{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

ny mobil men hvilken {{forumTopicSubject}}

jeg vil meget gerne have en ny telefon men ved ikke hva for en jeg skal have.. lige nu har jeg en nokia 5230 med touch skærm og det er jeg faktisk blevet rigtgi glad for, så den næste skal også være med touch skærm. har altid haft nokia..

men kom med jeres bud på hvilken en jeg kunne købe og skriv gerne hvorfor i anbefalder lige den telefon..

OBS..... er ikke til iphone......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny mobil men hvilken
  • #1   12. sep 2010 Det lyder som om SE Vivaz ville være et godt bud til dig.

Normalt ville jeg aldrig anbefale en Sony Ericsson, men da det er nokia der har lavet dens styresystem vil jeg godt.

• #2   12. sep 2010 danni-boy

hvorfor lige den mobil...

og Sony Ericsson sys jeg er så forvirend men du skriver at det er nokia der laver deres styresystem,, men det er jo ikke de samme taster jeg skal trykke på, altså jeg mener skal man lave mellem rum på nokia er den 0 man skal trykke på det er det jo ikke på en sony ericsson...

• #3   12. sep 2010 Vivaz kører med Symbian styresystem. Det er nokia der laver Symbian.

Så nej den er ikke lige som de andre SE.

Og en fed ting ved vivaz er at du selv kan vælge din tastatur type.

Så du kan vælge om du vil skrive på den som en nokia, eller om du vil have fuldt tastatur som på en pc.

• #4   12. sep 2010 Jeg har selv lige haft en før jeg skiftede tilbage til iPhone igen.

Og jeg var glad for den. Og jeg hader normalt Sony Ericsson...

• #5   12. sep 2010 okay.. på den måde.. siger mange tak for forslaget til hvilken en jeg kunne vælge..

• #6   12. sep 2010 Velbekomme :o)

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #7   12. sep 2010 Nokia kommer med en ny inden længe, tror faktisk det er i næste uge. Den hedder nokia n8, prøv at se lidt på den.

• #8   12. sep 2010 danni-boy

kom lige til at tænke på at nu har jeg jo lange negle så jeg bruger jo mine negle til at trykke på skærmen, kan man også på den du anbefalder eller skal man bruge selve fingeren hvis du forstår?? for ved at man ikke kan bruge sine negle på iphone og htc...

• #9   12. sep 2010 Hmm. Ja det kan jeg godt se.

Jeg tør selvfølgelig ikke love noget (men det kan jo evt. prøves af i en butik).

Men jo jeg vil tro at du kan bruge neglene på en Vivaz, den den i modsætning til feks. iphone er trykfølsom.

Man får også sådan en pen med til den. Og hvis man kan bruge pen, kan man nok også bruge neglene...

• #10   12. sep 2010 ja det kan du jo selvfølig have ret i at hvis man kan bruge en pen så kan man nok også bruge neglene.. problemet er bare at jeg køber den over nettet...

• #11   12. sep 2010 Jo jo. Men du kunne jo stadig altid se den i en butik først.

Medmindre det selvfølgelig haster helt vildt :o)

Kommentér på:
ny mobil men hvilken

Annonce