589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tid foran computeren! Tid foran computeren!

Hej, vi er 3 drenge, der er ved at lave et teknologiprojekt omkring unge og computerforbrug, og har derfor et par spørgsmål:

1: Hvor lang tid bruger du foran computeren gennemsnitligt, pr dag?
2: Hvordan er disse timer fordelt på arbejde, skole og fritid?
3: Tænker du over hvor mange timer du bruger foran computeren, hvorfor/ hvorfor ikke? smiley
4: Har du forslag til en løsning til, hvordan man kan sætte forbrændingen op når man sidder foran computeren? (:

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tid foran computeren!
  • #1   19. apr 2010 1: 10 timer
    2: 8 Timer arbejder (2 timer fritid)
    3: Ja det gør jeg da. Fordi det jo selvfølgelig ikke er så sundt når det drejer sig om så lang tid.
    4: Ikke umiddelbart. Måske lave en form for anden input metode som kræver noget mere bevægelse

• #2   19. apr 2010 1. 7-8 timer
    2. skole 5 timer. lektier 2 timer. fritid 1-2 timer.
    3: ja tænker ofte over hvor meget jeg kommer til at sidde ned i løbet af en helt dag, og at det ikke er særlig sundt.
    4: i skolen synes jeg det er lidt svært at gøre noget..

• #3   19. apr 2010 1. 10 Timer
    2. 8 timer Arbejde, 2 timer fritid
    3. Ja, det gør jeg da, det er ikke sundt med så meget skærm i hovedet.
    4. En god ting er jo altid at have en hæve-sænkebord, så det er muligt få dig at stå op, dette kan nemlig skåne din ryg lidt. Man kunne måske udvikle et program, der poppede op på computeren hver time, og fortalte at nu skulle man spise et æble, eller at man skulle gå rundt om bordet 5 gange. Måske den skulle sætte computeren på stand-by i 5 min, så man var nødt til at rejse sig fra computeren.

Kommentér på:
Tid foran computeren!

Annonce