Hvad slags TV skærm er bedst? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg tænker at nu vil jeg dælme have mit et nyt og ordentligt fjernsyn.
Meeen jeg er total lost i den verden! Jeg sidder stadig med et gammelt billedrørs fjernsyn fra 1900 tallet.
Folk siger man skal ikke vælge den og den slags skærm fordi billedet "ætser" sig ind i skærmen, man skal ikke vælge den og den slags skærm fordi den ikke viser kvaliteten ordentligt.
Så aner ikke hvad jeg skal gå efter?
Fjernsynet skal bruges til ganske normalt brug, altså jeg vil gerne kunne bruge HDMI kabel, men det der med bluray, HD osv. det betyder squ ikke så fandens meget, igen jeg ejer pt. et billedrørs fjernsyn.
Så hvad pokker skal jeg kigge på? Hvad mærker er bedst inden for fjernsyns verdenen? Hvad slags skærm er bedst?
Og NEJ jeg vil ikke købe dit gamle fjernsyn!
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.886
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
nov 2008
mar 2010
Og fandt lige et lækkert 40" Sony LED, med HDMI til under 5000.
Så det må nok være i den retning jeg skal
nov 2008
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 38 Svar: 566
Du skal også huske at tjekke strømforbruget på tvet, ellers kommer det måske ligepludselig til at stå dig i dyrere domme.
Jeg troede også jeg var ligeglad med hdmi og sådan, men når du først har vænnet dig til det, går du ikke tilbage, billedet er så meget bedre
nov 2008
Teknologien bliver bedre og det kan jo slås fra og til
mar 2010
nov 2008
mar 2010
Og jeg ved godt at et HDMI kabel gør så jeg kan se HD fra computer, tlf osv. men nu vil jeg hellere have HDMI fordi jeg syntes det er nemmere at tilslutte et HDMI kabel og rent faktisk få det til at fungere end f.eks. scart, phono, osv.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 120
Billedekvalitet, lyd, lysforhold, opløsning, farvegengivelse...
Det er et fakta at plasma stadig levere dig det mest naturlige og bedste billede.
Panasoniv VT30E heder det vist, kåret af den internationale EISA guro som består af et panel af dommere representeret af mindst 1 fra hvert land.
Det kan også vise 3D og Full HD, men du kan ikke både sige du vil have det bedste TV uden også at få det andet med.
Derfor kan man også sige man afskærre sig selv fra nogle af de bedste TV hvis man siger man ikke vil haave et TV der "kan" vise 3D, da de bedste som udgangs punkt altid OGSÅ vil kunne vise dig 3D.
Men ja plasma skærmen er ikek god hvis du tit lader TVet stå og køre stil billeder, så kan det godt "brænde fast" og når du i forvejen siger du er ligeglad med HD og ikek engang kan se forskæl, så vil jeg sige du er meget forkert på den ved at sige du godt vil have bud på det bedste TV.
Det er ganske enkelt ikke det du forklare dig frem til at du er ude efter.
Så det Sony du har kik på, det er helt fint til både prisen og dit behov.
Ja måske enda lidt ud over dit behov og det trods alt bedre end at købe noget der er lige lidt under end det man havde behov for.
mar 2010
Jeg har skrevet jeg skal have et nyt og ordentligt fjernsyn, overskriften spørger ind til hvad den bedste TV skærm er, ja, men ikke at det er det bedste fjernsyn jeg skal have
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 120
Hvad slags TV skærm er bedst?