{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Mærketøj {{forumTopicSubject}}

Jeg har tit tænkt på hvorfor vi piger og drenge enlig går så meget op i mærketøj. Jeg gør det også selv, men har nogen gange tænkt over hvorfor smiley Hvis der nu er et par vildt pæne bukser som man enlig rigtig godt kan lide, men man tænker: De er ikke mærke så dem må jeg ikke blive set i .. hvorfor enlig ikke?? Og ligeså er det hvis du ser et par mærkebukser der faktisk er ret gimme men man tænker bare: Det er fuldstændig lige meget at de er grimme, de er mærke og det er det der tæller. Ret åndsvagt faktisk !! En jeg kender plejer at sige om et par Miss Sixty bukser: Du betaler 200 kr. for bukserne og 700 for at de hedder Miss Sixty eller G-star! Det passer jo faktisk. Men selvom mærketøj er dyrt og du kan få et par bukser er nogenlunde lige så gode og pæne til det halve køber vi stadig mærketøj. Det gør jeg også selv. Men hvorfor enlig? Og gør I derude det også? Og hvad syntes I om mærketøj?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærketøj
  • #1   13. mar 2007 ja det spørgsmål har vært oppe SÅååååå mange gange, søg i forum smiley

  • #2   13. mar 2007 Jeg købert dyrt tøj for at skille mig ud fra mængden (: Gider ikke være som alle andre folk også har det også noget at gøre med status og man viser man har råd til at købe dyrt .

    Det samme gælder at gå de rigtige steder hen i byen og opholde sig med de rigtige folk .


  • Hans-Henrik F
    Hans-Henrik F Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 4
    #3   13. mar 2007 [ J Rath ]
    det er den bedste begrundelse jeg længe har hørt, jeg går selv kun i mærketøj og ejer intet fake, og du har helt ret det er nemlig et status symbol! smiley


  • #4   13. mar 2007 Jeg er egentlig oss ligeglad... ærlig talt er jeg lidt nærig....... Vil hellere købe to par jan for 300 stykket, end et par for 600..... Det eneste der skal væe kvali er mit undertøj.... Men jeg kan heller ikke gå ind og købe en BH i H & M der passer.. deres skåle er ikke store nok.... Så der tyr jeg til Freya....
    Min søns tøj bliver oftest købt i Kvikly eller Bilka, han vokser ud af det så køber ikke bluser og bukser til ham som koster spidsen af en jetjager.... Han skal have lov til at slå hul på knæene og spilde tomatsovs uden jeg river mig i håret....


  • #5   13. mar 2007 jan* Jeans

  • #6   13. mar 2007 køber selv dyre jeans,fordi jeg absolut kan mærke forskel i kvaliteten,og hvordan de sidder på mig,det dyreste par jeg har kostede 2200 og det var endda i USA,men så ved jeg også at ingen har dem her i dk,da de kun kan købes i 3 butikker i USA,det kan jeg nu godt lide,at have noget andre ik har. men derudover har jeg også billigt tøj,hvis jeg synes det er fedt,er ligeglad med mærket hvis bare kvaliteten er god og det ser fedt ud. Men til gengæld har jeg en måned hvor jeg har mange penge,så køber jeg noget dyrt mærketøj,enten til mig eller min søn.

  • #7   13. mar 2007 Køber hvad jeg har lyst til...forelsker jeg mig i noget ekstra dyrt må jeg spare penge sammen og købe det når der er råd..

    Det med de "rigtige folk" - handler det ikke bare om at din selvtillid ikke er høj nok til at snakke med folk du bryder dig om? om de så er "rigtige" eller ej?


  • #8   13. mar 2007 Rene J
    Alle køber du dyrt tøj, så du skiller dig ikke ud fra mængden nej.


  • #9   13. mar 2007 Jeg går i ekstremt dyrt tøj, men ingen kender det.
    og det er stort set KUN derfor jeg går i det, også noget med min kultur self.

    Men altså, Stone island eller aquascutum de er så kendte mærker og pisse dyre.
    Men stort set ingen ved hvad det er, fordi det ikke er kendt her i DK.

    Så hvad er mærketøj for dig ?
    Er det kun D&G, Burb, Evisu, Prada, Chanel osv osv ?


  • #10   13. mar 2007 Kamilla V
    Status har meget at sige. Og jo min selvtillid er MEGET høj mit ego overskrider det så det er ikke der der trykker .

    Danni L

    Jo det gør jeg . Jeg går for det meste i Dior Homme der er IKKE RET MANGE folk der har det . smiley


  • #11   13. mar 2007 Rene J .

    Du nævner et mærke, Dior Homme, også fordi du går i et mærke skiller du dig ud fra alle andre i denne verden !?

    dit billed er en burb taske, kom ik og sig at burberry ikke snart kan købes i bilka for fanden, ALLE har det, alle små poptøser, og alle små drenge, med deres halstørklæde.

    Men forstår godt det du mener med status, og at din selvtillid sikkert er høj, og lever livet i den hurtige bane ik ?


  • #12   13. mar 2007 Mini "
    Ingen mennesker er bedre end andre, uanset om en har en million og den anden kun 1000 kr. ! "

    er der heller ik blevet sagt, men kom ik og sig at du hellere vil have en million end 1000.
    Alle ville vælge millionen, så jo, penge har MEGET at gøre / sige nu om dage, og det er da fedt at vise man har råd til tøj.

    Men det ka os blive for meget, der er så dem som tror at de nærmest bliver guder fordi de lige har fået nyt tøj af mor.


  • #13   13. mar 2007 Hehe, tror jeg var hurtig med tasterne der smiley


  • #14   13. mar 2007 Rene.,..ja, status har meget at sige - det er jeg godt med på..men det har ikke mere at sige end at man burde kunne stå ved sig selv og de venner man har - om de er populære eller ej... har en tendens til at "knække" populære folk hvis ikke jeg bryder mig om dem..ikke så pænt gjort, men så må de lære at opføre sig ordentligt og ikke tro de er meget bedre end alle andre fordi de tilfældigvis har "seje venner"...

  • #16   13. mar 2007 Julie..helt enig..men rene er så også kun 17 år gammel, så det kan da tænkes han ændrer mening en dag...

  • #18   13. mar 2007 vil også hellere bruge penge på kæresten, hundene og resten af dyrene end på mig selv...

  • #19   14. mar 2007 Kamilla V

    Janteloven er over dig

    Danni L

    burberry rejsetasken har intet at gøre med mig som person . Og ja Burberry er noget af det mere mainstream og bunden er Evisu osv. og bla bla smiley

    Jo ang det med status jeg lever "det sjove liv" hvis jeg selv skulle sige det . Der er nogle folk der ikke kan li den måde vi fester og har det sjovt på andre elsker den . vi kan godt lide at poppe en flaske pange mens andre bare ryster på hovedet og ville ha sparet de penge og købt noget mere ordinært .


  • #20   14. mar 2007 Jaja...du bliver nok klogere en dag..

  • Sren R
    Sren R Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #21   17. mar 2007 burberry, er bar meget bedre kvalli end alt andet, :)..

    jeg er kold over for hva det koster, gider ikk ligne en eller anden fattigrøv i et par føtex bukser.. hehe, betaler heller ikk selv:)


  • #22   26. okt 2007 Sren R , så er du jo en fattigrøv, det er dine forældre der er de rige smiley dem der selv tjener til grejet se dem er der respekt for smiley

Kommentér på:
Mærketøj

Annonce