620 visninger
|
Oprettet:
Iphone ellers Htc {{forumTopicSubject}}
Hvad skal jeg vælge???
Jeg skal bruge den til nettet en del.
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
En 3 mulighed er Samsung Galaxy S, tror jeg den hedder.
Jeg har Iphone, så ved da hvad jeg vil vælge, men dermed ikke sagt at det er den bedste af de 3.
Smag og behag er forskelligt, så vælg ud fra hvad DU kan lide og ikke hvad ANDRE kan lide.
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 35 Emner: 158 Svar: 1.145
Køb en Desire eller Samsung Galaxy s
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 173 Svar: 1.651
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 444
feb 2010
Nævn nu fordele og ulemper, i stedet for bare at komme med ubrugelige kommentarer.
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 35 Emner: 158 Svar: 1.145
Den kan INTET når du tager den ud af kassen, man skal hente ALT !
Den er langsom
Den er så følsom, taber du den, wupti så går skærmen i stjerner
Dårlig kamera
Designet er kedeligt og klodset
Skal opdateres hele tiden, og bliver kun langsommere for hver gang
Bare man skal have en sang over på den, så skal det igennem Itunes, og telefonen skal synkronisere og alt mulig
HTC ´pluser:
Den er lille og handy, og har alligevel en 3.5" skærm
Har 5 mp. som tager mega gode billeder + video
Nem plug ang play til computeren
Kan mange flere ting
Er hurtigere
Skal ikke opdateres
Holder strøm længere tid
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
Snask - XBOX360 UDSTYR SÆLGES !
Det var da den mest usaglige sammenligning der længe er set ! Du må da have et eller andet problem oveni i din totale uvidenhed.
apr 2010
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 38
Har lige fået iPhone 4 - Der er en verden til forskel! Meget hurtigere, bedre touch kontrol osv. Skal aldrig have andet end iPhone i fremtiden.
sep 2010
Følger: 1 Svar: 112
hvis den skal bruges meget til suft er der kun en vej og det er en android mobil den har flash og der er noget man ikke man undvære når man bruger den meget på nettet
og det er noget iphone ALDRIG får
det eneste som taler for iphone er appstore
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.083
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 265
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 99 Svar: 217
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 366
det er så nok også en af de værste de nogensinde har lavet.
for man kan sgu ikke sammenligne en iPhone 4 og HTC Touch Diamond
teknologien udvikler sig jo.
jul 2010
sjovt for alle jeg kender incl. mig selv har dårlig erfaring med iphone bortset fra en enkelt der stadig er glad for sin
feb 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
jul 2010
nu ved jeg sjovt nok hvad jeg snakker om da jeg har haft iPhone og har en HTC nu
feb 2010
Jeg skrev tidligere at jeg var til Iphone og er det stadig, men er bare noget mere konstruktiv i min kritik end visse andre i den her tråd. Men jeg er altid parat til at prøve noget andet, hvad smartphones angår.
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 79 Svar: 141
dec 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 69
ikke helt korrekt at man ikke kan leve uden Flash... HTML 5 er ved at blive mere og mere udbredt, og de erstatter Flash. nu sidder jeg selv med min iPhone 4 samt min iPad og har aldrig haft brug for at gå ind efter min bærbar fordi jeg ikke har kunne se en hjemmeside (faktisk er dette skrevet fra iPad'en, og det er nu 3 måneder siden jeg har haft tændt min bærbare sidst)
Snask - XBOX360 UDSTYR SÆLGES ! skrev:
1. Den kan INTET når du tager den ud af kassen, man skal hente ALT !
2. Den er langsom
3. Den er så følsom, taber du den, wupti så går skærmen i stjerner
4. Dårlig kamera
5. Designet er kedeligt og klodset
6. Skal opdateres hele tiden, og bliver kun langsommere for hver gang
7. Bare man skal have en sang over på den, så skal det igennem Itunes, og telefonen skal synkronisere og alt mulig
HTC ´pluser:
1. Den er lille og handy, og har alligevel en 3.5" skærm
2. Har 5 mp. som tager mega gode billeder + video
3. Nem plug ang play til computeren
4. Kan mange flere ting
5. Er hurtigere
6. Skal ikke opdateres
7. Holder strøm længere tid
iPhone:
1. den kan da det samme som en Desire når den bliver pakket ud af kassen, en iPhone kan faktisk alt hvad den almene bruger har brug for fra start af...
