjager.... Han skal have lov til at slå hul på knæene og spilde tomatsovs uden jeg river mig i håret....
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 171
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 6 Svar: 1.451
Det med de "rigtige folk" - handler det ikke bare om at din selvtillid ikke er høj nok til at snakke med folk du bryder dig om? om de så er "rigtige" eller ej?
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 60
Alle køber du dyrt tøj, så du skiller dig ikke ud fra mængden nej.
jan 2007
og det er stort set KUN derfor jeg går i det, også noget med min kultur self.
Men altså, Stone island eller aquascutum de er så kendte mærker og pisse dyre.
Men stort set ingen ved hvad det er, fordi det ikke er kendt her i DK.
Så hvad er mærketøj for dig ?
Er det kun D&G, Burb, Evisu, Prada, Chanel osv osv ?
feb 2007
Status har meget at sige. Og jo min selvtillid er MEGET høj mit ego overskrider det så det er ikke der der trykker .
Danni L
Jo det gør jeg . Jeg går for det meste i Dior Homme der er IKKE RET MANGE folk der har det .
jan 2007
Du nævner et mærke, Dior Homme, også fordi du går i et mærke skiller du dig ud fra alle andre i denne verden !?
dit billed er en burb taske, kom ik og sig at burberry ikke snart kan købes i bilka for fanden, ALLE har det, alle små poptøser, og alle små drenge, med deres halstørklæde.
Men forstår godt det du mener med status, og at din selvtillid sikkert er høj, og lever livet i den hurtige bane ik ?
jan 2007
Ingen mennesker er bedre end andre, uanset om en har en million og den anden kun 1000 kr. ! "
er der heller ik blevet sagt, men kom ik og sig at du hellere vil have en million end 1000.
Alle ville vælge millionen, så jo, penge har MEGET at gøre / sige nu om dage, og det er da fedt at vise man har råd til tøj.
Men det ka os blive for meget, der er så dem som tror at de nærmest bliver guder fordi de lige har fået nyt tøj af mor.
jan 2007
jan 2007
jan 2007
jan 2007
feb 2007
Janteloven er over dig
Danni L
burberry rejsetasken har intet at gøre med mig som person . Og ja Burberry er noget af det mere mainstream og bunden er Evisu osv. og bla bla
Jo ang det med status jeg lever "det sjove liv" hvis jeg selv skulle sige det . Der er nogle folk der ikke kan li den måde vi fester og har det sjovt på andre elsker den . vi kan godt lide at poppe en flaske pange mens andre bare ryster på hovedet og ville ha sparet de penge og købt noget mere ordinært .
jan 2007
mar 2007
Følger: 1 Svar: 3
jeg er kold over for hva det koster, gider ikk ligne en eller anden fattigrøv i et par føtex bukser.. hehe, betaler heller ikk selv:)
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 75 Svar: 637
Mærketøj