275 visninger
|
Oprettet:
objektiv til canon {{forumTopicSubject}}
har pt et 18-55mm objektiv.
men vil gerne have et der er noget støre.
hvad ligger de i pris mæssigt og er det til at finde nogle brugt ?
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 95
passer dette du nævner til alle nicon eller skal jeg være ops på om det kan passe til mit camara?
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 95
sep 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
Prøv at se om du kan finde et Canon 17-85 IS USM på dba.dk... Du skal nok regne med omkring 2000,-.
Alternativt, hvis du vil have mere zoom, er der dette. http://www.photoshop.dk/pi/Sigma_AF_18_200_f_3_5_6_3_DC_ASP_OS_CA_1025_282.aspx . Det bruger jeg selv til mange ting, skide smart ikke at skulle skifte imellem alm og telelinse hele tiden. Og det gør det ret godt ved alle brændvidder Og så er der super fed stabilisering i.
Det kan IKKE betale sig at spare på objektivet! Det er for dumt at sætte noget plastiklort foran et godt kamerahus. Det er objektivet der bestemmer hvordan billederne kommer ud, ikke kameraet. Og objektivet kan du jo tage med til dit næste kamera...
sep 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
Der er ikke meget professionel fotograf over hverken dig eller de billeder du fremviser der.
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.444
(link fjernet)
Hvis du ikke vil betale meget, men vil have meget zoom, så er der den her: (link fjernet)
Men der er ingen stabilisator på, så det er noget svært at tage billeder uden et stativ, hvis der ikke er lys nok. en normalt december i middagstid er nok lys til det
objektiv til canon