Mac eller pc? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg står i den situration at jeg gerne vil have en ny computer. Jeger træt af min lorte hp bærbar, og vil nu høre folk hvad de mener jeg skal købe.. det jeg søger er noget som skal kunne køre spil jeg spiller kun call of duty og lign men det er ikke ret ofte og som alternativ vil jeg gerne spille på min ps3 da jeg er ved at være træt af man skal opgradere en pc konstant.. så overvejer at udelukkende spille krævende spil på min ps3. men så er spørgsmålet jo bare hvad har jeg brug for? jeg skal til at studere om et års tid så på den ene side ville en macbook være godt men er træt af de små 15 tomre skærme og de nye imacs er ret lækre at se på og skærmen jo i god kvalitet. så har overvejet at købe en macbook air og i imac? er det spild af penge og hvad vil i anbefale mig at gøre?
okt 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
jamen jeg er så træt af windows lorte styresystem! :s
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 497
Kan klart anbefale en Mac... min bedre halvdel har også skiftet til Mac for en 3 måneder siden og er også fuldt ud tilfreds.. og den der begynder med " JAAAHHH MEN MAN KAN IKKE GAME PÅ MAC!!
JO... Der er steam og de er i fuld gang med at konvertere deres spil.. der er allerede en del af dem som er klar..
En dejlig maskine der starter hvergang og som kører godt..
okt 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 497
Spiller CounterStrikeSource på min og det trækker den ok! men ville nok vælge en Pro hvos du vil gøre som mig, det er rart at man kan slæbe den med rundt og stadig have alle sine ting med sig, ellers få dig en iMac..
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.089
Mac eller pc?