{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plasma eller lcd?
  • perfekt p
    perfekt p Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 10
    #1   9. feb 2009 køb kun samsung

• #2   9. feb 2009 har et philps 42" lcd og det er virkelig klasse.. ville 100% anbefale lcd

• #3   9. feb 2009 jeg kører kun plasma da jeg personligt syntes at farverne et lidt "bløde" i deti forhold til plasma hvor farverne er mere kontante rød er rød og sort er sort osv. jeg har køt med plasma tv i ca. 5 år nu her og har altid været tilfreds med det, men uanset hvad vil der altid være delte meninger om det da folk ikke har de samme øjne osv. men prøv selv at se lcd og plasma ved siden af hinandne så kan du bedre bedømme.

• #4   9. feb 2009 lcd er gode til spil. hvor plasma giver et blødere billede, hvilket vil være godt til film.
    men ja lcd tv halter lidt nu større de bliver. ellers skal du op og giver en go slat penge før et lcd tv fungere godt i 42 tommer og derover.

• #5   9. feb 2009 Tim R har fat i den lange ende.. Hvis man skal ha et 42 " er et plasma bedst.. og det er ikke til diskution faktisk..
    Plus der bliver ikke lavet 32" plasma skærme.. Sååh..

Men alfa omega spørgsmålet er " Hvor mange penge vil du bruge på det ?"

• #6   9. feb 2009 jaah men skal sku ofre en del penge hvis man skal have et ordenligt lcd på 42".. købte et med full hd og må sige at jeg er ret tilfreds med billede og nu til spil er den den suveren

• #7   9. feb 2009 Det er faktisk LCD ved 32 tommer og under. Plasma over det, da det giver bedste billede osv.

Har selv arbejdet med det og billederne er som regel bedre på en plasma end LCD. Den lagger heller ikke som en LCD skærm gør. Hvis man spiller meget spil, eller ser fodbold kampe osv, så er plasma væsentligt bedre til det.

Det med at man kun skal købe Samsung er da helt forkert - perfekt p!

Altså.. tag ud og se hvilke nogen du synes er gode., Pioneer laver gode skærme, Samsung har da også nogle og Sony LCD skærme er super lækre..

Men prøv se billedet derude i stedet for..

• #8   9. feb 2009 eneste forskæl der er på hd-ready og full hd, er at full hd kan modtage det nye hd tv signal... et hd ready kan du sagens få hd grafik på din xbox/ ps3.. har selv et 50'' samsung plasma.. og det bare total lækkert. dejlig skarm billede. kan ikk blive bedre i mine øjne

• #9   9. feb 2009 Jakob E, hvad er dit budget?

Hvilken størrelse vil du have?

• #10   9. feb 2009 sys du skal gøre hva flemming siger.. ta ud og kig på nogle forskellige skærme

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #11   9. feb 2009 plasma pioneer . samsung har mange problemer med deres skærme . opdatering er or langsom

• Jakob E
    Jakob E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 55
    #12   9. feb 2009 økonomien betyder ikke noget. altså gider da ikke give 100.00 for en skærm. men jeg vil have et 50" så har overvejet kraftigt et pioneer pdp-lx5090h. men prøcis som andre folk siger er plasma et blødere billede og jeg kan godt lide tingene så skarpt som muligt. kan også være jeg forstår det med et blødt billede forkert.

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #13   9. feb 2009 lcd laver et billede hvor ting ligesom er skåret ud i pap . men går da ned i den foretning du handler og se på det , men be om alm tv billeder, dvd er altid flot , jeg var helt forelsket i samsung , men så ville jeg se tv billeder, da så jeg pludselig et helt andet sted i forrtningen pioneer, det stod bare så flot . det måtte jeg bare eje

• Jakob E
    Jakob E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 55
    #14   9. feb 2009 har også samsung nu. havde bare hørt så meget godt om pioneer.

• #15   10. feb 2009 Jacob E - Hvis du har råd, så er et Pioneer det bedste du kan købe slut færdigt..

du kan købe nok så go en skærm, men hvis du ikke får et ordenligt signal ind, så ligner det lort.. Et Plasma, kan stå pisse skarp, hvis du køre Blu-Ray ! smiley Virkelig..

Så hvis du har råd, så køb Pioneer !!!!

Kommentér på:
Plasma eller lcd?

Annonce