Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  selvmord...
  • #1   20. jan 2009 Skriv søg hjælp til hende, men det os svært for dig.. det er ikke retfærdigt af hende.. var det dig eller hende der var utro?

• #2   20. jan 2009 lad ham om det det er da virkelig ik dit problem?

• #3   20. jan 2009 Hun vil ha din opmærksomhed, og tror ikke på hun vil gøre det.. hun savnder dig bare.. meen hvis du giver efter bliver det aldrig godt da en af jer jo har gjort noget galt.

• #4   20. jan 2009 Synes ikke du skulle tage hende tilbage, synes nu mere hun trænger til en psykolog eller sådan noget, for det kan man da ikke tillade sig på nogen måder at true med, hun kunne jo lade være

• #5   20. jan 2009 Lad som ingenting. Så nemt er det . hun gør det ikke . Vil gerne oddse på det .

• #7   20. jan 2009 du bør i hvert fald ik tage hende tilbage pga selvmords trussel

• #8   20. jan 2009 Det er jo bare for at logge dig tilbage,

på den anden side, du har intet med hende og gøre mere så i teorien skal du bare være ligeglad

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 61 Svar: 553
    #10   20. jan 2009 tak for svarene, hun er ik emo? men helt "normal"

eller?

• #11   20. jan 2009 og tænker hun på selvmord burde man ringe til et hospital så hun kan komme op på en lukke stue for dem der har noget galt oppe i hovedet

• lars  p
    lars p Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 78
    #12   20. jan 2009 lad hende da gøre det den KO... hun har sikkert ikke hjerne til det alligevel når det kommer til stykket... SÆK

• #13   20. jan 2009 du kan os selv nakke hende? så skriver hun ik mere

• #14   20. jan 2009 Det er da et helt forkert grundlag for at være sammen med hende igen......
    hvis hun virkelig VILLE begå selvmord, ville hun nok heller ikke skilte sådan med det. Mener man det, holder mand et som regel for sig selv..

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#15   20. jan 2009 jamen, hva hvis hun gør det?

gider sku ik redde fler a mine veninder s:

• #17   20. jan 2009 Den slags sker tit som et råb på opmærksomhed. Mange gange viser det sig at folk i et forhold tror de kan vinde hinanden tilbage ved at true med selvmord.

Men som skrevet længere oppe, er det et tegn på mangel på opmærksomhed eller tomme trusler. For hvis hun virkelig ville begå selvom, havde hun gjort det uden at give dig besked om det.

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#18   20. jan 2009 tak for hjælp alle sammen

• #19   20. jan 2009 tror os lidt det falsk reklame da

• #20   20. jan 2009 Hvis man vil begå selvmord, snakker med for det meste ikke om det.

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#21   20. jan 2009 okay, nu har vi bar kendt hinanden i 3 et halvt år

• #22   20. jan 2009 MEN har hun nosser til det, så må ham gutten da virkelig føle sig skyldig, ved at han måske har sagt at det tør hun jo ikke alligevel.. Nej, risikoen for at hun gør det, er nok ikke så stor, men den er der...

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#23   20. jan 2009 mener bar, har kendt hende i lang tid, og hun ka sikkert godt finde på det

• #24   20. jan 2009 Man skal ha utrolig meget mod, og INGEN livslyst, til at begå selvmord.

Jeg tror ikke man kan komme så langt ned, brae ved at miste en kæreste.. Med mindre der er noget andet der trykker, i forvejen

• #25   20. jan 2009 jeg tror også helt sikkert at det er tomme trusler..

men men men , jeg kender hende ikke og hvis hun nu gjorde det ville jeg ikke have den på min samvittighed..

jeg ville gå til hendes forældre, og fortæl hvad hun har sagt til dig, evt. få dine forældre til at ringe til hendes forældre, og så snak med dem om det, for hun kan ikke være det bekendt..

nu ved jeg ikke hvor gammel du er men som sagt få dine forældre til at kontakte hendes forældre.. og behold smserne hvis hun har skrevet sådan noget til dig..

det var hvad jeg gjorde da min eks. gjorde det samme ved mig..

