5.064 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

It uddannelse men voksen løn........? It uddannelse men voksen løn........?

Jeg kunne godt tænke mig at komme i gang med en IT uddannelse men jeg ved ikke hvilken, men jeg har ikk råd til at gå ned på su så der skal være voksenløn eller voksenuddannelsestøtte.

kender i noget jeg kunne gå igang med.....?

BP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  It uddannelse men voksen løn........?
  • #1   11. aug 2009 Hvor gammel er du?

Hvis du begynder som IT-Supporter eller som Dagateknikker, så kommer du til at få elev løn, er du over 25 får du vist voksen lærlinge løn..

Er selv lige blevet færdig med IT-Supporter uddannelsen smiley

• #2   11. aug 2009 Jeg er 27. er det muligt du kan sende mig et link dennis,

jeg er sku ved at køre træt i mit arbejde og vil gerne have en uddannelse, bare dumt jeg ikke er gået igang noget før, men jeg ville bare tjene penge.

• #3   11. aug 2009 men er der ikke andre IT-uddannelser

• Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #4   11. aug 2009 Datamatiker, eller en af de mange universitets uddannelser..

• #5   11. aug 2009 Du kan vist se det på den her side.. www.it2u.dk der kan du se lønnen..

og du begynder på voksen lærlinge løn.. da du er over 25..

• #6   11. aug 2009 chancen for at få en læreplads der tillader voksenløn er minimal... Og endnu mindre hvis du ikke har erfaring inde for faget.

Se det fra firmaets side. "Skal vi ansætte en der kan gå til 60kr/t eller en der skal gå til 110kr/t? de kan det samme"

• #7   11. aug 2009 Jacob DD's drifter:

Når det er under lærling, så får de jo en masse af beløbet refunderet, da de hjælper under uddannelse..

Og har han nu 7 års erfaring men ikk har nogen uddannelse, kunne det måske være en fordel for firmaet at ansætte ham..

Kommentér på:
It uddannelse men voksen løn........?

Annonce