{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Svampe B
Svampe B
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 104

Hvilket Spejlreflekskamera ??? {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom.

Jeg står og skal til at købe mit første spejlreflekskamera. Har INGEN erfaring og vil derfor høre nogen om de kunne anbefale en bestemt model.

Mit budget ligger på 3000 aller højst.
(((((Men ville blive utrolig glad hvis jeg kunne få et for ca. 2000. ))))))

Hvis ud har et bud på et kamera, så kom gerne med begrundelse!

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket Spejlreflekskamera ???
  • Beta H .
    Beta H . Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 95
    #1   20. nov 2011 tag et kig på :
    Canon EOS 1100D (måske et brugt Canon 450D?)
    eller
    Nikon D3100

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #2   20. nov 2011 Jeg har selv et Canon EOS 500D som jeg er rigtig godt tilfreds med. Den originale linse er ikke noget ekstraordinært, men udemærket til en start.

Jeg ved det ligger lidt over, i hvert fald i forhold til ny prisen, men måske kan du finde et brugt? Jeg gav selv 4000 for et.

• #3   20. nov 2011 3000,- er dælme ikke meget, jeg ville kikke på DBA og se om der var noget der. Du kan være heldig at finde en Nikon D80 med en 50mm objektiv til for 3000,-

Men hvis du skal bare lidt med det, skal du nok op og runde de små 4000 så har du lidt mere at gøre godt med, og her kan du evt finde en Canon 1000D eller en Nikon D3100 som kit.

• #4   20. nov 2011 Michael Linser får du ved bageren smiley

• Svampe B
    Svampe B Tilmeldt:
    dec 2007

#5   20. nov 2011 Jeg nægter at købe noget brugt, af nogen som jeg ikke kender. Desværre smiley

Lennard A: Jeg ved godt at 3000 kr. ikke er meget.kr.
    Jeg har egentlig også et meget større budget end hvad jeg skriver, gider dog bare ikke bruge mere end 3000 kr. smiley

Tak for svarerne alle sammen. Jeg kigger mig lidt rundt omkring

• #6   20. nov 2011 Der er intet i vejen for at købe brugt, men sørg for at se og prøv stumpen inden, samt få set sælger i øjnene hvorefter du skal lytte til din mavefornemmelse. Jeg har købt mit brugt og har for mange 1000 efterhånden, og har ikke fortrudt noget af det endnu smiley (og kører på 3år med spejlrefleks)

Men hvis du køber nyt, så tag ned i butikken og prøv dig frem, tænker her, få dem i hænderne, få startet den op og se om menu og kameraet ligger godt til dig.

Held og lykke med din søgen smiley

• Svampe B
    Svampe B Tilmeldt:
    dec 2007

#7   20. nov 2011 Det helt fair hvis man køber brugt. Men jeg har bare et princip der hedder: Intet brugt!

Jo tak og tak for hjælpen! smiley

• #8   20. nov 2011 Du kan overveje Olympus Pen som Photocare har kampagne på for tiden til 1999,- Lækkert kamera til gode penge og meget nemt at være kreativ med.

Ellers tag ned i den lokale fotobutik og prøv kameraer og snak med dem.. de har jo formentlig mere forstand på det end de fleste herinde smiley

• Svampe B
    Svampe B Tilmeldt:
    dec 2007

#9   20. nov 2011 Vil helst gerne have fingrene i Canon eller Nikon smiley

• #10   21. nov 2011 Tag ind og prøv en masse.. du kan blive positiv overrrasket smiley

Kommentér på:
Hvilket Spejlreflekskamera ???

Annonce