{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Mærketøj? {{forumTopicSubject}}

jeg kom til at tænke på... hvorfor er det lige at så mange mennesker går i mærketøj ? jeg går IKKE selv i det for jeg syntes det på en måde udstråler mangel på selvtillid?
har jeg ret ?
eller går de bare i det fordi de tror de er lækre i det ?
når jeg ser en dreng i McDonalds bukser og en pige i D&G(Dum&Grim xD) tænker jeg bare: whaat? igen nogle mennesker der ikk er sig selv og har ikk deres egen stil !?
altså folk kan da sagtens være de sødeste og dejligste mennesker selv om de går i mærkevare.. men hvorfor gør de det ?!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærketøj?
  • U S
    U S Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #1   23. apr 2008 For at passe ind

  • #2   23. apr 2008 jeg gør det ikk for jeg har ikk brug for at ligne alle andre og få min selvtillid på den måde? jeg har fin selvtillid uden at skulle ligne alle andre?

  • Kasper B
    Kasper B Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 19
    #3   23. apr 2008 kvaliteten !

  • Kasper B
    Kasper B Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 19
    #4   23. apr 2008 ikke alle mærker!

  • Kasper B
    Kasper B Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 19
    #5   23. apr 2008 okay, du har jo nok ret,
    men mærket Felipa K er en meget bedre kvalitet iforhold til H&M smiley
    sådan mærkes det


  • #6   23. apr 2008 Du får jo meget mere kvalitet.. Og tøjet sidder meget bedre..

  • Rikke n
    Rikke n Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 266
    #8   23. apr 2008 jeg vælger det jeg synes er pænest. og det er som oftest det.

  • #9   23. apr 2008 Jeg føler mig sku meget mere selvsikker, når jeg går i noget tøj jeg kan lide smiley

    Noget jeg synes er pisse grimt at gøre med mærkevare, er at flashe det. Altså de drenge med Burberry skjorte, hvor de smøger ærmerne op så man kan se ternene, og LV halstørklædet og Evisu bukserne som de overhovedet ikke kan passe. Det ser bare ud som om de prøver at blære sig med deres tøj, og det ser virkelig dumt ud.


  • #11   23. apr 2008 Mærketøj er ofte pænere, og bedre kvalitet ?

    Du finder ikke et par rigtig fede bukser til 2-400kr desværre, ellers ville jeg da købe dem.

    Jeg kan godt følge dig i at piger der går med toppe hvor der står d&g over det hele, og drenge i evisu bukser - prøver at udstråle et eller andet.
    Jeg kan ikke klare mærke/logo tøjet.

    Men fact er at mærkevarer som lindeberg, tiger, diesel, burberry- laver MEGET federe tøj, BEDRE pasform x 100 + FEDERE design x 100 smiley


  • #12   23. apr 2008 Søren S -
    Ved godt mærket betyder noget, men der er altså også forskel på et par bukser til 1000kr diesel/jl/tiger og så jack&jones, og alt det andet pis.

    Pop mærker som G-star/Bjorkwin osv, er der sikkert ikke en døjt bedre kvalitet i, men der er så heller ikke stor forskel på prisen smiley


  • #13   23. apr 2008 Jakob H

    Du har såååå meget ret!
    Det er klart fedeste at gå i mærketøj, hvor det ikk bare udstråler hvad det er.
    F.eks en skjorte med en kææææmpe måge på ryggen, Godt nok er det Evisu. men sku ikk pænt smiley


  • #14   23. apr 2008 Markur R -
    Nu har jeg aldrig set evisu lave skjorter smiley Men ja, kan godt følge dig. smiley


  • #15   23. apr 2008 Jakob H

    Det har jeg heller ikk ;D men bare et eksempel smiley


  • #16   23. apr 2008 Eller det har jeg faktisk smiley de er bare ikk kommet til dk smiley

  • #17   23. apr 2008 haha fair nok smiley
    Var i london sidste uge, i sådan et kæmpe center - Hvor alle de RIGTIG dyre mærker, havde butik og viste nye kollektioner frem smiley

    Og damn evisu laver meget, meget andet end bare mcdonalds bukser de er kendt for smiley


  • #18   23. apr 2008 går selv med det som jeg besst selv kan lide.. og så kigger jeg ikke på prisen... men går selv en del i fx björkvin som jeg syntes laver noget lækkert tøj.. både at have på, og så ser det også nice ud... men har da også billige ting og dyrere ting.... går efter pasform og udseene, fremfor mærke og pris... men mange gange er der kælet lidt mere for de forskelige ting i tøj i mellem prisgruppen, fremfor det helt billige fra føtex osv

  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 149
    #19   23. apr 2008 søren s , det jo fordi det er brandet at mærkevarer er dyrer . så har folk bildt dem selv ind at , kvaliteten er meget bedre . men evisu er vævede 3 gange istedet, for normal jeans som kun er 2 gange . men alligevel tager de alt for mange penge for dem.

  • #20   24. apr 2008 altså det er lige det jeg mener ? mærkevare er nogle gange bedre kvalitet og sådan men jeg kan ikk se ideen i at skal gå med det der har KÆMPE logoer over det hele ?

Kommentér på:
Mærketøj?

Annonce