{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

thomas T
thomas T
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 148

Valg af Spejlrefleks kamera {{forumTopicSubject}}

hej jeg overvejer at købt et nyt kamera, men er i tvivl om hvilket? har kigget på de her 3. eller kom med et bud det må max koster 3000kr

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af Spejlrefleks kamera
  • #1   19. sep 2010 Kender kun 1000D da jeg selv har det og er meget tilfreds med det.

Men kig på fotostart.dk der har de tit nogle gode tilbud. Vel at mærke brugt, men det betyder ikke noget.

• thomas T
    thomas T Tilmeldt:
    mar 2007

#2   19. sep 2010 skal lige siger det ikke skal bruger som noget seriøst, men det må gerne være hurtig til at tage billeder,

• #3   19. sep 2010 Du vil få den bedste start med Nikon D3000 og Sont A290, da de begge har simpelt og guidet menu smiley Sony kan mest, mens Nikon er du mere fremtidstikret til henholdsvis opgraderinger.

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #4   19. sep 2010 Klart et Nikon D3000

Meget beder lysmåler i den, og beder kamera generalt... Nikon er den del mere fremme end de andre mht til det...

1000D er ikke ngoet at prale af, det er et meget plastik kamera, dårlig objektiv, dårlig hus osv... Sony er nye på Sepjlrefleks market.. og de er først nu ved at komme ordenlig ind i kampen, hvis du smider 5000 og op efter...

Så jeg ville Klart vælge Nikon D3000

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #5   19. sep 2010 det er lige meget hvilket du købe de er alle i sammen klasse og samme kvalitet
    canon 1000d er meget populært og nok også billigts

• .The Man .
    .The Man . Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 49
    #6   19. sep 2010 Mr Wandel : det kan man da vist heller ikke sige du gør når du vælger at promovere Sonys DSLR som det bedste af de 3... Sony har da altid haltet bagefter de to andre... mht Canon så er det et udmærket Kamera for en begynder, dog er kit-objektivet ikke det bedste

at vælge DSLR er en verden uden lige, og de er alle bedre end de andre på hver sin måde. Det allerbedste du kan gøre er t tage ud til butikkerne og prøve at holde et af hver kamera i hånden og se hvordan det føles for dig, det er den bedste måde at gøre det, dernæst kan du begynde at kigge efter de specs du ønsker dig

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #7   19. sep 2010 ok men det er da rart at vide haha

sjovt nok jeg lever af det når jeg jo ikke ved noget om det hmmmm
    men tag ned og prøv dem men hvis du ikke skal bruge det til noget særiøst er de alle gode da forskellen på dem faktisk ikke er tilstedet

plus at canons menu system nok er det nemmeste af dem alle 3

• #8   20. sep 2010 Wandel.. Undre mig at du kan sige at 1000D er noget billigt lort. Billigt lort får næppe en EISA Award.

• .The Man .
    .The Man . Tilmeldt:
    aug 2010

#9   20. sep 2010 Wandel : gå du bare hjem og spørg din mor en gang til om det var det hun mente da hun sagde 1000D

• #10   20. sep 2010 1000D er forholdsvis et gammelt kamera smiley Og det er altså ret fedt at have video på et spejlrefleks!

• .The Man .
    .The Man . Tilmeldt:
    aug 2010

#11   20. sep 2010 Skum : skal du have video, så køber man et digitalt videokamera der er dedikeret til det

• #12   20. sep 2010 Skum@ Korrekt, men det ændre jo ikke ret meget på at det har fået en EISA Award og tvivler virkelig på at sådan en award bliver uddelt til højre og venstre.

• #13   20. sep 2010 The man:
    Ahhh, det er dyre og koldset. Og et spejlrefleks kan lavere en super dybde. Tag du og kig nogle videoer i www.vimeo.com og bemærk at MANGE af dem er optaget med et spejlrefleks smiley

Nicolai
    Jeg siger jo også bare det gammelt, og det er ikke det bedste til prisen smiley

• #14   20. sep 2010 Skum, sådan kan man jo blive ved.. ALT teknik bliver hurtigt overgået af noget andet.

• #15   20. sep 2010 Jo, og hvorfor skulle man så købe et ældre produkt smiley

• .The Man .
    .The Man . Tilmeldt:
    aug 2010

#16   20. sep 2010 Skum : dyrere og klodset??? har du overhovedet set hvordan et Digital kamera ser ud? du er da vist heller ikke helt tør bag ørene, smut du også bare hjem til din mor knægt ;o)

• #17   20. sep 2010 Prøver ikke at forsvare det jeg selv ejer, men blot konstatere at det er ganske fint. Og hvis man ikke er sikker på om fotografering er noget for en i det lange løb, hvorfor så give mere?

Og med EISA mærket i ryggen, kan det umuligt være et ringe køb.

• #18   20. sep 2010 The Man: Ja, jeg har prøvet mange Sony video kamera smiley endda the Red One. OG jeg er stadig vildt imponeret hvad en Canon 7D og NIkon D7000 kan lavere af videoer smiley PS: Jeg er hjemme hos min mor! smiley

Nicolai
    Jeg har jo heller ikke sagt det er dårligt smiley Bare gammelt.

• .The Man .
    .The Man . Tilmeldt:
    aug 2010

#19   20. sep 2010 Skum : og de holder sig inden for de 3000kr som manden skriver han har til det? det tror jeg næppe

• thomas T
    thomas T Tilmeldt:
    mar 2007

#20   20. sep 2010 Hvad med et pentax k10d?

• #21   20. sep 2010 Thomas

Du køber den, og så kan du sådan set næsten ikke mere i fremtiden smiley Du er fastslået til netop kun det kameraet. og det er svært at finde tilbehør til den smiley

• #22   20. sep 2010 The Man:

Det er decideret spejlrefleks jeg taler om ! D3000 lavere skam et godt kvalitet, og så kan den såmand også tage gode billeder! smiley

• thomas T
    thomas T Tilmeldt:
    mar 2007

#23   21. sep 2010 tror ikke jeg kommer til at købe andre objektiver i fremtiden, så det kan være lige meget. men udover det er det så et godt kamera?

der føgler

3 SD kort
    1 std objektiv altså 18-55 mm
    1 Macro objektiv 28-80mm ( sigma)
    1 zoom objektiv 70-300mm (sigma)
    1 blitz

• #24   21. sep 2010 Den har et stort problem at tage billeder i lav lysforhold smiley (ISO følsomhed)

• thomas T
    thomas T Tilmeldt:
    mar 2007

#25   21. sep 2010 har valget mellem, pentax k10D + tilbehør, nikon D3000, eller sony's? alle samemen er i samme prisklasse? hvad havde i valgt? smiley skal primært bruger det til at billeder af skateborad både inde og ude. også til alt mulig andet ikke seriøst

• thomas T
    thomas T Tilmeldt:
    mar 2007

#26   21. sep 2010 okay, var det så også med tilbehør? skal heller ikke give 3700kr for det smiley

Kommentér på:
Valg af Spejlrefleks kamera

Annonce