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#26   20. jan 2009 prøver

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#27   20. jan 2009 okay, vil bare ha dårlig samvittighed hvis hun gør det?

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#28   20. jan 2009 okay, men en a mine veninder har da prøvet selvmord?

men reddede hende heldigvis, men fair nok, hendes liv er ogs noget lort, altså min veninde

• #29   20. jan 2009 Hvor gammel er hun?

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#30   20. jan 2009 snart 15

• #31   20. jan 2009 Så tror jeg ikke der er nogen fare for hun gør det.
    Tag det nu roligt. Ignorer hende et par dage.

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#32   20. jan 2009 okay

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#34   20. jan 2009 ja, ogs hende jeg reddede, hun skrev det kun til mig, men gjorde det alligevel

• #35   20. jan 2009 Hvad lavede hun da?

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#36   20. jan 2009 hun har bar været ude for en hel masse lort

• #38   20. jan 2009 Du er godt nok under tøflen knægt .. Self mener hun sku da ikk det,! Så meget tror jeg DOG ikke du betyder for hende smiley Hun vil nok bare ha dig tilbage et par uger så hun kan vise HUN bestemmer og så droppe dig bagefter .. Ligepå og hårdt .. Slet hendes nummer og alt anden kontakt til hende, og hvis hun stadig truer med det og prøver at presse dig? Så snak med hendes forældre !

Du kan tro der er ikk noget værre end når ens forældre får nys om sån noget, om det passer eller ej så blir hun MEGET lille lige pludselig .. Du får ikk en skid ud a politiet, du får bare og vide at det er tomme trusler og du ska ringe igen hvis du finder hende en dag med en kniv i halsen .. Uden pis !

Såååå , goodbye ex ! smiley Hvis du er mand nok til det self smiley

• #39   20. jan 2009 Dullen vil da bare have opmærksomhed.

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#40   20. jan 2009 camilla, problemet er hun blir mega negativ hvis man sir spdan noget til hende s:

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#41   20. jan 2009 tjaae, ka i ha ret i, hun kommer bar med undskyldningen at hun ik vidste vi kom sammen? s:

• D M
    D M Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 9 Svar: 26
    #42   20. jan 2009 folk der begår selvmord eller truer med det er de svageste i vores rige land af velstand.
    kujoner er nok det bedste ord - og hvis hun virkelig mener at hun vil begå selvmord så tror jeg at du skal være glad for du ikke er sammen med hende mere - crazy ko! men ring til hendes forældre og fortæl hvad hun har sagt også ikke mere...

Lad være med at snakke med hende igen - det gør bare ondt værre!!

• #44   20. jan 2009 Hardstyle
    Hvad er det egentlig du vil vide i dette emne?
    Hvis vi giver nogen eksempler på hvad du kan gøre, kommer du bare med "hun bliver negativ når man siger sådan noget" osv. Hmm

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#45   20. jan 2009 bar se hvad jeg kunne gøre, ellers havde jeg sikkert bar gjort noget dumt

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#46   20. jan 2009 hehe smiley

har nogenlunde fået "styr" på hende nu

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#47   20. jan 2009 hun sir det ik mer men undskylder nu

• thomas p
    thomas p Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #48   20. jan 2009 så lad hende gøre det.. det kan umuligt være din skyld :)..:S

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#49   20. jan 2009 det ik min skyld hun var utro, og bar, jaee .......

