{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  objektiv til canon
  • #1   4. dec 2009 det min førstegang med spejlreflex så ved intet, derfor lyder jeg lidt dum.

passer dette du nævner til alle nicon eller skal jeg være ops på om det kan passe til mit camara?

• #2   4. dec 2009 dhhaaaa... jo da jeg har et cannon... det fordi jeg sad og kikkede på et til nicon smiley

• André F
    André F Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #3   4. dec 2009 70-300 er en telelinse og i den prisklasse uden stabilisering blir du rigtig ked af det i længden. Det er et skod objektiv for at sige det ligeud...

Prøv at se om du kan finde et Canon 17-85 IS USM på dba.dk... Du skal nok regne med omkring 2000,-.
    Alternativt, hvis du vil have mere zoom, er der dette. http://www.photoshop.dk/pi/Sigma_AF_18_200_f_3_5_6_3_DC_ASP_OS_CA_1025_282.aspx . Det bruger jeg selv til mange ting, skide smart ikke at skulle skifte imellem alm og telelinse hele tiden. Og det gør det ret godt ved alle brændvidder smiley Og så er der super fed stabilisering i.

Det kan IKKE betale sig at spare på objektivet! Det er for dumt at sætte noget plastiklort foran et godt kamerahus. Det er objektivet der bestemmer hvordan billederne kommer ud, ikke kameraet. Og objektivet kan du jo tage med til dit næste kamera...

• André F
    André F Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #4   4. dec 2009 Så forklar hvorfor hun hellere skulle vælge et billigt zoom objektiv fremfor at finde et par hundrede mere til det 17-85 brugt? Tror sgu ikke hun gider at løbe 10 meter baglæns for at tage et billede af en hund...
    Der er ikke meget professionel fotograf over hverken dig eller de billeder du fremviser der.

• #5   4. dec 2009 Den her vil passe godt til dit behov, og det tegner skarp nok! smiley

(link fjernet)

Hvis du ikke vil betale meget, men vil have meget zoom, så er der den her: (link fjernet)

Men der er ingen stabilisator på, så det er noget svært at tage billeder uden et stativ, hvis der ikke er lys nok. en normalt december i middagstid er nok lys til det smiley

Kommentér på:
objektiv til canon

Annonce