{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.550 visninger | Oprettet:

Helle  L
Helle L
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 43

Problem... {{forumTopicSubject}}

I aften skulle jeg havde været til fødselsdag ude ved en min kæreste og jeg har som fælles ven. Bagefter var det meningen at min kæreste skulle hjem til mig.

For et par dage siden sagde jeg til ham at jeg ikke vidste om jeg kom fordi min far, søster og jeg måske skulle på ferie, men at jeg nok skule finde ud af det..

Da jeg står op imorges finder jeg så ud af at vi skal afsted alligevel, så jeg sagde ti ham at jeg desværre ikke kunne komme med alligevel, og at han heller ikke kunne komme hjem til mig bagefter, da jeg er hos min far..

Han flippede fuldstændig ud, og blev sur og skuffet over at jeg droppede vores aftale, det kan jeg selvføgelig fuldt ud forstå at det er nederen - men at han skal gå så meget amok over det, når jeg ikke kan gøre for det..

Han mener at jeg skulle lade være med at tage med på ferie for at jeg kunne komme i dag, men det ville jeg selvfølgelig ikke, så mente han at jeg skulle tage en bus hjem i nat for at kunne tage med, men hvor træls er det ikke lige, når man os skal have tid til at pakke osv..

Han siger at han er inderligt skuffet og at han er ved at få nok, men forstår bare ikke hvorfor han skal tage det så tungt..

Er det bare mig der er mærkelig eller hvad?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem...
  • #1   26. jul 2011 Han er da blød i hovedet..

• #2   26. jul 2011 skyd idioten smiley

• #3   26. jul 2011 Du er 15 år - lad være at tage sådan noget så seriøst. Den lille dreng ville jo aldrig droppe dig pga. sådan noget. I jeres alder er det vel en slags status, at sige man har en kæreste?

Desuden ville jeg også være skuffet, hvis det var en aftale! Man laver en aftale og holder den, ellers gør man ikke. En ferie ved man jo godt, om man skal på.

• #5   26. jul 2011 han er dig utro og forelsket i en anden og prøver nu at slippe af med dig ^^ klassiker (:

• #6   26. jul 2011 Skabelse.

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #7   26. jul 2011 væk med ham, nyd ferien og når du så kommer hjem, så er der masser af fyre derude smiley

Bare pga lidt ferie, så behøver man da ikke blive jaloux på hinanden....
    Min kæreste tager 14 dage til bulgarien om 10 dage, bilver dejligt at få lidt ro på hjemmefronten hvor jeg bare kan flade ud og se film smiley

• #9   26. jul 2011 What a dramaqueen! Hvis der ikke skal mere til før han er ved at have fået nok, har han sgu et hårdt liv i vente..

• #10   26. jul 2011 Suk, alle de problemer man havde da man var 15 smiley

Det handler ikke om, at han tager det for tungt eller ej; det handler om at han ikke kan finde ud af at håndtere en ganske almindelig hverdag.

Smid ham ud, og find en der er lidt mere moden. Med mindre du gerne vil bruge tid på at opdrage ham; til det store liv, der venter ham forude smiley

• #11   27. jul 2011 "Skyd ham"
    "Smid ham ud"
    "Der er massere af fyre der ude"
    "Han har et hårdt liv i vente"

Bullshit der ikke er fem potter pis værd..

Gør hvad du føler, og så snak med dine forældre om det, i stedet for at spørge her inde..

Der kommer altid alt muligt crap her inde fra, hvis du spørger en forældre, ven/veninde til råds kan du være sikker på at det du får af vide, af eventuelle erfaringer, kommer fra hjertet frem for folk der plukker ud af kontekst..

• #12   27. jul 2011 jeps, han søger grunde til at droppe dig smiley

• #14   27. jul 2011 Du er 17 år, du bliver klogere smiley

• #17   27. jul 2011 jeps er 21 om 2 måneder smiley Jeg har ikke sagt noget om, om mit eget forhold holder? Forhold i teenagerårene er stortset dødsdømte fra starten

• #18   27. jul 2011 Esben.. Undskyld, men jeg skulle da mene at mine forældre fandt sammen da min mor var 14, og min far 16.. De lever da i bedste velgående sammen endnu. Så dødsdømt ved jeg nu ikke smiley

• #19   27. jul 2011 Rich Kid, tænkte nok den ville komme op. Hvordan så det ud dengang, gik dine forældre på disko hver weekend og drak sig wasted? Hvilket tøj gik de i, var det lige så nedringet og kort som i dag? Der er mange faktorer der spiller ind, ungdommen har ændret sig. Folk går mere op i karriere etc etc.

• #20   27. jul 2011 Daniel T, jeg mener det faktisk.. Jeg kender typen, for jeg har selv kommet sammen med sådan en, der skabte sig som et forurettet barn hver gang tingene ikke passede ind i hans kram, selvom han på forhånd vidste at det ville være sådan.. Nu er vi voksne, men han er stadig en kæmpe whiner, der mener at hele verden er imod ham.. Så får man sgu da et besværligt liv med den indstilling til tingene..

