718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ny mobil, Note II eller Lumia 920 ? Ny mobil, Note II eller Lumia 920 ?

Står i den situation at jeg skal have mig en ny telefon.
Problemet er at jeg ikke kan bestemme mig hvilken jeg skal vælge. Lige pt står valget mellem en nokia lumia 920 og en Galaxy note II.

Mine behov:
Telefonen skal virke optimalt på internettet. Og skærmen skal være ordentlig så den fatter hvad man trykker på, således at den ikke åbner 117 sider med alt muligt bras fordi den tror man trykker på det.

Derudover skal der være en ordentlig email funktion på den så det er til at finde rundt i de forskellige mails, mail konto'er og at det er til at skrive mails, samt vedhæfte billeder i dem.

Kameraet skal have en ordentlig makro så det er til at tage billeder af små ting uden det bliver grumset og grimt.

At lumia'en har et lidt ringere udvalg i apps gør mig ikke det store, da jeg ikke henter og installere spil og alle de ting.

Prøvede begge telefoner i en tdc butik. problemet er bare at lumia'en virkede ret lækker. Men kunne ikke rigtig prøve den Note II fordi den ikke var indstillet til at kunne gå på nettet, og så crashede alt på den hele tiden, så den er vidst blevet rodet for meget i. Derudover var pen'nen ikke der.

Hvad siger i folkens ?

Skal lige huske at sige at jeg har en LG optimus 2X nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mobil, Note II eller Lumia 920 ?
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   25. feb 2013 Hvad med at vente og se hvad Galaxy s 4 byder på? Rygterne siger 5" skærm, så den burde være en fin størrelse til internetbrug.
    Den bliver offentliggjort d. 14 marts.

• #2   25. feb 2013 P: L
    Okay. det har jeg ikke hørt noget om. Kunne godt være at man skulle vente og se

• #3   25. feb 2013 jeg har haft både IOS og android, og er nu skiftet over til en lumia 920 selv

jeg ikke have andet end windows fremover, det funker bare smiley

og lumia'en er en lækker tlf til det

• #4   25. feb 2013 Jeg havde en Galaxy Note før jeg skiftede over til en Lumia 920. Har haft android lige siden det startede, og syntes at udviklingen gik for langsomt. I bund og grund, er det blot overfladen der er ændret lidt på i de sidste 2 år hos Android.

Den følelse med at have en lækker telefon der kunne en masse nye ting, fandtes slet ikke længere hos Android. Jo den nye HTC One har lidt nyt interface, men ikke banebrydende da deres Blinkfeed blot er en efterligning af flipboard.

I øvrigt kommer der cirka 8000 nye apps pr. dag til windows phone, og deres salg af windows mobiler er steget med 150% fra 2011 til 2012. Husk også på at, Microsoft har magten til at lave noget stort! Der er efterhånden meget sammenspil med mobilen og windows 8 allerede nu.

Kommentér på:
Ny mobil, Note II eller Lumia 920 ?

Annonce