Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LCD eller PLASMA ??
  • #1   23. aug 2010 LED smiley

• #2   23. aug 2010 LCD eller PLASMA ?? led er lige over min prisklasse smiley

• #3   23. aug 2010 så LCD hvis det ikke kan være LED smiley

• #4   23. aug 2010 nikolaj L: er 100% enig

• #5   23. aug 2010 det skulle nemlig være 50" men så et plasma 50" idag og syns godt nok billedet er lidt grumset

• #6   23. aug 2010 LED er LCD.

• #7   23. aug 2010 Husk og tage højde for genskind hvis du skal sidde i et lyst rum smiley

jeg har selv plasma og har efterhånden haft nogle stykker så skriv hvis du skal have lidt hjælp smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.508
    #8   23. aug 2010 Plasma har et problem med retention - eller burn in. Det betyder, at billedet kan "brænde fast" i kortere eller længere tid, og det er virkeligt træls. Derudover er det det frygtelige "plasma buzz", som er en irriterende summelyd, der minder om en bi-sværm inde i TV'et.

I den lave prisklasse er plasma nok bedst, hvis man kan leve med ovenstående.

• #9   23. aug 2010 LED ER LCD. Hehe
    det er bare en ny teknologi til at lave baggrundslyset. Er den dybe tallerken i ny firkantet udgave. Haha
    jeg har selv et Panasonic pz80 plasma tv. Har ALDRIG fortrudt at jeg købte det. Og med en kaliberering er mit billede så tæt på biograf biledet som det er muligt
    der kommer ikke burn in på nye plasma. Og man kan sagtens se tv selvom solen står lige ind på skærmen ;). Der er sket meget
    har haft mit tv stående med computerskærmbillede i 10-12 timer og man ku intet se da jeg slukkede. Og i min gamle stue stod lyset ind på skærmen hver aften ved 5-6 tiden

• #10   23. aug 2010 Henrik S

det er ikke alle plasma skærme man kan se på lige i solen smiley husk det smiley men jah de er blevet rigtig gode til at reducere burn ins på skærmen:) mit har oftest stået tændt i 24 timer uden der er sket en skid ved det smiley

• #11   24. aug 2010 Casper

ja der er sket meget
    kan høre At dit også er et nyere smiley
    men var ikke for at starte en LCD mod plasma krig. LCD er fint til hr og fru Jensen. Men er man lidt mere kræsen og vil have det anselig bedste billede så kommer man ikke udenom plasma. På plasma er sort sort. Og ikke grønlig som på mange LCD

Kommentér på:
LCD eller PLASMA ??

Annonce