• #21   27. jul 2011 Nja, et forhold når man er 15 år er ikke seriøst smiley Brækker mig nærmest når jeg ser sådan to børn komme hen af gaden.

• #23   27. jul 2011 Og du er 16 år og har et barn, velkommen i klubben, du er platin-medlem, tillykke

• #24   27. jul 2011 Citat fra din egen profil: "Kan du mærke det nu? Gør det ondt, bare en lille smule? Jeg kan ikke forklare, hvorfor jeg gør det ved dig. Måske fordi du ikke er den, du sagde, du var. Jeg må ud på isen. Helt derud hvor jeg ved, at den ikke længere kan bære. Jeg må lege med ilden. Helt derinde hvor den brænder allermest og jeg ikke kan mærke dig mere. Det er derfor han ligger her. Han ligger lige der, hvor du plejer. Så tæt på mig - i stedet for dig."

• #25   27. jul 2011 Ditte F - Du kan heller ikke bare konstatere han er en tøs der flæber hvis det ikke lige går efter hans hovede fordi du får et udpluk af en kontekst..

Hvis hun har brændt ham af flere gange kan jeg sgu godt forstå han bliver sur på hende..

• #26   27. jul 2011 Ja hvad laver det i din profil? Du er godt nok rapkæftet lille frøken smiley Du er 16 år gammel, jeg bliver 21 om 2 måneder, du tror ikke jeg har lidt mere livserfaring bag mig, er trods alt næsten 5 år ældre end dig. Men som sagt, du får at se hvem der har ret smiley

Og hvordan ser det ud på uddannelses fronten? Er du lige gået ud af 10. klasse? Send en PM når du har en uddannelse, og ikke tror du er jordens centrum smiley

• #27   27. jul 2011 Jamen jeg har såmænd også været på STX, og har lige afsluttet som handelsøkonom, du ved, det med jura? Lidt for smart, det er kolde facts der kommer på bordet. Kan godt være dine forældre har været sammen siden de var teenagere, men hvis ikke du kan se at tiderne har ændret sig, så synes jeg du skal droppe ud af gym, og glemme dine fremtidsvisioner. Du har vel samfundsfag på gymnasiet? - f a i l

• #29   27. jul 2011 Hyg dig cecilie, snakkes om et par år hvor du, forhåbentlig, er blevet klogere smiley

Camilla: Amen for faen, det siger sku da sig selv.

• #31   27. jul 2011 abe dreng: læs mit indlæg igen og igen og du vil forstå.

• #33   27. jul 2011 Du mener ikke at der nogen som helst livserfaring i længere varende uddannelser, nuvel, en murer kan da også have meget livserfaring. Men du synes heller ikke, som jeg skriver, at jeg er 5 år ældre, gør nogen forskel?

Som der også blev sagt, teenage forhold ender som regel hurtigt. Og det har jeg da selv observeret i min egen vennegruppe.

• #34   27. jul 2011 Og du mener heller ikke at en længere varende uddannelse gør folk klogere? Nu havde jeg jo den samfundsvidenskabelige linje på gym, og det gav mig da også en indsigt i hvordan verden hænger sammen. Ja, der er da tilfælde hvor 14 årige mødes og bliver sammen resten af livet, men det er sku sjældent i dagens Danmark, hvor focus ligger begravet i erhvervslivet.

• #35   27. jul 2011 Okay, hvis du ser et seriøst forhold som en periode på 1 år, ja, så er der sku mange der har seriøse forhold. Det havde jeg endda selv af flere runder i teenage årene, men vi snakker seriøse forhold der kan ende ud i giftemål og dele resten af livet sammen.

• #39   27. jul 2011 Indrømmer at det med uddannelse er delvist forkert af mig, men du møder mange flere nye mennesker, jo flere uddannelser du går igennem, og det er da med til at støtte op om livserfaring?

Vi har en helt forskellig definition af seriøse forhold. Jeg har også en kammerat og en veninder der har været sammen siden de var 15, og de er idag henholdsvis 21 og 22. Sammenlignet med hvor mange forihold jeg har set gå i stykker, så er det x antal procenter der holder resten af livet ud sammen

• #41   27. jul 2011 Det var ikke min mening at personer uden uddannelse skulle opfattes som low-lives, så det undskylder jeg for. Og hatten af for frivilligt arbejde, har selv været lektiehjælper for røde kors, for to burmesiske drenge smiley

• #42   27. jul 2011 Store ord fra en lille pige.

• #44   27. jul 2011 nemlig abe, bortset fra at de to burmesiske drenge brændte mig af gang på gang, påtrods af en 20 minutters gåtur frem og tilbage fra min skole, og 1 times venten på bussen. Så bliver man sku lidt tosset smiley

• #49   27. jul 2011 Er der ikke kun kirke om søndagen? smiley

• #51   27. jul 2011 Jeg synes vi alle sammen skal sætte os i rundkreds, og så er camilla hende der bestemmer, hun læser trods alt til pædagog..

