{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Iphone - snydt af sælger {{forumTopicSubject}}

Hej

Min ven har lige købt en brugt iphone 3g, men da han fik den og kom hjem og ville tænde den osv. så havde den pinkode - så nu står han med en iphone med pinkode og der er også sim kort i. Han har kontaktet sælger mange gange, men kan overhovedet ikke få fat på ham. Han gav 2800 for telefonen, også er det virkelig træls at stå og ikke engang kan komme ind i sin telefon.

Hvad kan han gøre for at ''bryde'' koden eller hvad man skal gøre? Og hvad så hvis sælger også har løjet om at hans sim kort nok skal passe - skal han så jailbreake den?

Eller kan han slette alt på telefonen, så den starter helt forfra?? Og hvordan gør han det?

Håber virkelig nogen gider hjælpe:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone - snydt af sælger
  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #1   28. nov 2009 Du kan altid restore den hvis der er lås på.

Men er det bare pinkode, så kan du jo bare pille simkortet ud og sætte et andet i? Der er forskel på sikkerhedskode og pinkode.

• #2   28. nov 2009 Har han fået papire osv. med på mobilen, for synes godt nok det lugter lidt af håndjern det der.

• #3   28. nov 2009 Ja han har vist fået papire og alt det der med.. Men jeg ved faktisk ikke om det bare er pinkode eller om der er lås på - hvordan restore man den??

• #4   28. nov 2009 Er det simlås eller sikkerhedskode?
    Hvis det er simlås skal den jo låses op hos Telia, Telenor eller 3

Er det sikkerhedskode, kan du vidst gendanne den. Så sletter den alt på telefonen. indstillinger, apps osv.

• #5   28. nov 2009 Jeg ved ikke om det er simlås eller sikkerhedskode.

Jamen hvordan gendanner man den??:o) Er lidt hjælpeløs

• #6   28. nov 2009 Sæt den til itunes og tryk gendan.

• #7   28. nov 2009 Mange tak for hjælpen. Det vil jeg sige videre:o)

• #8   28. nov 2009 Lad vær med at skrive snydt af sælger, før du ved hvordan og hvorledes smiley tænker jeg bare...

Hvis der er simkort i den - ud med det og prøv med jeres eget.
    Og så smid den til itunes ja og lav en gendannelse - men det tror jeg uanset hvad den vil starte med at foreslå - jeg har haft 4 forskellige iphones - og det har aldrig været et problem.

Sidste problem som de andre skriver, kan være at den er operatørlåst. Hvis den er over 6 mdr. kan den bare blive låst op af udbyderen den engang er købt igennem.

• #9   28. nov 2009 Der er fire cifre i koden ikk? For så er der kun 10^4 muligheder, så er det bare at begynde fra enden.

• #10   28. nov 2009 Han har lige prøvet en gang til og der står der nu noget med at man skal bruge itunes - man har vel kun 3 chancer, som normalt.

• #11   29. nov 2009 Har man da ikk 10.000 forsøg?

Kommentér på:
Iphone - snydt af sælger

Annonce