{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækker garantien ???
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #2   25. nov 2012 Hvornår købte du den?
    Er det inden for 6 måneder (8 måneder) eller mere end 6 måneder og under 24 måneder(26 måneder)? smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #3   25. nov 2012 Jeg spørger fordi at det er angående hvem der har bevisbyrden.
    Men gå ud fra et 100% nej, hvis den er over 8 måneder gammel.
    Og et 10% ja, hvis den er under 8 måneder gammel.

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #4   25. nov 2012 modtageren er defekt? hvad er modtageren? du har en ledning fra væggen til omformer og så har du en ledning fra omformer til bærbaren.
    Er det bærbaren der er i stykker, så hænger du selv på regningen, da de vil sige at du har rykket stikket ud og derved rykket noget i stykker - selvforskyldt = selvbetalt.
    Er omformeren bare stået af, kan du være heldig at de dækker den over REKLAMATIONSRETTEN - men hør dem ad hvor du har købt den, de kan nok fortælle dig om de dækker eller ej - det kan os herinde ikke fortælle om de gør.

• Henrik P
    Henrik P Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   25. nov 2012 hvis det er strømforsyningen altså ikke i den bæbare så kan man evt besøge Notebookonline.dk og vurdere om man gidder undværer / slåse men fabrikanten butikken for det en ny koster

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #7   25. nov 2012 I snakker da vist som i har forstand til.

Gider ikke kommentere alt det rod i har skrevet, lige med undtagelse af Wulu wulu u. Ud fra det han har skrevet kan du på ingen måder konstatere at en defekt dc indgang er hans egen skyld, en dårlig lodning kan lige så vel være skylden her. Ud over dette, kan det være alle mulige andre ting end dc stikket der er gået, det kan lige såvel være en ladekreds eller andet på bundkortet.

#TS. Hvad jeg skriver nu, er selvfølgelig med forbehold for du ikke har knækket pinden inde i dc stikket, så er der selvfølgelig intet der dækker. Men du går ned til forhandleren med bærbaren, fortæller at du har brugt bærbaren efter forskrifterne i manualen, og da bærbaren gik i stykker så fuldte du manualens forskrifter for fejlfinding, og dette ikke løste problemet. Og wupti, så har du løftet din del af bevis byrden, og forhandler skal nu bevise at fejlen er selvforskyldt.

Og det er pisse lige meget om den er 2-6-8 eller 18 måneder gammel, hvis du benytter dig af overstående fremgangs måde. Eneste forskel er at hvis den er under 6 måneder gammel, behøver du blot aflevere den og fortælle den er i stykker.

De historier folk sidder og fylder på dig herinde, er enten startet af folk som ikke fatter af sige fra når de bliver taget i røven, eller historier spredt af uvidende forhandler som forsøger at fraskrive sig sine reklamations forpligtelser.

Og så skal du huske på at hvis forhandleren afviser din reparation, så kontakt forbruger rådet, de tager en 300-400 kr for at køre en sag, og vinder du sagen får du pengene retur.

Og HVIS det er fordi du har knækket pinden i dc jack stikket, så gå på nettet og søg op på om folk med samme model og bærbar har været ude for samme problemer, nogen gange kan det skyldes dårlig kvalitet direkte fra fabrikken af, og hvis du kan bevise at 20-30 andre personer har oplevet det samme som dig, ja så er du dækket igen.

Held og lykke, og find dig ikke i at blive taget i røven. Danskerne er generelt for godtroende og forstår ikke at sige fra, jeg har dags dato aldrig været ude for ikke at få en ting ordnet under garantien/reklamations retten, selvom forhandleren har forsøgt forskellige krumspring, har jeg altid fået min ret i sidste ende.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#9   26. nov 2012 Som oftes er det nemlig finten Wulu Wulu u. At hvis mange har haft samme problem,, så går flere af dem i krig og ender med at det bliver vedkendt som en fabriktions fejl, og med disse udprintet kommentarer og beviser i hånden, så står man godt. Hvis hr. jensen fra usa har fået erkendt sin som en reklamations ret, skal fru jensen fra Danmark selvfølgelig også, men kan se jeg vist ikke fik uddybet det sidste i min forrige kommentar, det beklager jeg selvfølgelig. Og nej, lige nøjagtigt denne fremgangs måde har jeg ikke selv personligt prøvet, men har været aktiv bruger på forskellige hardware fora's de sidste 12 år, og har fuldt hvordan personer har fået deres reklamations sager igennem, ved hjælp af overståede fremgangs måde.

Mht. lodningerne, så er vi mange.. rigtig mange, så har vækket liv til døde bærbare ved at give bundkortet fra dem nogle minutter i ovnen, det smelter lodningerne på ny, og ordner dårlige forbindelser. Så dårlige lodninger, er noget som der så absolut sker ofte. Du kan selv søge op på "The Oven trick", og læse om de mange hundrede personer som har haft succes med overstående fremgangs måde. Jeg har personligt vækket liv til 2 bærbare og 1 grafikkort ved hjælp af ovnen.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#11   26. nov 2012 Du er på sidespor og forsøger at retfærdig gøre dit job, fair nok. Jeg er træt og netop hjemvendt efter 8 timers druk, skal vi ikke aftale jeg undlader at save dig skråt over nu, hvis du læser lidt op på visse ting til i morgen, såsom the oven trick og dårlige lodninger, (du gør dig selv til grin ved at benægte eksistensen af disse) så snakker vi sammen igen derefter

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#12   26. nov 2012 Og lige mht. Afsluttende kommentar, skal det forståes som at Stikket er svejsetpopnittet eller boltet til bundkortet.... Eller.... (trommehvivel for retards) LODDET til bunkort.... .

Kommentér på:
Dækker garantien ???

Annonce