{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

Dropbox og iPhone.. {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved hvordan det fungerer?
Sidder og prøver at lege lidt med det, men er sgu ikke så teknisk, så kunne godt bruge lidt hjælp.

Jeg vil gerne kunne overføre billeder fra PC til iPhone... og det har jeg set at dropbox (bla.) kan hjælpe med.
Men hvordan? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dropbox og iPhone..
  • #1   18. jun 2012 Fungere det ikke automatisk? Sådan gør det ihvertfald på HTC.. Når det er installeret og man er logget ind kan man se de billeder man tager med telefonen på ens pc så snart de er taget.. og det samme den anden vej.. Når man ligger nogle billeder fra pc'en over i drop boxen kan de ses i HTC'ens album automatisk lige efter..

  • #2   18. jun 2012 Jo den synkroniserer automatisk, men den henter åbenbart kun nogle få af billederne.. Eksempelvis ligger der nu 10-15 billeder i mappen på computeren, men på telefonen er der måske 200.

    Har prøvet at overføre et billede fra en anden mappe på pc'en og over i dropbox, men kan ikke lige få det til at fungere smiley


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #3   18. jun 2012 Hvorfor bruger du ikke bare iPhoto f.eks?
    Det du siger, det gør den hvert fald automatisk hos mig.

    Tager jeg et billede med min iPhone, iPad eller ligger et billede ind på min bærbar eller iMac så ligger det automatisk på alle mine enheder? smiley Uanset hvilken af enhederne jeg gør noget på, så ligger det på alle mine enheder. Smart og enkelt og man skal ikke gøre noget. Det hele sker automatisk.


  • M P
    M P Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 34
    #4   19. jun 2012 Telefonen skal først have uploadet alle billederne til nettet, hvorefter pc'en synkronisere med mappen på nettet. Har du 200 billeder af 1,5 mb stk tager det jo lidt tid.

Kommentér på:
Dropbox og iPhone..

Annonce