2. min iPhone 4 er nu mindst ligeså hurtig som min kærestes (nu solgte) Desire (hun har selv fået en iPhone 4 efter eget ønske...) faktisk, kører iPhone 4 mere flydende end HTC Desire gør efter min mening, og det siger ikke så lidt, da der er MANGE flere animationer i iPhonen, som tæger på dens ressourser, så det er altså ret godt klaret...
3. for en lille måneds tid siden tabte min kammerat hans Desire på et vinylgulv (sådan nogle er forholdsvis bløde) og skærmen var derefter én stor stjerne, så det gælder vidst de fleste touch telefoner...
4. Kameraet i iPhone 4 (på 5 MP) er så en del bedre end det der sidder i Desiren, og dette er sammenlignet med to billeder af det samme objekt taget med hver telefon, og specielt på videodelen er iPhone en del bedre end Desiren..
dec 2007
6. min iPhone 4 er bestemt ikke blevet langsommere af at blive opdateret. og til gengæld synes jeg det er fedt at der kommer updates til iPhones da de på den måde hele tiden bliver forbedret.. forresten, da min kammerat havde opgraderet hans Desire til 2.2 virkede hans SMS del ikke mere, så den blev nødt til at blive sendt til reperation... dette har nok kun været et enkelt tilfælde, men alligevel...
7. iTunes er det iPhone altid bliver skældt ud over, men for mig er det noget af det fedeste ved iPhone. for på den måde har du altid en utrolig nem mulighed for backup, af alt incl dine programmer du har købt på iPhonen gennen Appstore, samt alle dine beskeder, mails, mailopsætninger osv osv. det er der ingen andre der tilbyder i samme omfang...
HTC:
1. Desire er efter min mening ikke handy, faktisk synes jeg den er skrumlet...
2. det samme har iPhone 4 og efter min mening virker kvaliteten af iPhonens kamera bedre...
3. iPhonen er også plug 'n play iTunes starter automatisk op og klarer i samme omgang en automatisk backup og synkronisering, det gør HTC ikke.
dec 2007
5. det har jeg jo så svaret på længere oppe.... men for at opsummere, så er Desire bestemt ikke hurtigere end iPhone 4 efter min mening...
dec 2007
dec 2007
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 697
min bror har lige købt en htc desire, syntes det er en fed telefon MEN
hold da kæft hvor er den forvirrende og meget lidt brugervenlig, det hele kan tilgås på 8 forskellige måder. og hedder nogle undelige ting.
kamera tager lidt bedre billeder på iphone 4 end desire, højttalere er meget bedre på iphone 4 en desire som har en nderlig skrattende lyd
Har selv en iphone 4 du har alt på et skærmbillede og du kan ikke komme til og slette diverse ting fra den. dog er den meget begrænset ved at den kun kan bruges med en computer og skal køres igennem itunes
iPhonen er idiot sikker og ALT køre super smooth i forhold til den desire han lige har købt.
han har haft den i 3 dage og fortrudt han ikke købt en iphone 4 istedet.
feb 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
feb 2010
Jeg spurgte bare til hvilken du ville anbefale?
okt 2007
feb 2010
jul 2009
Følger: 1 Svar: 38
okt 2007
feb 2010
okt 2007
feb 2010
feb 2010
Følger: 35 Følgere: 32 Fotoprofiler: 1 Emner: 20 Svar: 155
kunne ikke finde ud af den eller noget som helst
Men så var vi inde i telia ja det tog ikke lang tid før jeg kunne finde ud af iphone 4...
Men der er mange telefoner man kan bruge på nettet har da brugt alle de telefoner jeg har haft de sidste 6 mdr der er Nokia, Sony Ericsson, Htc og lg i mellem og der har ikke været noget bøvl på nettet med nogle af dem
aug 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 49
nogen er til Cola og andre er til Fanta
jun 2008
Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
dec 2007
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 260 Svar: 1.518
hold dig fra htc de er ikke gode
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 357
min kæreste har iphone, hvilket fungerer fint, men ikke noget der falder i min smag, er mere til android og htc sense.
mht Iphone 4, synes jeg den er for kantet at holde ved, man skærer sig næsten på kanterne (overdrivelse fremmer forståelsen), noget andet er den ikke er så fantastisk igen, mange ting den har, er der mange andre telefonproducenter der har lavet en telefon med inden.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 357
præcis som folk der spørger om de skal vælge xbox eller ps3
jun 2008
Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
Iphone ellers Htc