896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Computer gik i hvid skærm. Nu vil den ikke hvise noget? Computer gik i hvid skærm. Nu vil den ikke hvise noget?

Jeg fik ny computer for 4 måneder siden og nu er den allerede gal... Jeg sad og spillede og pludseligt blev skærmen hvid men små grønne streger. Nu gider skærmen ikke hvise noget når jeg tænder computeren. Er mit grafik kort allerede brændt sammen eller er der noget jeg kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer gik i hvid skærm. Nu vil den ikke hvise noget?
  • #1   17. apr 2014 Ja dit grafikkort er ristet smiley
    Held og lykke med det, men hvis jeg var dig ville jeg evt prøve at tage grafik kortet ud, puste ned i pci slottet og så sidde det i igen og se om det ikke gjorde tricket smiley Og så tjek stikkende og dit skærmstik

• #2   17. apr 2014 Err der ikke garanti på hvis du har fået den for 4 måneder siden? Elektronik plejer at have et par år..

• NerD
    NerD Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 22
    #3   17. apr 2014 Kan os være en forkert driver der er installeret har jeg oplevet før smiley

• NerD
    NerD Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 22
    #4   17. apr 2014 Er din pc vandkølet? Hvis ikke kan du os prøve tjekke om cpu køleren mangler kølerpasta hvis feks den har været overclocked kan de blive forfærdelige varme og dermed gi screen of death eller hvid skærm smiley

• #5   17. apr 2014 NerD, med mindre computeren er oldnordisk, skulle den gerne selv lukket ned, hvis den bliver for varm, i henhold til indstilling i bios. smiley

• #6   17. apr 2014 Kan også bare være dit hdmi kabel, har prøvet det samme. Ellers hvis den er så ny som du beskriver, så er det vel bare at lave en RMA på grafikkortet.

• #7   17. apr 2014 #2

Der er intet der hedder garanti på elektronik med mindre du selv har købt en ekstra forsikring! Der er noget der hedder reklamationsret som du har i 2 år ifølge købeloven. Det er IKKE det samme.

• #8   17. apr 2014 #7

Men med mindre man går op i flueknepperi, ved vi alle hvad manden mener smiley

• #9   17. apr 2014 Jeg går ikke op i flueknepperi, garanti og reklamation er slet ikke det samme! Så at sige til ts at han har garanti på et produkt er jo direkte misvisende.

• #10   17. apr 2014 der er 6måneders garanti på alt.

• #12   18. apr 2014 # 10

den påstand vil jeg meget gerne se en kilde på.

Kommentér på:
Computer gik i hvid skærm. Nu vil den ikke hvise noget?

Annonce