626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

snydt med iphone snydt med iphone

Hej, jeg så en annonce herinde med en iphone 3gs med 32gb den skulle afhentes i esbjerg for 2000 kr. jeg kørte til esbjerg og hentede den da jeg vildt godt kunne tænke mig sådan en sag, og personen sagde den var låst til telia men den kunne låses op for 100 kr, men da jeg så havde hentet den fik jeg prøvet den af, og var hurtig klar over at noget var galt, det var en kina model, og i annoncen stod der Iphone 3gs 32 gb. jeg har navn og telefon nummer på vedkommende samt adresse, men politiet vil intet gøre ved sagen da det er en civilsag. så jeg skal selv til en advokat for at få mine penge igen. har i nogle forslag til hvad man kan gøre, altså man kan jo selv oprette en annonce og skrive der er en iphone 3gs 32gb og så lade som om den er god nok og så sælge den til 2000 kr, men det har jeg ikke samvittigheden iorden til. så please hjælp mig lige her. magter snart ikk at blive snydt mere, i sidste måned mistede jeg 6000 kr på en cykel og det ville politiet heller ikke gøre noget ved , hva er det for et land vi bor i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snydt med iphone
  • #1   29. maj 2010 Det er baboom... der er ikke så meget at gøre ved det.. Der findes rigtig mange snydere.

• #3   29. maj 2010 Tag nogen hårde stoffer og giv ham bølle bank.

• #4   29. maj 2010 Ja ærlig talt, men hvad med ham gutten der solgte dig den, kan du ikke tage op til ham igen og sige du ikke vil give 2000 for hans kina lort? for han ved jo godt han har taget røven på dig, så mon ikke han bliver lidt nervøs så?

• #5   29. maj 2010 iphone 3Gs til 2000 kr

hmme så vil jeg nok tinge mig ledt mer om enne jeg vil købe den

en Iphone 3Gs med 32 Gb er en hel del dyr også sel om den er låst
    jeg her så kun en iphone 3Gs med 16 Gb den lige ca i mellem 4000 og 6000 kr kan ikke huske prise hel nogrite dag jeg har den på ambo

• #6   29. maj 2010 jeg forstår slet ikke hvordan man kan købe en mobil uden at prøve den ? en kopi model er meget mat i overfladen den er heller ikke følsom, man skal næsten trykke sin finger igennem touch skærmen før den reagere, og desuden har den heller ikke istore i menu'en..

Håber du får dine penge tilbage..

• #7   29. maj 2010 har ringet til vedkommende mange gange men uden held. og har været hos ham igår og de rvar han ikke hjemme, men må prøve igen idag.

• #8   29. maj 2010 I går blev der oprettet en annonce her inde, hvor der stod Iphone 3gs 32gb i overskriften.. Og ingen i annoncen stod der tydeligt det var en kina model og den kostet osse 2000kr.. Men jeg ved selvf ikke om det er den du købte.. Der havde han skreven i annoncen ***HUSK NU DET ER EN KINA MODEL*** eller noget i den stil inde i annoncen..

• #9   29. maj 2010 man skal vide lidt om tingene før man køber dem. den er købt som beset, så der er ikke så meget at gøre.

• #10   29. maj 2010 Det er denne her han har købt..

http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=497697

• #11   29. maj 2010 et var mig selv der oprettede den, og jeg skrev i over skriften *** iphone 3gs 32gb og så i annoncen skrev jeg som det først **** Dette er en kopi model. men har slettet den igen, da jeg kraftig overvejer at køre en sag på ham, er satme træt af det her. Så derfor skal jrg bruge telefonen i sagen, og håber jeg kan søge om fri proces og så vil det være næsten gratis for mig, men hvis han taber vil han få alle sagsomkostningerne + erstatning for telefonen

• #12   29. maj 2010 det er tydeligt at se det er en kopi model. skærmen er kortere end en org.

• #13   29. maj 2010 gem annoncen og få kontakt til apple i denmark, så skal de nok ta sig af sagen smiley hvis du kender en journalist kom i kontakt med personen sørge for det kommer i avisen smiley

• #15   29. maj 2010 ja men nu har jeg aldrig rigtig set en original, og så ligner den altså godt nok, og da personen sagde den var låst så var jeg da ikke i tvivl om at den var ok, og den skulle hentes på hans adresse

• #17   29. maj 2010 -iPhoneRepairDK -: Ja det er måske tydeligt at se, for folk som har forstand på iphone. Jeg kunne os nemt have købt den kopi model i tro om den er rigtig.. Men husk og gem hele hans annonce inden han sletter den

• #18   29. maj 2010 oki tror da lige jeg vil kontakte apple så.

men her er linket til annoncen, da den ikke er slettet endnu af ham jeg købte den af.
    http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=497697

• #19   29. maj 2010 sikke et nar han er. det typisk baboom fyldt med idioter. Jeg syntes du skal gøre livet surt for ham.
    Politiet er sgu også nogle ´........... ! Jeg syntes du skal tage ned til ham med nogle kammier og tving ham til at give penge tilbage ! Det er noget svineri at disse idioter snyder folk. Hvis du har mulighed for at komme i kontakt med hans familie så gøre det !

• #22   29. maj 2010 Alexander nu ligger landet sådan at i hans annonce reklamere han for en iphone, men personlig havde jeg været ligeglad med de 2000 og stukket kian nogle flade.

• #23   29. maj 2010 Jeg havde osse mødt op på adressen og rykket armene af drengen..

• #26   29. maj 2010 der står trykt bagpå iphone samt æblet og så står der 32gb

Kommentér på:
snydt med iphone

Annonce