2.044 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Iphone mister forbindelse Iphone mister forbindelse

Hej,

Jeg har et tilbagevendende problem med min iPhone 5, som er ved at gøre mig ret forvirret. Jeg har i ca. 2 måneder oplevet, at min telefon mister forbindelsen i en periode på ca. 2 timer. Telefonen viser fuld forbindelse, og viser ingen tegn på at der er noget galt, før jeg pludselig får en storm af sms'er jeg skulle have modtaget. Jeg opdagede det en aften hvor min mor ringede til min kæreste og var ret bekymret for, hvor jeg var henne, for min telefon var slukket sagde hun. Min kæreste sagde, at jamen hun sidder lige her, og at jeg desuden sad på Facebook på min telefon, og der var fuld forbindelse på den. Jeg tændte og slukkede den, og modtog da jeg tændte den 6 sms'er samt påmindelser om en del ubesvarede opkald. Jeg har oplevet det 4 gange siden, og hver gang har jeg ringet til mit teleselskab og spurgt, om de har nogen idé om hvad der foregår, hvilket de ikke har. Når jeg snakker med Telmore virker de som om, at det er noget jeg finder på, de tager mig ikke rigtig seriøst. Jeg er ret træt af ikke at ane, om der er forbindelse på min telefon eller ej. Er der nogen, der har prøvet det før, eller har en idé om hvad der kan gøres? Jeg har prøvet at skifte SIM-kort.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone mister forbindelse
  • #2   21. jan 2014 Jeg har snakket med Fona hvor jeg købte den, de har aldrig hørt om det før og vil umiddelbart ikke sende den ind. Den er vel ca. 10 mdr gammel.

• #3   22. jan 2014 Ring til dem og sig hvad problemet er, de kan bare ikke sige de ikke kan gøre noget ved det,den SKAL SENDES ind hvis den fejler noget , ring og klag lorte telmore

• #5   22. jan 2014 Julie - som skrevet har jeg skiftet simkort smiley Den har været på Flytilstand da jeg har været en tur i London, det har ikke hjulpet.

Den er købt i Fona, jeg går ned og snakker med dem i dag

• #7   22. jan 2014 Jeg synes ikke det kan være rigtigt, at man betaler 5000 kr for en telefon, man selv skal holde i live ved at tænde og slukke hver dag

• #10   24. jan 2014 Jeg har en iphone 4 hvor den lige pludselig skrev ingen tjeneste og hvis jeg slukkede den og tændte igen var problemet væk i lidt tid. Men det blev værre og værre og lige pludselig skrev den sim-fejl.

Jeg købte et nyt sim kort og problemet er løst, der har intet været siden, måske kan det også løse dit problem smiley

Kommentér på:
Iphone mister forbindelse

Annonce