{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Nicolaj
Nicolaj
Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476

HTC TIL IPHONE {{forumTopicSubject}}

KUN for dem der er gået fra HTC til Iphone.

Jeg kan nu vælge Iphone 4s i min løn pakke og overvejer derfor i Iphone 4s. Vil derfor gerne høre om hvordan iphone er i forhold til htc, både godt og skidt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC TIL IPHONE
  • #1   11. okt 2011 Hvilken HTC er der tale om? Der er jo væsentlig forskel på om det er en Wildfire eller en Sensation vi snakker om

• #2   11. okt 2011 Jeg har aldrig fortrudt at gå fra HTC til Iphone:) min næste telefon skal helt klart også være fra Apple,

Iphonen er meget mere bruger venlig, og det hele er nemt og enkelt, derudover syntes jeg også der er mange flere apps osv. til iphonen. og så fungere den bare.

det eneste jeg måske savner lidt, er det med at du selv bestemmer hvordan din telefon ser ud (altså indvendig) men jeg har Jailbreaket min så det nu er muligt smiley derfor har jeg konkluderet at jeg slet ikke savner min gamle HTC

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #3   11. okt 2011 jeg har en HTC Desire HD

• #4   11. okt 2011 Ja så tror jeg kun du kan blive positivt overrasket ved at gå til Iphone 4S.
    Der er sket meget siden DHD kom ud.

Jeg er selv gået den anden vej, og hopper nok ikke tilbage til Iphone da jeg vil savne lidt for meget at kunne "gøre som man vil"
    På trods af Jailberak er Iphone bare stadig mere låst.

Men må da indrømme der kommer et par fede funktioner på 4S.
    Jeg ville nok tage skiftet hvis jeg som du, bliver tilbudt Iphonen.
    Men købe den selv vil jeg ikke

• #5   11. okt 2011 Go for it smiley

Kommentér på:
HTC TIL IPHONE

Annonce