1.591 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

iM
iM
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135

Flytte hjemmefra? Under 18 år.. Flytte hjemmefra? Under 18 år..

Kunne godt snart tænke mig at flytte, har ikke det fedeste forhold til hverken min papfar eller mor, vi er oppe og skændtes konstant, jeg sover temmelig tit ude. Så jeg tænkte på om det var muligt at få sit eget sted selvom jeg er under 18. Har prøvet at snakke med kommunen men de fatter ikke en skid? Nogle der har stået i sammen situation? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte hjemmefra? Under 18 år..
  • #1   26. jan 2010 hvis du kan få dem til skrive under på papirerne for det . så kan du godt. ellers er det ikke så nemt.

for kommunen hjælper kun, hvis det virkelig er problemer, dvs ikke bare skænderi. men så det i vold, alkohol osv.
    sådan var det da jeg spurgte en fra kommunen.

• #2   26. jan 2010 Min venindes søster fik lov til at flytte og fik lejlighed af kommunen fordi moren skrev under på noget og betalte indskudet til lejligheden , hun er 17 søsteren , så snak med din mor om det, måske hun er med på ideen smiley !?

• #3   26. jan 2010 Har sådan set pengene til en lejlighed/ andet det er bare indskuddet det kniber med xD

• #4   26. jan 2010 Hvis kommunen ikke vil vil hjælpe dig, så må du jo selv betale.

Jeg flyttede da jeg var 16, pga. store familiære problemer og kommunen ville kun hjælpe hvis jeg ikke flyttede sammen med min kæreste. Så vi fandt selv en lejlighed, og betalte selv.

• #5   26. jan 2010 Derudover skal dine forældre skrive under på, at du gerne må flytte, selvom du ikke er myndig.

• #6   26. jan 2010 Det tilskud forældrene får det må jeg jo så enlig få eller hvad?

• #7   26. jan 2010 kenned b, nej det gør du ikke, med mindre dine forældre giver dig dem? det er jo børnepenge. som de får indtil du er 18. for at kunne forsørge dig selvom de ikke rækker langt, men i det du flytter siger du jo pænt nej tak til dem-.

• #8   26. jan 2010 Som alle andre skriver. skal dine forældre skrive under på det.. ellers er det ikke helt nemt. kun hvis man har været under kommunen og der er andre problemer..

Kommentér på:
Flytte hjemmefra? Under 18 år..

Annonce