661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

IT uddannelse IT uddannelse

Hej. Kender en der godt kunne tænke sig en uddannelse inden for it - ved ikke præcist som hvad inden for it, men noget med programmering af hjemmesider og måske andet i den stil.

1 ) Hun er ikke den bedste til engelsk, har foreslået aftenskole, men hun er nervøs for at niveauet ikke er høj nok - nogle der ved hvilket niveau der er krav, til en it uddannelse?

2 ) Hvordan ser det ud med jobs / lærepladser ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IT uddannelse
  • #1   28. aug 2012 Niveauet kommer godt nok an på hvilken uddannelse det er!
    Måske hun burde snakke med en studievejleder.

• #3   28. aug 2012 Hehe okay - har slet ingen anelse om det der - it er bare computer haløj for mig smiley
    Men super, og underligt jeg ikke selv havde tænkt på det, men klokken er jo også over 10.. Mange tak smiley

• #4   28. aug 2012 altså vis det er hjemmeside hun vil lave er det web integrator hun skal være deter 100% skole ingen praktik

• #5   28. aug 2012 Okay - men ved du hvor højt engelsk niveau der er ?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #6   28. aug 2012 Af flere grunde kræver det nok at hun kan læse og forstå teknisk engelsk..........

Edit: Så niveauet må være vel folkeskole niveau. smiley

• #7   28. aug 2012 Okay super smiley - Så der er ikke krav på højere niveau - som gym eller lign?

• #8   28. aug 2012 Hvorfor er den ubrugelig - ingen job at finde eller ? og hvad kræver det yderligere at videreuddanne sig - hvad er web - integrator :D?

• #10   28. aug 2012 Hvad gør sådan en :D? Er det ikke kun desginer og ikke programmør?

• #12   29. aug 2012 Der er også IT Supporter uddannelsen. Dog vil jeg sige, til næsten alt, der omhandler IT er det en god idé at kunne forstå "teknisk" engelsk. Og derfor vil jeg sige det er en FORDEL men ikke et KRAV, at have et bedre engelsk niveau end folkeskole, medmindre man er god til det udover hvad folkeskole kræver, da der er mange termer indenfor IT der ikke indgår i "dagligdags" engelsk (som man lærer i folkeskolen)

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 340
    #14   29. aug 2012 en 10 klasses engelsk er nok til IT-Supporter.
    så mon ikke den også er til web-integrator.
    ellers kan en it uddannelse tages som EUX. Der får du de fag med som man mangler.

Kommentér på:
IT uddannelse

Annonce