{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Ny mobil men hvilken ? {{forumTopicSubject}}

Hej BB overvejer at købe ny mobil.

Men aner ikke hvilken en ?

Jeg har haft en Iphone 4 som jeg var okay glad for.
Nu har jeg en Htc et eller andet :D, den har jeg været rigtig glad for fordi jeg godt kan lide den måde dens styresystem er, men jeg savner der imod lige appstore smiley
Jeg syntes også den "nye" Samsung Galaxy S3 er herre fed. Men som sagt, aner jeg ikke hvilken, det er bare lige de mobiler jeg selv overvejer, men hvis I har en god,fed, smart eller hvad ved jeg, så fortæl da lige lidt om den smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil men hvilken ?
  • #1   30. mar 2013 Windows phone spiller max, jeg har haft både android og iPhone før. Intet af det har nået windows.

jeg har en lumia 920

• Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #2   30. mar 2013 Giver Rasmus ret har også været vejen gennem android og iphone men Windows phone i de nye generationer er klart det bedste jeg har haft i hænderne en stor fordel på dem er se kan "snakke" sammen med din pc Xbox og mange andre ting

• #3   30. mar 2013 Har ellers fået at vide det er rent lort.. Det er fedt i starten også bliver det bare dårligere og dårligere

• M-POWER
    M-POWER Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
    #4   30. mar 2013 Vent til S4 Samsung galaxy kommer her om en måneds tid. har set test og den slår dem alle sammen selvom den ikke kommer den fremviste CPU Men med en Anden som hvis også sparker heftigt røv

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #5   30. mar 2013 Du burde kigge på enten Samsung Galaxy S4. HTC One eller iPhone 5. Tag ned i en eller anden butik og prøv dem, og se hvad du syntes bedst om.

Overvejer selv at bytte min iPhone 4 ud med en HTC One, men ved sgu ikke helt endnu. smiley
    Min personlige erfaringer med Windows Phone, er at det virker meget mangelfuldt. Der går noget tid endnu før det er lige så modnet som IOS eller Android. Med det, mener jeg at der er mange begrænsninger, og mangler i det. Tiles er fedt på papiret, men imo. så fungere det bare ikke så godt som det burde.

• #7   30. mar 2013 Jeg kan få en helt ny Iphone 4 i hvid 16 GB ikke simlåst. Aldrig startet op. til 2000.

Er det billigt eller er det mere eller mindre normal prisen nu om dage ? smiley

• Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #8   30. mar 2013 som nogle skriver tag ned og prøv de foskellige og vælg hvad du synes passer dig.....der er lige så mange meninger Som der er menesker....dem der kan lide et mærke/model/styresystem vil finde fejl ved andre og sådan vil det altid være mig selv incl jeg har en Windows nu som jeg synes er klart den bedste tlf man kan få lige PT jeg har så næsten lige haft en iphone 5 men synes den er mangelfuld og har dårlig styresystem og android er meget gammeldags og meget lidt fornyende...men det er jo min mening fordi netop Windows passer til mig...andre med iphone og android telefoner vil synes det er det bedste og det andet dårligt

• #9   30. mar 2013 patrick c

snæversynet længe leve

manden spørger om hvilke man kan anbefale, og jeg anbefaler en windows. Jeg kan jo lige vel sige at din kommentar er ubrugelig da android er pisse ustabilt kontra windows phone.....

• #11   30. mar 2013 Sony Xperia Z er også mega lækker smiley

• #12   30. mar 2013 har haft både Iphone 5 og s3.

synes stadig lumia'en er bedre. Men det er en smagssag

• #14   31. mar 2013 s4 s4 s4 s4 s4 smiley

• christian r
    christian r Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #15   31. mar 2013 iphone 5 istedet for det android lort

• #17   1. apr 2013 patrick c

ja DU synes, det er ikke ens betydende med at alle andre synes det. Men nej undskyld når du har en holdning er alle andres ubrugelig. Det havde jeg glemt.........

• #19   1. apr 2013 Gå op og prøv de forskellige, de får intet ud af det herinde

Kommentér på:
Ny mobil men hvilken ?

Annonce