{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kostplan??
  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #1   19. sep 2011 du forbrænder fedtet, men bygger musklerne op samtidig med smiley

Så tag det roligt, musklerne kommer lige så stille smiley

• #2   19. sep 2011 Det er sådan lidt et paradoks at tabe sig og bygge muskler op. For at tabe dig skal du have et dagligt kalorie underskud, og for at bygge muskler op skal du have et dagligt kalorie overskud.

Men muskler vejer mere end fedt, og at tage på under træning betyder ikke nødvendigvis at du bliver feder. Ved at spise sundt får du jo automatisk lavere fedtprocent, og musklerne vokser. Ergo kommer man til at veje mere men på den gode måde.

• #3   19. sep 2011 nåre okay, men er der nogle af jer der har en kostplan i kunne andbefale?

• #4   19. sep 2011 Det er ikke umuligt... MEN DET ER SATME SVÆRT!

Husk dog på, at en større muskelmasse kræver mere energi, og gør det derved nemmere at tabe sig ved at styrketræne under en "livsstilsændring"

• #5   19. sep 2011 Så er babooms træningsguruer igang igen. haha

• Peter  N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 73
    #6   19. sep 2011 LEAN GAINS KALDES DET !

• #7   20. sep 2011 Betal nu de par hundrede det koster for at en uddannet sætter dig ind i det.

• Peter  N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2011

#8   20. sep 2011 http://succeshistorien.dk/ kan klart anbefale min chef klaus riis

• #9   20. sep 2011 Maroccan> Jeg skulle nu mene jeg har godt styr på træning, hvis du læser lidt mere om mig... Og jeg kan opnå de resultater jeg skal uden brug af div. stoffer...

Men nok om det, vi er her jo for at hjælpe en anden med gode råd.

• Peter  N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2011

#10   20. sep 2011 SK N ; jeg kender mange som er uddannet men stadig ikke kan rådgive folk en skid , så at du har div uddannelser er flot . tillykke med det ..
    men det gør dig ikke til mester , der er folk uden dine flotte uddannelser som gør det 100 gange bedre ..

• #11   20. sep 2011 Peter N> Enig der er mange som kan gøre det samme uden uddannelser. Men jeg påpeger bare over for Maroccan, at jeg ikke er HELT UVIDENDE på området, som er det han ligger op til med hans kommentar (I mine øjne).

• Peter  N
    Peter N Tilmeldt:
    jul 2011

#12   20. sep 2011 SK N : ja okay det så os iorden smiley

Kommentér på:
Kostplan??

Annonce