1.861 visninger
|
Oprettet:
iphone 4s vs HTC Sensation {{forumTopicSubject}}
Ja...
hvad ville i mene ! hvliket er bedst. nu tænker jeg processor mæssigt og specifikation.
Design er jeg ligeglad med
har googlet lidt men det er kun iphone 4 vs htc og der er det klart htc der vinder syntes jeg.
Jeg har også prøvet google lidt om iphone 4s processor men hvor stor er den. Det eneste der står hos apple er dual-core A5. Er den stærkere end Sensation ?
Er kommet meget tæt op på køen til iphone 4s til 4400kr som jeg syntes lyder godt
Hold venligst tråden ren.
feb 2007
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 410
Men i det det er forskellige styresystemer, så kan du ikke kun samligne data også sige at den med størst processer kører bedst.
Jeg ville vælge Iphonen. Og af android mobiler, så er samsung galaxy s2 det bedste købt pt.
apr 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 483
Såååeh....er langt fra den største muskel på markedet...
Fx har min Samsung Galaxy S 2 en 1,2 GHz dual core samt 1 GB ram!
jan 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 109 Svar: 504
http://www.esato.com/phones/compare.php?phone=622&cp=861
Den nye htc xe syntes jeg lyder bedre på processor og kamera..
Kan det virkelig passe der er kun 5mp kamera i iphone i forhold til htc sense xe med 8 mp !
feb 2007
feb 2007
apr 2007
Dette kan især mærkes når man går ind og ud af programmer!
Pris: 17 kr.
jan 2007
den samsung ser også fornuftig ud. Har set på link !
Tja.. måske sku jeg vente til jul så falder de nok meget mere i prisen.
har et gammel htc hd2 som køre stadig fint..
apr 2007
Det er sådan en gang bull med at iPhone ikke bliver langsom. Jeg har haft 3 iPhones, inkl 3, 3gs, og 4.
Jeg kan LOVE dig for at de bliver langsomme. Bare på min 3gs 16 gb, havde jeg ikke engang flydt den halvt op var den blevet langsom så det kunne mærkes.
Tydelig forskel når man resettede tlf.
DERUDOVER
hvis du jailbreaker din iPhone så du kan have sjovt effekter på den som man fx kan på en Samsung, fx slide effects osv.. så bliver den betragtelig langsommere af dette.
Dette er testet på en iPhone 4.
> I modsætning har jeg installeret en ny Launcher på Samsungen så den er blevet meget hurtigere end hvad den var fra fabrikken.
TEST tingene selv så kan du se forskellen! Det har jeg og en af mine kammerater gjort, han er pjattet med iPhone, kan jailbreake dem og alt muligt.
Men han er også hoppet over på Samsung samtidigt med at han har iPhone 4 som backup tlf.
apr 2007
jan 2007
Jeg vil vente til jan næste år og se tiden an..
Men jeg falder mere til HTC sensation angående design, specifikationer.
syntes alle render rundt med iphones så vil det være rart med noget anderledes ^^
apr 2007
iphone 4s vs HTC Sensation