{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unge mennesker landet?
  • #1   29. apr 2012 det er noget lort !!

• #2   29. apr 2012 hvorfor er det det?

• #3   29. apr 2012 Jeg er lige flytte fra de gamle som boede på landet og til min egen lejlighed i centrum... og nøøøj hvor er det dejligt!

På landet var aaalt besværligt og en bil er sådan set et krav, hvis ikke du da er super glad for at cykle i alt slags vejr....

i byen er den eneste ulempe larmen, men det er nok også værre, når man nu har boet på landet i 20 år....

• #4   29. apr 2012 Anja S kan det ikke ligeså godt være fordi du er glad for bare at komme hjemme fra ?

Men jeg ville nu nok heller ikke bo HELT ude på landet.. Det ville være bedst for mig med et hus i en lille provins by f.eks..

• Danny O
    Danny O Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
    #5   29. apr 2012 Synes det er skønt at bo på landet, og håber jeg kommer til det resten af mit liv.Vil sku ikke ind i en by og bo, så skal det i hvert fald kun være midlertidigt.

• #7   29. apr 2012 der er jo intet?
    nu bor jeg så også meget langt ude. men der kommer 2 busser om dagen, og den nærmeste nabo er 500 meter væk. det er bare røvsygt, kort sagt.

• #8   29. apr 2012 Jeg bor os på landet, og har gjort det siden jeg flyttede for mig selv smiley

Jeg synes det er super lækkert, at her er ro og ingen trælse naboer man skal tage hensyn til.
    Det bedste er dog at jeg kun har 15 min indtil Århus C og der ligger flere indkøbsmuligheder indenfor 3 km.
    Jeg har kun positivt at sige om "landlivet" smiley

• #9   29. apr 2012 bussen kører lige forbi 6-8 gange om dagen smiley

og jeg kan sagtens cykle i alt vejr, det har jeg gjort før..

• #10   29. apr 2012 Der er ulemper ved begge dele smiley

• #13   29. apr 2012 Jeg er i hvert fald glad for at bo på landet.. smiley

• #15   29. apr 2012 Helt sikkert på landet er vokset op på landet med 2 km til nærmeste by. Nu har jeg de sidste par år boet i byen og jeg er her aldrig jeg kører hjemmefra ligeså snart jeg kan komme til det ud af byen så derfor har jeg sagt lejligheden op og flytter ud på landet 2km ned af en grusvej med masser af plads og muligheden for vis man har lyst kan larme ligeså tosset man vil døgnet rundt da det ikk genere nogen. Så landliv tak. Og det med at være afhænglig af bilen er man ikk det om man bor i byen os ?

• #16   29. apr 2012 at bo på landet er det bedste. har boet i byen et halvt år og jeg var ved at gå amok. alle gloede på alt hvad man foretog sig. og alle de pis lyde der var over alt. så nu bor jeg på landet igen hvor alt er fred og idyl. der er ingen der kigger over hækken og naboer der kigger på hvis jeg lige skal have lavet noget udendørs... så for mit vedkommende er landet det bedste. men har så også boet på landet i 25 år ud af 25.5 år i mit liv

Kommentér på:
Unge mennesker landet?

Annonce