Står i et stort problem . :( Står i et stort problem . :(
Jeg har lige fået mig en Iphone og nu har jeg allerede et problem på den.
Har fundet andre med samme problem men kan ikke forstå hvad man skal gøre eller hvad de gør
Jeg er meget svag til engelsk så hvis nogen kunne oversætte det her til mig eller bare så jeg kan forstå det ..
Så er i nogle rare mennesker .
Her er linket :
(link fjernet)
Og her er den tekst jeg ikke kan forstå :*
Same thinghappened to me when I accidentally dropped iPhone to snow.
Problem is related to iPhones connector. I had mine saying all the time "this accessory.." and iPhone wouldn't turn off (It started right away on when it turned off).
I read somewhere that cleaning iPhone's connector would solve this problem - well it did!
So grab some pure alcohol or similar stuff that evaporates almost immediately when applied or some cleaning liquid ment for it and apply it inside to connector and "wank" it with original usb cord back and forth for like 10 min. (connect and disconnect your dock-connector to your phone) But make sure its not attached to ur computer nor charger.
Mvh. Peter Jensen
jan 2007
Følger: 2 Emner: 57 Svar: 182
Hvilket sprit kunne det evt. være og hvor præcis? (der hvor jeg stikker den ind i Iphone) ?
jan 2007
Er det rigtig forstået ..
jan 2007
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 49
Problemet er relateret til iPhones stikket. Jeg havde mine siger hele tiden "dette tilbehør .." og iPhone ville ikke slukke (Det startede ret væk på, når det slukkes).
Jeg læste et sted at rengøring iPhone's stik ville løse dette problem - og det gjorde!
Så grab nogle ren alkohol eller lignende ting, der fordamper næsten øjeblikkeligt, når den anvendes eller nogle rengøring flydende ment om det og anvende det inde i stikket og "wank" det med originale usb-kabel og tilbage for samme 10 min. (tilslutte og frakoble din dock-stik til din telefon) Men sørge for, at dens ikke knyttet til ur computer eller oplader.
jan 2007
Hvad mener han med den her sætning ? : "................og tilbage for samme 10 min. (tilslutte og frakoble din dock-stik til din telefon)"
jan 2007
altså det lille tekst stykke jeg har sendt..
jan 2007
og hvorfor skriver han "10min" hvad mener han med det ?
jan 2007
Men skal jeg lave denne proces i 10min.
Rense med sprit i iphone
Sætter den til laderen
Tage den ud laderen
Rense igen med sprit
Sætte i laderen
Tage ud af laderen
Skal jeg gøre det i 10min.. eller hvad mener du helt præcis ..
jan 2007
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
jan 2007
Skal jeg frakoble stikket fra min iphone og give den sprit og så efter 10min hvor den har stået med sprit på skal jeg så TILSLUTTE IGEN ?
arrgh..
og er det laderen eller iphonen der skal have sprit ?
jan 2007
Læs nu igennem hvad der står her i tråden.
jan 2007
forstår jo ikke hvad jeg skal gøre efter jeg har taget sprit på iphonen (ved ikke om det er iphonen eller laderen der skal have sprit) og om jeg så skal koble både laderen og iphonen sammen mens den har fået sprit og hvad jeg skal derefter :'////
jan 2007
Er det rigtig forstået ?
jan 2007
GLEM ALT OM DIN LADER. DEN SKAL IKKE BRUGES TIL AT RENSE DIN IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sep 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 114
jan 2007
sep 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 114
jan 2007
(link fjernet)
jan 2007
jan 2007
jan 2007
Sprit i iphonen, i med stikket, ud med stikket, i med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikket....
Sådan gør du i 10 min.
Den anden ende af ledningen skal IKKE være sat til lader eller computer
Står i et stort problem . :(