{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.944 visninger | Oprettet:

SU og 2 studiejobs. Hvilke skattekort? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!
Jeg har lige brug for lidt hjælp vedr. skattekort.
Jeg har et studiejob på 12 timer om ugen. Det er dette der indbringer mig mest, så her bruger jeg mit hovedkort med fradraget på.
Så modtager jeg SU og hertil bruger de mit bi-kort.
Så har jeg også lige fået et vikarjob og her har jeg sagt at de skal bruge mit bikort igen.
Men må/kan man overhovedet det?
Jeg ved der er endnu et kort hvor man så betaler 55 pct. i skat. Er jeg så tvunget til at benytte dette istedet?

På forhånd tak for hjælpen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SU og 2 studiejobs. Hvilke skattekort?
  • #1   21. okt 2010 Du må da max tjene et hvis antal kroner når du er på SU.? Mener det er 6000kr eller sådan (hæng mig ikke op på det, men syntes jeg altså jeg har fået a vide)

Men ja ville da mene det var bikortetet ellers så ring til skat og spørg smiley

• #2   21. okt 2010 Du kan jo godt ha' flere jobs på samme skattekort, men husk at du ikke må tjene for meget, ellers kommer du til at tilbagebetale noget af din SU...

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #3   21. okt 2010 Øhhh i de nye regler skal din arbejdsplads selv indhente dine Bi-kot!

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #4   21. okt 2010 Nej så vidt jeg husker er det blevet et must at arbejdspladser SKAL indhente papirene selv på deres medarbejdere.

• #5   22. okt 2010 Hmm. Da jeg blev meldt ind i vikarbureauet skulle jeg sætte kryds udfor det skattekort de skal benytte. Og her ku jeg vælge hovedkort, bikort eller trækprocent på 55. Så hos dem (jysk Vikarservice) sku jeg selv angive hvilket kort. Og det samme med SU'en.

Kommentér på:
SU og 2 studiejobs. Hvilke skattekort?

Annonce