{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil men hvilken
  • #1   16. maj 2012 ved garmin har lavet nogle smart phones.. men aner ikke om de er noget værd smiley

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #2   16. maj 2012 Har for 2 mdr købt en galaxy S2 - og den er jeg godt tilfreds med - den kan det hele. Se test på DR's So Ein Ding om den, så kan det være du får lidt tips om den. Ellers vent 2 uger og køb S3 - den er vist lige en sjat bedre end 2'eren - og lidt dyrere.

• #4   16. maj 2012 står selv i samme situation men mit valg bliver enten på galaxy s3 eller htc one x så prøv at tage et kig på dem og se om de er noget for dig smiley

• #5   16. maj 2012 Galaxy S2 meget fed telefon og helt sikkert en du bliver tilfreds med.

• Rikke T
    Rikke T Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 11
    #6   16. maj 2012 jeg har lige købt den nye sony xperia.... så fed tlf, min mand som har galaxy s2 er meget misundelig, og overvejer at skifte sin ud med sony

• #7   16. maj 2012 Rikke: Hvad hedder den helt nøjagtig den du lige har købt?? smiley

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

#8   16. maj 2012 men tag ind i en Elgiganten og prøv dem af inden du køber - deres er tændt så man kan prøve at taste lidt sms og lidt andet inden man køber den.

Jeg købte min S2 pga at jeg heller ikke vil eje noget æble-noget og min daværende kæreste havde iphone, så jeg hadede den endnu mere, hver gang hun kom og spurgte om ditten og datten med den - køb en til mig, så skal jeg nok sætte mig ind i den - endte med at jeg købte min S2'er og x'en kunne også godt lide min tlf - lidt større fysisk end en iphone, men når man køber tlf i den størrelse, så er det altså heller ikke for at den intet må fylde?

(ligesom i gamle dage hvor det skulle være så småt som muligt)

• Rikke T
    Rikke T Tilmeldt:
    feb 2008

#9   16. maj 2012 Line N
    den heder

sony xperia s

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

#10   16. maj 2012 S3 kører forresten med en QUAD-core processor, så den er meget hurtigere end xperia s'en....

At den har 12 MP kamera, betyder ikke så meget i dagens danmark - kun hvis du virkelig skal have dit billede printet ud på et virkelig stort stykke papir - ellers er 5/8 alt rigeligt.

• Rikke T
    Rikke T Tilmeldt:
    feb 2008

#11   16. maj 2012 ja jeg har også hørt at S3 er super fed...... men det har jo ikke noget at gøre med S2 og sony

Kommentér på:
Ny mobil men hvilken

Annonce