• #50   20. jan 2009 Det virker ikk som om du overhovedet gider ha hjælp?
    Et eller andet sted er det DIG og ikk HENDE der ska ta sig sammen ..! For hvis du ikk engang kan stille dig op mod hende og fortælle hende nogle facts, så er du bange for hende... Jeg har da os haft en x der siden jeg ikk tog hende tilbage (nogle år siden) har bildt mig ind hun har været ude i stof problemer , fået et par aborter osv .. Skåret i sig selv .. Men når man en uge efter spør hva det var for stoffer hun havde taget var det pludselig nogle andre end før smiley

Så tro mig , det er REN og skær opmærksomhed og magtmisbrug!
    Ta dig sammen og ditch the bitch !!

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#51   20. jan 2009 okay

• #52   20. jan 2009 Jeg ved hvordan der føler, men jeg sys du skal snakke med nogle om det, for det er træls for dig og gå med den følse i kroppen, som hun siger hun vil tage selv mord.

Jeg sys du skal snakke med nogle om det, og så må nogle snakke med hende, så i begge kan komme vidre?

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#53   20. jan 2009 tak for hjælpen alle sammen

• #54   20. jan 2009 Så lidt smiley

• Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

#55   20. jan 2009 smiley

• #56   20. jan 2009 DM : sorry men det pisser mig sku godt af det du siger !!!! dem der begår selvmord eller truer med det er kujoner.. NEJ man er IKKE.

Jeg var SÅ tæt på at gøre det da j var teenager, og det sgu ik fordi j var kujon, men fordi jeg var led og ked af mit liv og ikke havde lyst til det !! det har ik en skid med at være kujon eller tage den nemme løsning. det er ikke nemt at vælge selvmord, og man overvejer det længe og mange andre tanker kører rundt. ja det er synd for dem man efterlader, men det gør ikke en ti lkujon. hvorfor leve et liv man ikke har lyst til at leve? selvmordofre gør det da de føler det er deres eneste udvej fra det de ikke mere vil kalde et værdig liv og hvad der ellers kan drive en til det.

jeg vidste endda hvordan jeg ville gøre det, men j turde ikk pga jeg havde haft en snak med en der har været læge( hun vidste ik j led af selvmordstanker), og hun fortalte mig hvad der ville ske og hvordan man ville dø, hvis man eks tog piller, man sover ikke bare ind som folk tror, men det vil j ikke forklare her.

så mit råd er, sig det til forældrene !!! det er ikke at spøge med og hvordan vil du ha det HVIS hun gør alvor, så har du pænt dårlig samvittighed over at du holdte din mund.

• #57   20. jan 2009 det bar mig - Så det da os fordi du er en kujon et eller andet sted? Altså .. Fordi du ikk havde lyst til at leve dit svære liv mere, betyder jo du var ved at give op .. Og hvis du så havde givet op var du jo en kujon, bange for at tage kampen op og gøre noget ved det!

Basta!

• #58   21. jan 2009 Du skal under ingen omstændigheder komme sammen me hende af medlidenhed!
    Man siger, at hvis man virkelig vil begå selvmord, fortæller man det ikk til nogen, man gør det bare.. så hvis du spørger mig, er det bare en tom trusel. Og syns personligt det er mangel på respekt overfor dig, at hun sætter dig i en sådan situation! Hun vidste vel da hun var utro, at risikoen for du forlod hende var der s;

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #59   22. jan 2009 Årh hvor dumt. s;
    Du skal ikke gå tilbage til hende. Fortæl hende, at hun bare kan gå til ham
    hun var utro med (har ikke læst hele tråden, men regner med at det var
    hende der var utro?), hvis hun alligevel ville såre dig for ham. smiley
    Det er sikkert bare tomme trusler, og hvis hun gør det, så er det hende
    der er dum... Og det kan jo sagtens være hårdt for dig, af den grund -
    men det er hendes valg. Hvis hun begår selvmord pga. en fyr, så er hun
    altså også for dum. smiley

Held og lykke med det.

• #60   26. jan 2009 nej var ik en kujon, men at vide at j ville dø af smerter så voldsomme og at det ville ætse inden i mig inden j døde gjorde j ikke ville gøre det.

Kommentér på:
selvmord...

Annonce