{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket spejlreflekskamera skal jeg ta
  • #1   9. maj 2010 Uddyb lige tak ? ( :

• #2   9. maj 2010 Helt sikkert Canon..

Det er en lang forklaring, som du eventuelt kan finde under forskellige reviews, men det korte af det lange er, at canon kameraet er bedre smiley

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 584
    #3   10. maj 2010 Jeg havde taget Canon. Der er mere ekstra-udstyr, tilbehør osv. til Canon. - Hvilket jeg synes er vigtigt, hvis du skulle få lyst til gå dybere ind foto-verdenen.

• #4   10. maj 2010 Jeg har selv et canon spejlrefleks og er meget glad for det... det er godt nok ikk 1000 D.
    Men den har jeg også kun hørt gode ting om... det skal være et godt begynder kamera...

Så jeg ville klart tage canon

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #5   10. maj 2010 xxxxD er amatør serien hos canon, så det er ikke de gode fra Canon, og Sony'et vil være ligeså godt til en amatør.
    Går man meget op i foto, men stadig på amatørplan, så er det xxxD serien, dvs. 450D, 500D osv man skal have, og er man prof er det xxD kameraene.

Men er du ren amatør, så tag bare det billigste af dem.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #6   10. maj 2010 EOS 450D - 500D, så er du godt på vej.

Tag lige og lav en søgning i forummet, for det er der spurgt om mange gange, og det er trættende, at savre uddybende hver enste gang.

Men jeg kan anbefale EOS 500D. Du skal også overveje, hvad du vil fotografere, for du skal sikkert ud at købe et objektiv, som opfylder lige præcis dit behov.
    Men igen, søg i forum smiley

• #7   10. maj 2010 Tusind tak alle sammen (:

Kommentér på:
Hvilket spejlreflekskamera skal jeg ta

Annonce