1.129 visninger
|
Oprettet:
Dækker garantien - iphone 4s {{forumTopicSubject}}
Har anskaffet mig en Iphone 4s idag. Købte den mens højtaler ikke virker, og det skete lige pludselig da han var i udlandet sagde manden.
Nu er jeg kommet hjem og vil tilslutte den computeren, men det kan jeg heller ikke. Den kan heller ikke oplade, men der er kvittering med og først til November udløber garantien.
Hvad gør man så? Venter til Mandag og tager ind til butikken?
Nogle som har en ide hvad der er skyld i at den ikke kan oplade, at den ikke kan tilsluttes computeren, og at højtaler ikke virker?
Kamera, internettet osv.. virker som det skal.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.083
jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
jun 2013
jun 2013
Så højtaler virker ikke, heller ikke når man slår den over på SELVE højtaler, som hvis man tager den på medhør, og den kan ikke sættes til opladning eller tilsluttes computeren.
Hvad kan man forvente de siger når man henvender sig i butikken?
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
Du kan forvente den sendes til et service værksted.
Er den ikke fugt skadet eller tidligere repeteret med uoriginale dele - så får du sikkert en ombytter .. Altså en ny telefon.
jun 2013
Han sagde også ved afhentning at den ikke har fået vand eller noget som helst, og at den aldrig har været rodet med, andet end hvad han bruger den til i dagligdagen. Han vidste ikke engang hvordan han gendannede den og hvordan han slettede billeder og videoer og kontakter på telefonen, så jeg må jo tro hans ord som han har sagt.
mar 2011
Følger: 1 Svar: 112
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.083
jun 2013
Og vi var ude foran hans hus, og det var en mand som havde kone og børn, så selvfølgelig tror jeg at han taler sandt. Han har tilbudt at jeg kan få pengene retur, men valgte og tage chancen og indlevere den her på Mandag
jun 2013
Skrev en lang og detaljeret besked om de ord han sagde, og hvilke ting som der ikke bliver dækket af garantien, som er vand/fugt skader og sådan nogle ting, og det var hvad han sagde da jeg afhentede den, og hvis han direkte lyver overfor mig når vi handler, så ville jeg bare komme og levere den tilbage hvis de siger den har fået vand og så er der mange måder jeg selv kan retfærdiggøre at han har løjet og taget mine penge via nogle løgne
Men igen, jeg vælger og se det bedste i folk. Boede personen i den anden ende af landet, jamen så havde jeg nok heller ikke lige købt
Dækker garantien - iphone 4s