Og så kan jeg spille guitar, og så laver vi dejlig snobrød over et bål, hvad siger i til det? Dét lyder bare godt!

• #53   27. jul 2011 jeg er ret så god på en triangel

• #55   27. jul 2011 Ja det var det jeg tænkte camilla, så må vi snakke når vi har fået bolden..

Abe. Det skal du nemlig smiley

Esben - Jeg havde måske forestillet mig en tamborin eller noget ligende? smiley

• #56   27. jul 2011 Daniel: Vil hellere slå på et trekantet stykke jern smiley abe's sidste sætning passer godt ind i tamborin vs triangel

• #58   27. jul 2011 Min far siger altid; Hellere et godt gangbang end en ond gang bondage smiley

• #59   27. jul 2011 Camilla - Det scenarie kunne godt blive ret mærkeligt..

• #60   27. jul 2011 Hvordan er man bagerst i en trekant?

• #62   27. jul 2011 strangulere jer med min triangel

• #63   27. jul 2011 Det er lidt som om de her forums altid ender ud i noget virkelig mærkeligt som absolut intet har med emnet at gøre? smiley

• #64   27. jul 2011 En triangel er ikke trekantet, da den kun har to kanter? smiley

• #65   27. jul 2011 min triangel er hel!

• #66   27. jul 2011 Hvis din triangel er hel, så siger den ikke så meget smiley

Jo jo, men nu brugte du instrumentet som eksempel abe smiley

• #69   27. jul 2011 min triangle er heller ikke beregnet til at sige noget, den skal strangulere folk, hitman style

• #72   27. jul 2011 Jeg kommer med trækbasunen.. He he he smiley

• #73   27. jul 2011 Esben - Det må umiddelbart se mærkeligt ud, jeg kan ikke lige forestille mig hvordan man kan strangulere med en triangel, med mindre selvfølgelig at personen har et virkeligt lille hovede smiley

• #74   27. jul 2011 Abe - en trækbasun er et blæseinstrument smiley
    - Lidt burn til mig selv, men stadigvæk smiley

• #76   27. jul 2011 Haha relativt i hvert fald smiley ..

Jamen hej Camilla, jeg hedder Daniel smiley

• #78   27. jul 2011 I ødelægger min hitman drøm!!! Skifter instrument, til guitarstreng, JO DET ER ET INSTRUMENT! HOLD KÆFT

• #79   27. jul 2011 Strengen i sig selv er vel ikke så meget et instrument, er det? smiley

• #80   27. jul 2011 JO ! Bum

• #81   27. jul 2011 Jamen så er det sådan det er smiley

• #84   27. jul 2011 jeg tror det er begrænset hvor meget Esben hygger, han leder efter muligheder instrumenter han kan bruge til at kvæle folk, men det kan vel på den anden side også være meget hyggeligt? smiley

• #86   27. jul 2011 Der er umiddelbart lidt forskel på hobby basis, som esben, og så at føre det ud i livet som han gjorde smiley

• #87   27. jul 2011 Hvis man ikke bliver såret, fortvivlet og ked af det af teenage kærlighed, hvordan skal man så klare sig længere fremme? smiley

• #88   27. jul 2011 Camilla: Facepalm. Hvis jeg fyrede en dead baby joke af, betyder det så jeg vil myrde børn? Jeg har sku da lige så meget had til den nordmand, som alle andre. Christ, get a joke

• #90   27. jul 2011 Lige præcis lillelund, det er ikke nemt at takle noget man ikke har oplevet før smiley

• #91   27. jul 2011 Caroline - Bette tøs, umiddelbart smiley

Hvis du havde læst hele tråden, kunne du se at vi sidder i rundkreds nu, Camilla bestemmer, jeg spiller guitar, og man må kun snakke når MAN HAR BOLDEN, og den har du i hvert fald ikke fået..

• #92   27. jul 2011 Caro: Du skulle måske læse det hele, ved godt det virker overskueligt, men prøv, retter også på noget af det har sagt længere nede. Men ja, det da fint hvis ikke man vil se sandheden i øjnene, så lukker man da bare af ligesom dig smiley Det flot du.

• #93   27. jul 2011 ..and, go be hipster somewhere else. smiley

• #94   27. jul 2011 Lad nu pigen være esben, hun kan jo ikke for at hendes far bankede hende som lille smiley

• #95   27. jul 2011 smiley Nu får du møgfald hende, 4 siders vrøvl og hipster shit smiley Men true dat

• #96   27. jul 2011 Bring it on smiley

• #101   28. jul 2011 Mimmi: Nemlig, siger ikke at man skal tænke at alt er negativt, men man må jo også være realistisk

• #102   28. jul 2011 Camilla: Godt smiley

• #104   29. jul 2011 damn spammers...

Kommentér på:
Problem...

Annonce