674 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "LCD eller PLASMA"
Plasma eller lcd?
jeg går og overvejer og købe nyt fjernsyn. men ved ikke hvad det skal være af de 2 ovennævnte. skal bruges til kabeltv, ps3, bluray- jeres erfaringer med de forskellige fjernsyn?
jeg går og overvejer og købe nyt fjernsyn. men ved ikke hvad det skal være af de 2 ovennævnte. skal bruges til kabeltv, ps3, bluray- jeres erfaringer med de forskellige fjernsyn?
Skrevet af: Jakob E - 9. feb 2009
LCD eller Plasma??
Hvad skal man vælge? er på udkig efter et 42" fladskærms TV. Men hvad skal man vælge, LCD eller plasma??
Hvad skal man vælge? er på udkig efter et 42" fladskærms TV. Men hvad skal man vælge, LCD eller plasma??
Skrevet af: Drengerøven! . - 1. jan 2009
Plasma eller LCD
hvad er bedst og hvorfor hvilket nyt tv mærke vil i foreslå o g hvorfor
hvad er bedst og hvorfor hvilket nyt tv mærke vil i foreslå o g hvorfor
Skrevet af: kenny f - 27. okt 2008
Spar penge på din forsikring
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 51 Svar: 325
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 365
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 51 Svar: 325
apr 2009
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 605
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 365
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 21 Svar: 452
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
jeg har selv plasma og har efterhånden haft nogle stykker så skriv hvis du skal have lidt hjælp
jan 2010
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
I den lave prisklasse er plasma nok bedst, hvis man kan leve med ovenstående.
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.662
det er bare en ny teknologi til at lave baggrundslyset. Er den dybe tallerken i ny firkantet udgave. Haha
jeg har selv et Panasonic pz80 plasma tv. Har ALDRIG fortrudt at jeg købte det. Og med en kaliberering er mit billede så tæt på biograf biledet som det er muligt
der kommer ikke burn in på nye plasma. Og man kan sagtens se tv selvom solen står lige ind på skærmen ;). Der er sket meget
har haft mit tv stående med computerskærmbillede i 10-12 timer og man ku intet se da jeg slukkede. Og i min gamle stue stod lyset ind på skærmen hver aften ved 5-6 tiden
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
det er ikke alle plasma skærme man kan se på lige i solen husk det men jah de er blevet rigtig gode til at reducere burn ins på skærmen:) mit har oftest stået tændt i 24 timer uden der er sket en skid ved det
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.662
ja der er sket meget
kan høre At dit også er et nyere
men var ikke for at starte en LCD mod plasma krig. LCD er fint til hr og fru Jensen. Men er man lidt mere kræsen og vil have det anselig bedste billede så kommer man ikke udenom plasma. På plasma er sort sort. Og ikke grønlig som på mange LCD
LCD eller PLASMA ??