{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af spejlrefleks kamera?
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 9
    #1   15. okt 2010 Jeg startede med et Canon EOS 500D, hvilket jeg syntes var et godt kamera til at starte med. Har så efter et år skiftet det ud til et EOS 7D. Men det 1000D du selv kigger på er også et fint begynder kamera. Med EOS 500D får du mulighed for at optage film i HD.

• #2   15. okt 2010 Det er vel nok en god funktion at have, hvis der nu skulle komme en uventet situation, på et tidspunkt..
    Skal bare have solgt mit anlæg så køber jeg det smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 9
    #3   15. okt 2010 du kan altid kigge på denne side for at få ideer til billeder smiley

http://www.phosee.dk/

• #4   15. okt 2010 køb brugt... der kan være rigtig mange penge at spare smiley

• #5   15. okt 2010 Jeg har startet med en Canon eos 450D og jeg er rigtig glad for det.. men til mine amatørevner vil jeg mene at jeg sagtens kunne ha nøjes med et 1000D smiley

• #6   15. okt 2010 Startede med 400D, så upgraderede jeg til 450D og har nu et 550D, som jeg er glad for, mit næste blir 60D til information smiley

• #7   15. okt 2010 Jeg startede også med 400D, nu har jeg 500D og som Jan har jeg også kigget på xxD serien. Har dog været lidt lun på 50D, men det var også før 60D kom på markedet smiley

Et 1000D er ganske fint at starte med. Som andre har skrevet, ville jeg nok også vælge at købe det brugt, og eventuelt købe et 450D, 500 eller 550D.

• #8   15. okt 2010 Tag ned i en butik og hold dem i hånden smiley

Hvad der er godt for andre er måske noget skidt for dig..

Køb også huset i en forretning, så kan du altid købe objektiver osv over nettet smiley

• #9   15. okt 2010 Jeg er selv lige begyndt med spejlrefleks..

Og selvom nogen nok er uenig med mig, så synes jeg lige så godt du kan starte med at købe et brugt.
    Finde ud af om det er dig, og samtidig have et udgangspunkt. Så kan du spare op i mellemtiden, til noget topklasse.

Jeg købte et Olympus E500 til 2000 kr, inkl 2 objektiver, taske, ekstra batteri, lader, og stik til computeren.
    Det var en nypris på 8500 kr.. Og det havde kun taget ca 1000 billeder.

Det ville være træls at smide mange tusinde, og finde ud af at det slet ikke er dig smiley

• #10   15. okt 2010 Tak for de mange svar!

Kommentér på:
Valg af spejlrefleks kamera?

Annonce