1.504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

patrick j
patrick j
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20

køb af hus køb af hus

hey jeg er 20år og arbejder på fuldtid, min kammert er i lærer. og vi har 9og 13tusind udbetalt hver. min onkel er nu ved at sælge sit hus (400.000). min kammarat og jeg har snakket om at købe det, og afbetale med 6000kr ialt per måned. så det vil værer betalt af efter ca 5år. men som aldern fortæller, har vi ikke forfædelig meget forstand på det at købe et hus, nogle som kan komme med noge imputs? på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af hus
  • #1   5. aug 2013 Gå til jeres bank, de ved alt om det.

• Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #2   5. aug 2013 Spar op til i har pengene.

• Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #3   5. aug 2013 Desuden giver det kun 360.000 efter 5 år.
    Hvor vil i låne pengene henne? I banken? Få et realkreditlån eller hvordan og hvorledes?

• #4   5. aug 2013 Det koster også at få skøde på huset og en masse andre omkostninger.

det kan godt ske i kan låne til huset, men så er der til udbetalingen også

• patrick j
    patrick j Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #5   5. aug 2013 vi har ialt 70.000kr sparet sammen, til et evt indskud. jeg tænker også lidt, at priserne på huse er i bund nu, og at de evt vil stige inden for de næste 5år, og give en lille profit smiley

• #6   5. aug 2013 Husk at tage højde for uforudsete udgifter. Det er dyrt og kræver tid at have et hus.

Lad hver med at køb huset med henblik på at tjene penge på det. Køb det fordi i vil bo sammen el. lign.

• #7   5. aug 2013 Patrick

1: Glimrende ide at placere sine penge i fast ejendom. Men placer dem et sted hvor folk vil bo. Der er tonsvis af værdiløse (ja jeg mener værdi løs som i 0kr) ejendomme i Danmark. Det er af den simple grund, at de ligger steder hvor folk ikke vil bo. Så tænk grundigt over om prisen på 400.000kr er et resultat af at det er et meget lidt attraktivt område

2: Tænk grundigt over om det er smart at købe hus med en kammerat. Det kan gå rigtig galt. Jeg var selv ved at gøre det engang.

3: I din beregning, så skal du huske på at du skal betale renter, bidrag, stiftelse, tinglysning, skøde, og andet.

4: Prisen på 400K er så lav så det er ikke realkreditten der bliver jeres problem. Men prisen kunne tyde på at det er et gammelt hus, i et meget lidt attraktivt område, som sikkert har høje varme udgifter. Ligeledes kommer der naturligvis ejendomsskat, ejendomsværdi skat, vand, varme, EL og renovation.

• #8   5. aug 2013 Det der er meget firkantet sat op så jeg formoder i regner med det et som at købe en mælk i supermarkedet og så er det dét?

Der er meget mere i et hus. Skatter, afgifter og alt det der. Snak med banken. Når det er 2 der går sammen skal de også have en løsningsmodel hvid i nu flytter hver til sit inden lånet er betalt ud.

• allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
    #9   5. aug 2013 det kunne være lidt sjovt hvis du lige lagde et billede ind af det hus.

• #10   5. aug 2013 er i bøsser elleeer?

Kommentér på:
køb af hus

Annonce