427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Anders K
Anders K
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 15

Hej Baboom Brugere Hej Baboom Brugere

Hej jeg har en del problemer med mit Logitach z-5500 anlæg. Efter subwooferen gik i stykker og er blevet reperet kan jeg kun høre lyd gennem de 2 bagerste højtalere. Men det underlige er vis jeg sætter en ekstrern lydekilde dirkekte i kontrol panelet i mit tilfælde min ipod så virker de alle sammen? Men når jeg bruger dem i forbindelse med min pc virker de 2 bagerste kun? Skal man sætte dem specielt op eller noget:S Hjælp tak:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej Baboom Brugere
  • #1   7. nov 2009 Hej

• #2   7. nov 2009 Lav en ordentlig overskrift!

• #3   7. nov 2009 BOM!!!! Og så køber du en NAD forstærker eller 2, og et par rigtige højtalere xD

• #5   7. nov 2009 Gå ind i Settings og opsæt det rigtigt... Derefter sæt den rigtige mode... f.eks. 5.1 Direct eller noget andet smiley

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #6   7. nov 2009 2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din sofa og en god overskrift vil være: “Hvad er min sofa værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder i min fotoprofil”.

Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.

Kommentér på:
Hej Baboom Brugere

Annonce