1.384 visninger
|
Oprettet:
Problem:'( {{forumTopicSubject}}
Kan ikke beskrive hvor trist jeg er lige nu......
Nå men mit problem, er. Her på det seneste når jeg har været nede og træne, har jeg ikke kunne tage det samme!
Et eksempel; når jeg tager skrå bænkpres tager jeg mellem 24-26, hvor jeg før i tiden lå med
35.!det har nu stået på i et stykke tid nu,
Så nu giver jeg snart op, føler det går ned af!:'
Så håber der er nogle fornuftige mennesker her inde der evt har været igennem det samme elle ved om jeg bare har en lorte periode?
Tag det venligst seriøst. Dennis
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 171
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.596
Glemt at det hyleri. Skift fokus område.
Du ligger og tæske det samme program igennem gang på gang. Find noget helt andet. Helt anden rep range, tilføje nye øvelser osv.
Få gået din kost igennem (ikke nødvendigvis i detaljer, men overvej hvad du gør, og ikke gør, og tænk over det i din hver dag)
Kig på din søvn, alkohol forbrug, osv.
Kroppen er på mange områder en maskine. Den slides, og skal vedligeholdes. Kører den i det samme mønster som altid, så går den i stykker.
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 63
Skulle jeg evt tage en uges pause ?
mar 2007
Du kan da bare lade være med at køre incline bench, og køre flad , eller decline i stedet.
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 189 Svar: 1.529
Kunne han ikke lave sig nogle små mål?
jeg syns hvert fald, hvis man giver sig selv nogle små mål som man evt kan nå indenfor rimelighedens grænser så kommer lysten og også tager du måske flere kg.. eller er jeg ude på et side spor?
mar 2007
Du fokuserer tydeligvis på 6 reps, da det er det du har kørt. Hvis du går over til HST; og kører 2 uger på 15 rep, 2 uger på 10 rep , og 2 uger på 5 rep, så er dit sammenlignings grundlag væk, og du kan med fornyet fokus, fokusere på det du laver nu, i stedet for det du lavede for 4 uger siden.
Jeg har selv været ramt af 2 x 7 dages sygdom, kombineret med en flytning (vi har købt hus) og travlhed på arbejdet. Det har betyder at de sidste 2 måneder har været mere ustabile et noget tidspunkt de sidste 10 år.
Hvis jeg insisterede på at fortsætte hvor jeg slap, ville jeg naturligvis også gå ned med flaget. Det kan jeg ganske enkelt ikke. 8 uger med ringe og mangelfuld træning, kombineret med sygdom, sætter sine spor.
Derfor laver jeg noget helt andet i en periode nu, mens jeg kommer til hægterne igen.
Så tager du en uge deload, og starter HST i 6 uger, så har du om 6 uger glemt de problemer du har i dag, og har et fornyet grundlag.
HST er blot et forslag, det kan være så meget andet. HST er bare så dejlig nemt at gå til
apr 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
jan 2008
mar 2007
mar 2007
http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke_-_oevelser/hst_-_hypertrofi_specifik_traening/
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 171
jan 2008
Holder pause her i næste uge, og så ville jeg starte op igen roligt, med et hst program;)
Takker
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 59
Du skal abre sige til dig selv ( Kom nu forhelved, det gælder liv eller død jeg skal tage den der vægt mindst 3 gange ) også når du har gjort det 3 gange, siger du dagen efter : de samme ord men at du skal tage den 5 gange også ellers tag der ned med en ven
Det plejer jeg at gøre, bare presse sig selv hundred procent og svine sig selv til.. eller hvis du går til en eller anden sport som jeg gør (går til fodbold) så siger tit, hvis jeg tager så og så mange antal kilo så kommer jeg på landsholdet
I know det lyder skørt, men hvis man ville frem i livet, skal man sku presse sig selv samt sætte mål
og hvis du har været oppe på 28 kilo kan du godt komme derop igen.. det er ligesom hvis man klatre op i et træ så kan man sku også godt komme ned igen Men ting tager tid nogle gange!
God træning
Problem:'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside