350 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

CV
CV
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 68 Svar: 668

Computer udgang problemer Computer udgang problemer

Hej BB
Den anden dag skulle jeg høre musik fra min computer via mit anlæg. I med jackstikket, tænd for forstærker, op med volumen (jeg hører primært hardstyle/hardcore) og så ellers bare noget musik på. Sangen spiller og det lyder som altid godt, men HVOR FANDEN BLIVER BASSEN AF ?!!!!! Da bassen skulle gå på lød det ad helvedes til, og troede først mine bassenheder var sprunget så var ved at rive alting ned. Fuck, tænkte jeg bare.
Jeg skiftede kanal til min mixerpult og så ellers bare bassen op på 10. BUM BUM BUM ud i min lejlighed.
Ergo, der må være noget galt med udgangen i min pc, for prøvede også at høre musik bare fra den højtaler der sidder i min pc.

Nogen der har prøvet det her før?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer udgang problemer
  • #1   28. feb 2012 Hvilket stik? (:

• #2   28. feb 2012 Hvis du mener mit jackstik, så kan jeg fortælle dig at det ikke er det der er problemet (:
    Jeg smed det i mit fjernsyn og så spillede en dvd og der var også masser af bas.
    Det er udgangen i min pc der er problemet.

• #3   28. feb 2012 prøv at skru ned for volumen på computeren, kan være jack stikket ikke kan klare så stærkt et signal.

• #4   28. feb 2012 Det er ikke et kabel fra føtex til 25 kr. for 5 meter (:
    Det er et QED Audio Performance.

Det er ikke udstyret der er noget galt med.

• #5   28. feb 2012 Det hele spillede perfekt mandag, tirsdag var det mærkeligt.

• #6   28. feb 2012 Gollum .
    har prøvet noget lign. prøv at afinstaller driveren til lydkortet, og hent den nyeste driver... dog "blev jeg nød til" at formatere min computer før det virkede, men det kan også være lydkortet der ikke længere kan håndtere de hz fordi en kondensator der stået af...

• #7   28. feb 2012 Rasmus C
    Det kan selvfølgelig være et muligt bud, dog vil jeg lige sige jeg købte den pc her i januar.

• #8   28. feb 2012 Gollum .

har prøvet noget andet lign, havde sat en kæmpe forstærker til min computer, og den havde på mystisk vis sendt signal ud af indgangen, og så røg først bassen og der efter hele lortet, har "ødelagt" 3 lydkort ved at sætte dem til anlæg smiley

• #9   28. feb 2012 Via et jackstik?

Det har jeg sgu aldrig prøvet før.
    Har haft anlægget i 2-3 år, og det er et stort anlæg, og der har aldrig været problemer.
    Men det spiller jo normalt med mixerpult og dvd. Og computer højtalerne spiller også som de skal.
    Så man må jo kunne konkludere at det er udgangen den er gal med?

• #10   28. feb 2012 overhovedet ikke sikkert, har du prøvet at slette/opdatere driveren?

Kommentér på:
Computer udgang problemer

Annonce