841 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

L .
L .
Følger: 2 Emner: 57 Svar: 182

Står i et stort problem . :( Står i et stort problem . :(

Jeg har lige fået mig en Iphone og nu har jeg allerede et problem på den.
Har fundet andre med samme problem men kan ikke forstå hvad man skal gøre eller hvad de gør
Jeg er meget svag til engelsk så hvis nogen kunne oversætte det her til mig eller bare så jeg kan forstå det ..
Så er i nogle rare mennesker .

Her er linket :
(link fjernet)

Og her er den tekst jeg ikke kan forstå :*
Same thinghappened to me when I accidentally dropped iPhone to snow.
Problem is related to iPhones connector. I had mine saying all the time "this accessory.." and iPhone wouldn't turn off (It started right away on when it turned off).
I read somewhere that cleaning iPhone's connector would solve this problem - well it did!

So grab some pure alcohol or similar stuff that evaporates almost immediately when applied or some cleaning liquid ment for it and apply it inside to connector and "wank" it with original usb cord back and forth for like 10 min. (connect and disconnect your dock-connector to your phone) But make sure its not attached to ur computer nor charger.

Mvh. Peter Jensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Står i et stort problem . :(
  • L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#1   16. jun 2008 Altså skal dne renses med sprit ?
    Hvilket sprit kunne det evt. være og hvor præcis? (der hvor jeg stikker den ind i Iphone) ?

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#2   16. jun 2008 ok tak.. skal jeg både gøre det på selve mobilens "hul" og selve laderens sted til at stikke ind i mobilens "hul" smiley

Er det rigtig forstået ..

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#3   16. jun 2008 har du en mistanke om hvorfor sprit skulle hjælpe hvis mobilen har fået vand ? smiley

• #4   16. jun 2008 Samme thinghappened til mig, når jeg tilfældigt faldt iPhone til sne.
    Problemet er relateret til iPhones stikket. Jeg havde mine siger hele tiden "dette tilbehør .." og iPhone ville ikke slukke (Det startede ret væk på, når det slukkes).
    Jeg læste et sted at rengøring iPhone's stik ville løse dette problem - og det gjorde!

Så grab nogle ren alkohol eller lignende ting, der fordamper næsten øjeblikkeligt, når den anvendes eller nogle rengøring flydende ment om det og anvende det inde i stikket og "wank" det med originale usb-kabel og tilbage for samme 10 min. (tilslutte og frakoble din dock-stik til din telefon) Men sørge for, at dens ikke knyttet til ur computer eller oplader.

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#5   16. jun 2008 AndersAnd : Mange gange tak .. tusind tak.

Hvad mener han med den her sætning ? : "................og tilbage for samme 10 min. (tilslutte og frakoble din dock-stik til din telefon)"

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#6   16. jun 2008 Er det helt overordnet det han mener med teksten ?
    altså det lille tekst stykke jeg har sendt..

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#7   16. jun 2008 jamen det her forstår jeg ikke "(tilslutte og frakoble din dock-stik til din telefon)" "

og hvorfor skriver han "10min" hvad mener han med det ?

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#8   16. jun 2008 Argh det er meget svært at forstå sorry

Men skal jeg lave denne proces i 10min.

Rense med sprit i iphone
    Sætter den til laderen
    Tage den ud laderen
    Rense igen med sprit
    Sætte i laderen
    Tage ud af laderen

Skal jeg gøre det i 10min.. eller hvad mener du helt præcis ..

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#9   16. jun 2008 Jamen når der står FRØST frakobler du den og så TILSLUTTER du den ? det forvirrer mig..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #10   16. jun 2008 Funny. Det er stikket du skal tilslutte/frakoble til din iphone i 10 min med sprit. Men den anden ende af stikket må ikke være tilsluttet din computer eller lader.

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#11   16. jun 2008 jamen når i skriver tilslutte og frakoble .. er det jo to forskellige ting .. :S

Skal jeg frakoble stikket fra min iphone og give den sprit og så efter 10min hvor den har stået med sprit på skal jeg så TILSLUTTE IGEN ?
    arrgh..

og er det laderen eller iphonen der skal have sprit ?

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#12   16. jun 2008 Ja, du skal spritte din lader af, for så virker din iPhone.....

Læs nu igennem hvad der står her i tråden.

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#13   16. jun 2008 Jamen det er jo svært at forstå. og gider ikke ødelægge min iphone endnu mere.. smiley

forstår jo ikke hvad jeg skal gøre efter jeg har taget sprit på iphonen (ved ikke om det er iphonen eller laderen der skal have sprit) og om jeg så skal koble både laderen og iphonen sammen mens den har fået sprit og hvad jeg skal derefter :'////

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#14   16. jun 2008 så det er bare min lader der skal have sprit og når den har sprittet på sig skal jeg stikke den ind i iphonen og vente 10 min ?

Er det rigtig forstået ?

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#15   16. jun 2008 FOR HELVEDE.
    GLEM ALT OM DIN LADER. DEN SKAL IKKE BRUGES TIL AT RENSE DIN IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Olfert F
    Olfert F Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 114
    #16   16. jun 2008 Drop spritten og køb noget der hedder "kontakt 60". Det har den fordel at når man sprøjter det på skal man lade det sidde på. Det opløser skidtet/støvet og fordamper. Spritten er knap så effektiv. Når du har ladet den ligge uden strøm og batteriet er pillet af i ca. 10 minutter, putter du batteriet i igen. Gør det kun, hvis der er problemer med forbindelserne i stikket.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#17   16. jun 2008 Olfert. Batteriet i en iPhone er loddet fast. Så det er ikke lige til at pille af.

• Olfert F
    Olfert F Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 114
    #18   16. jun 2008 Okay. Det var jeg ikke lige klar over. Så går det sgu nok ikke at splitte hele iphonen ad.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#19   16. jun 2008 Her e rløsningen:
    (link fjernet)

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#20   16. jun 2008 men skal jeg bare prøve at druppe noget sprit ned i ?

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#21   16. jun 2008 Tosse 2 : du er 28 år.. grow up !

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#22   16. jun 2008 Peter J: Du er 32 år. Få en uddannelse.

Sprit i iphonen, i med stikket, ud med stikket, i med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikketi med stikket, ud med stikket....
    Sådan gør du i 10 min.

Den anden ende af ledningen skal IKKE være sat til lader eller computer

Kommentér på:
Står i et stort problem . :(

Annonce