{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Kostplan ? {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre om kosten er helt ved siden af ?
Arbejder nat, og derfor lidt anderledes med mine tidspunkter smiley

Men sådan er kosten skruet sammen :

16:00 - 2 skiver rugbrød, med 1 dåse markrel.

18:00 - 2 Pitabrød m. salat, agurk, peberfrugt og 100 g kylling

20:00 - 2 skiver rugbrød m. leverpostej

22:00 - 2 skiver rugbrød m. 80 g kyllingpålæg.

24:00 - 2 skiver rugbrød m. 1 dåse markrel + 2 skiver franskbrød m. 80 g kyllingpålæg.

02:00 - Salat m. agurk, gulerod, perberfrugt, æble og annanas

04:00 - 2 skiver rugbrød m. det jeg lige har lyst til smiley

06:30 - Træning

Efter træning - 2 pita med det samme som klokken 18:00 + 2 dåser markrel.

Er kosten helt ved siden af eller hvordan ? Noget jeg burde ændre ?

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kostplan ?
  • #1   14. jan 2012 Det var ikk mange som havde noget at sige ? smiley

• #2   14. jan 2012 Til hvad? BB?

kostplanen skal i hvert fald revurderes, hvis det er meningen at du vil gaine muskler, eller bare leve sundt

• #3   14. jan 2012 Hvad er din ratio og dine kalorier ?

• #4   14. jan 2012 styrketræning var planen smiley

• #5   14. jan 2012 Hvorfor så meget rugbrød?
    Skift det ud med noget kylling, og broccoli smiley

• #6   14. jan 2012 Altså Vil gerne styrketræne og vokse, men stadig have lav fedtprocent. Altså vokse og blive makeret smiley

• #7   14. jan 2012 Mr. J

Ville gerne brokkoli men ka simpelthen ikk æde det.. Grunden til alt det rugbrød, er at det er sundt ? Ved så ikk om det er sundt i så store mængder ? Kylling ku os nemt puttes ind i kostplanen. Køber bare noget brystfilet fra kylluing og steger, som jeg så ka blande i min salat og tage med på arbejde smiley

• #8   14. jan 2012 Men antallet af måltider er vel ok ? Ka se de fleste ligger omkring de 7-8 måltider. Men er der evt. andet jeg burde putte ind ? eller sløjfe et par af måltiderne og spise noget andet der i stedet ?

• #9   14. jan 2012 Altså du kan ikke gaine muskler og cutte på samme tid, så det er enten eller.

Du har også ALT for meget rugbrød, og du mangler kød, og her menes ikke en dåse makrel, så skal have noget kylling og brune ris og så sørg for at få umættet fedt. Leverpostegen og franskbrødet skal også droppes

• #10   14. jan 2012 Jeg spiser ret meget kål, broccoli, og rodfrugter for tiden - det mætter meget, og er utroligt let at lave smiley

• #11   15. jan 2012 Ok jamen jeg siger mange tak smiley Må prøve at ændre lidt i kosten så. Og ja.. Altså det jeg jo gerne vil er at vokse.. smiley Men ku godt være jeg sku lave en dobbelt portion med ris, og kylling, så jeg har det til 2 af mine måltider om natten. evt. 200g ris og 300 g kylling pr. portion. Sørger bare for at spise mere end rigeligt, da mit stofskifte er meget højt. Forbrænder det lige så hurtig som det kommer indenbords. Fisken tænkte jeg jo var et godt tilskud, da den jo er rig på protein smiley

• #12   15. jan 2012 Altså ud fra hvad du æder på en dag, kan jeg godt fortælle dig at dit stofskifte ikke er højt, prøv at tælle kcal så vil du også se at du faktisk ikke indtager ret meget

• #13   15. jan 2012 ok.. Jamen spørger netop til råds da jeg ikke selv var helt sikker.. Men mere kylling og ris eller lign. ? Altså mængde mæssigt, så er jeg sku i hvert fald mæt hele tiden hehe.. Men har ikke regnet ud på hvor mange kcal osv. det blir sammenlagt,, Vil gerne træne og vokse, men kommer ikk til at gå op i det, som folk der vejer deres mad ned til sidste gram for at det ska passe 100 %,

• #14   15. jan 2012 Brune ris og kylling er vejen frem, men hvis du vil få mest ud af din træning så skal alt vejes, ellers så kan du komme til at æde for meget eller for lidt.

Og du skal ikke være mæt hele tiden, men du skal være ved at kaste op af mæthed

• #16   17. jan 2012 tror i forevejen jeg ligger på det stadie hvior jeg ka indtage rigeligt med føde. Er trænet hva det angår ^^ Men prøver lige at arbejde lidt videre på min kostplan.. Men vejer sku ikk min mad.. Så hellere for meget at spise end at sku til at veje det og regne på det osv.

• #18   17. jan 2012 Lasse B

Har da heller ingen steder skrevet at jeg ikk ka tage på ? Det går skam fint med alt det spise der kommer ind.. Har taget omkring de første 3 kilo på nu smiley

• #19   17. jan 2012 Du er allerede ved at give op på bodybuilding hvis du ikke engang kan tage dig sammen til at veje din mad.. Det tager måske 30 sek at veje maden.

Du ved ikke hvad du kan opnå, før du ved hvor du står.. Bodybuilding er ikke noget man gør halvt...

Kommentér på:
Kostplan ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce