Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  selvmord???
  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #1   19. jan 2009 skulle have hørt at drukne død er hurtigst

• #2   19. jan 2009 Selvmord er en permanent løsning på et midlertidigt problem.

• #3   19. jan 2009 selmord er egoistisk.

jeg tror død ved ostehøvel ville være ret smertefuldt : D

• #4   19. jan 2009 Mr. Frost Ej come on, den hurtigtste er da at skyde sig selv... :o))))

• #5   19. jan 2009 Den mest pinefulde måde at dø på er at enten at tage en overdosis af panodiler, eller skære pulsåren over... Det er hvad jeg har fået afvide!

• #7   19. jan 2009 Selvmord er den lette vej og den mest selviske...
    men det var jo ikke det du ville høre...

har også hørt noget om at drukne døden er den hurtigeste...

• Mr.Frost .

#8   19. jan 2009 Selvmord er en permanent løsning på et midlertidigt problem

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #9   19. jan 2009 Tror sgu ikke det er sjovt at drunke.. Det hurtigste er vel at hoppe ud fra en høj bygning med hovedet først.

• Mr.Frost .

#10   19. jan 2009 heheh fregne :D:D:D
    det errigtig men hvem har en pistol hæhhæ

• #11   19. jan 2009 Skære pulsåren over med en ske, ej pjat tror det samme som lennart C, jeg kan lige prøve de og så vende tilbage smiley

• #12   19. jan 2009 Nu ikke give alt for gode ideer vel?!

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #13   19. jan 2009 Har fået af vide at druknedøden skulle være den værste,da man er i live indtil lungerne er fyldt m vand... det går vist ikk synderligt hurtigt at drukne, for unerordnet hvad , så kæmper kroppen instinktivt imod...

• #14   19. jan 2009 Fatter sgu ikke dem der tager panodiler eller skære på den forkerte led på håndledet.

Største delen af tilføldene er tydeligvis udelukkende et råb om hjælp og ikke er reaelt forsøg på selvmord.

• #15   19. jan 2009 Den mindst pinefulde er at skyde sig selv... Den smarteste er at haenge sig. Saa kan man stadig naa at ombestemme <)

• #16   19. jan 2009 <b>Mia <</b> - og det har én der har forsøgt dette fortalt dig?

• #17   19. jan 2009 kan ikke forstå folk der begår selvmord. gift er vel det nemmeste?

• #18   19. jan 2009 A Perfect Circle * >> Det kommer sgu an på om nakken holder i det rebet bliver stramt.

• #19   19. jan 2009 Martin

Jaja, men man kan jo bare goere saa man kan slippe loes

• tommy j
    tommy j Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 91
    #20   19. jan 2009 drukne døden.. ¨når du får en smule vand i lungerne går du ud som et lys

• #21   19. jan 2009 musefælde?

• #22   19. jan 2009 Søren S >> Ja eller en stenfisk, det er den giftigeste fisk der findes.

• #23   19. jan 2009 Søren S

har du hørt pt i dag klokken 11.30 ?? smiley

• #24   19. jan 2009 Den mest smertefulde død er at brænde ihjel, den længst smertefulde død er ved at spise panodiler, man ligger i et helvede og venter på at dø.

• #25   19. jan 2009 hahaha... nice one, Fliip T smiley

• #26   19. jan 2009 Den bedste måde er at sætte sig i en bil inde i en garage og starte den. Så sover man bare ind uden at mærke noget.

Ja pistol går hurtig. Men du skal lige få dig selv til at trykke på aftrækkeren.

Så er det vist lidt letter at starte bilen også bare vente.

• Thia .
    Thia . Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 22
    #27   19. jan 2009 Den mest smertefulde hvis ikke det lykkedes af de mest hyppigt brugte metoder, må være den med at tage Panodiler ... For når leveren efterfølgende svigter og personen skal vente på en ny lever for derefter hvis alt går vel skal leve på immunsystemdæmpende medicin resten af sit liv ... Jah kan ikke forestille mig at det er særligt skønt!
    Og kønt ej heller !!

Jeg er imod selvmord da det er egoistens udvej på et midlertidigt problem som mange også skriver. Rigtig mange har i deres liv på et eller andet tidspunkt haft tanken oppe at vende, dette er ikke ualmindeligt. Dog er det heldigvis de færreste der handler på det og endnu færre det lykkedes for.

Hvis man absolut vil gøre det, og gøre det ordentligt så kan man ved at kappe hovedpulsåren forbløde til døde på ganske kort tid og man bliver bevidstløs inden man dør så den er forholdsvis smertefri. Det går hurtigere jo varmere ens krop er, så derfor er der mange der gør det i et varmt karbad ...

• #28   19. jan 2009 Søren S

sorry... pt = P3 - tror vist lige jeg stenede xD haha

• #29   19. jan 2009 kristina K

Hvad hvis du sådan her ud??

http://www.collegevillebiz.com/ugly.jpg

• #30   19. jan 2009 operationer er en udvej, smiley hvis man kna gøre en mand til en smuk kvinde kan man skam også lave hende der pæn og så grim er hun nu heller ikke.

• #31   19. jan 2009 Det er som jeg siger. Basta smiley

• #32   19. jan 2009 man kan også bare drikke øl blandet med allergi drink, også løbe en laaang tur .. smiley det dør man vidst os af

• #33   19. jan 2009 ikke allergi drik haha. energi!!!!!!!

• #34   19. jan 2009 kristina K...

Ved du hvor meget det koster??

• #35   19. jan 2009 Et ord: Teske

• #36   19. jan 2009 hvad for noget?

• #37   19. jan 2009 at operare??

• #38   19. jan 2009 Selvmord er simpelthen for svagt.. Nøj man.. Hvis jeg havde én inde på livet som begik selvmord.. Fuck jeg ville tænde af, simpelthen så egoistisk og svagt.. Tror jeg ville blive ked af det, men mest vred og arrig faktisk..

• #39   19. jan 2009 den med bilen er sku den nemmeste holde r jeg på..

• #40   19. jan 2009 Selv en falck mand har sagt at den med bilen er den bedste og mest humane måde at gøre det på.

• #41   19. jan 2009 Søren S

der var danmarks dårligeste quis eller hvad det hed smiley

og et spørgsmål der lød...

hvad er det for noget fisk som homer simpson er ved at dø af i den nye kineser restaurant smiley

svar: FUGU

• Jeppe H
    Jeppe H Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #42   19. jan 2009 spis 3g Heroin Og du bliver snot skæv, falder i søvn og sover ind smiley

• ruben d
    ruben d Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 108
    #44   19. jan 2009 Vil altid være imod selvmord da det rammer ikke kun personen, men personens venner, familie, kæreste osv..

En barndomsven valgte for to år siden at tag sit eget liv imens jeg var på ferie. Da jeg kom hjem sad hans bedsteforældre i vores stue og ventede..

• #45   19. jan 2009 Alle jer der mener det er svagt osv..

Ja det kan være et råb om hjælp. Men husk lige på at det tit og ofte er folk der er psykisk ustabile af den ene eller anden grund, depression psykiske lidelser osv.
    I sådanne tilfælde kan man komme så langt ned at der bare ikke er noget der føles mere rigtigt end at gøre en ende på det smertehelvede det kan være...
    Går selv med en svær depression og er i behandling medicinsk og med samtaler ved en psykolog.
    Jeg troede jeg havde oplevet alle former for smerter i sindet. Men når man får et "knæk" er det det vildeste, havde aldrig troet det kunne være så slemt, det kan slet ikke forklares.
    Har dog aldrig forsøgt selvmord da jeg har nogle gode venner jeg alliere mig med når filmen knækker.

Men gutter og gutinder, tænk jer lige om før i udtaler jer på et område i tydeligvis ikke aner en skid om....

• #46   19. jan 2009 Kryll. Ja en rigtig god måde at gøre det på hva?

Bare la vær med at tænk på dem der skal sammel en op eller ens familie der skal tænke på det :-S

• Niklas L
    Niklas L Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 68
    #47   19. jan 2009 jeppe h
    du kan os bare spise 10 kiks inden for en halv time, tror det sus man får bliver sindsygt smiley

• ruben d
    ruben d Tilmeldt:
    sep 2007

#48   19. jan 2009 Nicolai P - ikke aner en skid om? du aner jo åbenbart heller ikke en skid om hvordan det er at være tæt på en person som så gør det kan jeg høre?

• #50   19. jan 2009 Jo det gør jeg rent faktisk. både ved folk der prøver og dem hvor det lykkes. Men husk bare lige at det kan være andre grunde kærstesorger osv. og som sagt, er filmen knækket så er det et ganske ubeskriveligt smertehelvede der til hver en tid kan overgå smerten ved at miste en ven.
    Prøv det og du vil gi mig ret

• #51   19. jan 2009 * Kryll aka HELLE * , Hvordan sagde han Farvel uden i Lagde mærke til det ?

• Jeppe H
    Jeppe H Tilmeldt:
    apr 2008

#53   19. jan 2009 Niklas L
    Det kommer lidt an på hvem det er, har en kammerat der åd 12 i en mundfuld, og han lever da endnu smiley

• #54   19. jan 2009 YEAH RIGHT DET TIL SKOLEPROJEKT ;D

• #55   19. jan 2009 Katy

nu ikke så hård ved den lille dreng xD

• #56   19. jan 2009 Hvis jeg fik kræft kunne jeg godt finde på det. Hvis det var sikkert jeg vil dø vil jeg rejse verden rundt indtil jeg ikke kunne mere. Så måske købe en drømme sportsvogn. Så finde en garage hvor man kunne gøre det.

Skal ikke ende mine dage på et sygehus. Har jeg set 2 gange. Det er nok.

• #57   19. jan 2009 Invader Zim # Sorry men baboom er det nemmeste sted at få selvmordstips smiley folk kommer med glæde med detaljerede metoder smiley

• ruben d
    ruben d Tilmeldt:
    sep 2007

#58   19. jan 2009 skal de jo nok få andre steder fra hvis ikke her

• #59   19. jan 2009 Katy

det kunne jeg næsten ikke gætte smiley
    der er jo ligesom også dødt herinde smiley hehe

• Niklas L
    Niklas L Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 68
    #61   20. jan 2009 Jeppe H
    så har det satma ikke været $ pillerne.

• #62   20. jan 2009 Den MINDST pinefulde død.
    er og sætte en pistol op til tiningen og skyd af.
    Du væk lige med det samme det helt sikkert

• Jeppe H
    Jeppe H Tilmeldt:
    apr 2008

#63   20. jan 2009 Nej det var 007. (:

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #64   29. sep 2012 Myter og fakta...

Man kan godt overleve et skud igennem hovedet fra en pistol. Du skal op i noget som et dobbeltløbet jagtgevær, før du er næsten tæt på de 100% sikkerhed. Men det sviner en masse, og er ikke ret fedt for de efterladte at gære rent efter. Pistolskud er ca. 50/50 om du dør eller overlever. Det afhænger hvad der bliver beskadet ved skuddet, og hvor skuddet gik ind. Du kan sågar, som sagt, overleve et skud i hovedet, men dø af et i armen (hvis det river pulsåren over).

Stort set ingen dør af at skære deres pulsåre over i håndledet. hverken på langs eller på tværs. Blodet strømer så langsomt derfra, at det let stopper med at løbe overhovedet. Du skal op og fjerne en arm, før det virkelig batter,

Drukning kan tage flere minutter, og det er et rent helvede, da du føler at dit hovede er ved at springe, på grund af blodet.

Kvælning er meget lig drukning, bare at det kan tage endnu længere tid. Der er set eksempler på folk i mellemøsten, som var blevet hængt, men som hang i flere timer, før deres kroppe døde af iltmangel. Er du heldig, så brækker du nakken i første hug, men det kræver altså sin viden at gøre det på den rigtige måde.

Tag en bil og køre ind i noget. Der er der også kun 50/50 chance for at dø af. Enten dør du, eller også smadre du din krop til ukendelighed og vil være en grøntsag resten af dit liv. Det kommes altså an på fart, held og hvad man kører ind i.

Piller. Der er flere slags piller. Den slags som opløses i maven, men optages i leveren, er de værste. De giver en leverforgiftning, som kan tage mere end 3 dage, at dø af. Og det gør mere ondt end noget som i har prøvet i jeres liv. Et rent helvede.

Der udover er der piller, som optages andre steder end leveren. Det er dem som i skal bruge. men KUN den rigtige slags af dem. Hvilken slags det er, vil jeg ikke fortælle. For det er en smertefri måde, uden blod. Den rigtige slags piller, sløver f.eks. hjertet, hvorved man falder stille og roligt i søvn, hvorefter ens hjerte bagefter stopper med at slå - hvorefter man er død.

Sovemedicin. Er det samme som piller. Og virker på same måde.

Sprængstoffer. Virker 100%, men er meget svært at skaffe, og total øv at rydde op efter for de efterladte.

Hvis man vil tage sit liv på en god måde, så kræver det altså noget viden. Og jeg vil påstå, at de fleste, i stedet, ligeså godt kan finde viden om at løse deres problemer. For det er til hver en tid en bedre beslutning. Så bliv klogere på dit problem, brug tiden på at finde en løsning på det (i stedet for en afslutning), og kom så ud af problemet, så du kan leve livet igen.

Men for folk med en kronisk sygdom, der er det en ting som jeg mener skal være op til den enkelte. Og mange af dem ved skam godt hvordan de lettest gør det, da de oftest har været så meget igennem, at de kan bruge deres viden om deres helbred til at finde den (for dem) letteste måde.

• #65   29. sep 2012 Der er en del der springer fra Vejlefjord Broen, har ingen anelse om hvordan det er/virker....

Men ved en mand i motorcykel tøj overlevede og brækkede kun et ben og en arm vist..

• #66   29. sep 2012 Den mest smertefulde måde at tage livet på må næsten være panodiler. Der skal højst sandsynligt mange piller til og overlever man alligevel forsøget, vil man stå på venteliste til en ny milt da denne bliver ødelagt.

Den mest smertefrie måde at begå selvmord på er vha brug af enten helium eller carbonmonoxid og så en plastikpose over hovedet. Du taber hurtig bevidstheden ved at indånde det rent, hvor efter døden indtræder efter afbrydningen af ilt - dette uden at ty til reb eller andre brutale metoder.

Du kan læse mere om det på nettet, da disse metoder oftes bliver brugt ved aktiv dødshjælp (eutanasi). Har læst en blogger der pga. kræft tog livet af sig selv med carbonmonoxid. Han dokumenterede alt for at "hjælpe" andre (det kan man så diskutere), men han kom også godt omkring risikoerne og præcissionen ved sådan et ønske og forsøg på at tage sit eget liv.

Håber dette kunne bruges til noget og du kan evt. google videre på det smiley

• #67   29. sep 2012 Hmm... Når nu det egentlig er så svært og slå sig selv ihjel.
    Ja der bliver skrevet at hvis du skyder dig i hovedet. Så preller skudet næsten af på dig som om man var en superhelt.
    Så har de selvmords truede mennesker det heller ikke nemt da :-).

Men hvad med en god overdosis morfin?.
    Jeg har hørt det skulle være meget stærke sager?.

• #68   29. sep 2012 Bind en tørresnor fast til knagerækken, sæt dig på en stol, nedenunder. Bind snoren om halsen, så den kan stramme til, og læn dig forover. Snoren lukker for blodtilførslen til hjernen og man besvimer inden for få sekunder og kvæles derefter!

• #69   29. sep 2012 et støvsuger rør på udstødningen og ind ad vinduet på bilen, set god musik på og start bilen i tomgang, man sover stille ind

• #70   29. sep 2012 Skyd dig selv i tindingen. Det nægter jeg at tro på man mærker.

Eller så kan du bruge følgende metode..

Emotionally Disturbing Piano Wire Beheading

You will need
    Superglue
    Piano wire
    Jaunty Hat (Jauntiness is a must)

Find a very tall building, overlooking a public place. Stand at its summit with lots of piano wire.
    Attach one end of a piece of piano wire 5 meters short of the ground to your ankles. Secure the other end to the building.
    Place your head in a noose made from another length of piano wire that is 6 meters short of the ground. Secure the other end to the top of the building.
    Glue the hat and your chosen hand to your head. You wouldn't want to lose your hat.

Jump!

The result: at 6 meters from the ground, the piano wire noose around your neck will tighten and slice your head off. Your head will, however, not fall because it is stuck to your hand. You will be found dangling upside down with your head stuck to your hand spraying everyone in a 5 meter radius with your bodily fluids. Your Jaunty Hat will have to be taken from your cold dead hands.

And a record 45,099 people have killed themselves after witnessing a piano-wire suicide and the number just keeps rising. What a coincidence!

• #71   10. nov 2012 Indhalere NOx gasser - du mærker det ikke før at dine lunger fyldes med vand...

• Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    dec 2012

#72   26. dec 2012 "Selvmord er en permanent løsning på et midlertidigt problem."

ja måske for folk der har penge nok til psykologer eller har et netværk af venner/familie

at sige at selvmord er en permanent løsning på et midlertidigt problem er ikke andet end tom luft fra arrogante idioter der tror de ved bedere

vil ikke komme videre ind på mine problemer... men jeg har ikke råd/netværk nok til at løse mine problemer og mine problemer vil følge mig resten af mit liv og jeg vil ALDRIG kunne få en løsning på dem

men i modsætning til mange andre tager jeg mig tid til at finde den bedste løsning (i mit tilfælde den bedste måde at tage mit liv på) i stedet for at lave en masse postyr...

• Gedebuk
    Gedebuk Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 60
    #73   26. dec 2012 Måske ikke den hurtigste, men helt sikkert den mest smertefulde død - min svigermors fiskesuppe. 100 % garanti for at du aldrig vil opleve dagen imorgen.

• Dennis D
    Dennis D Tilmeldt:
    mar 2014

#74   3. mar 2014 Om man ønsker en pinefuld død eller ej er total underordnet, er der problemer man går og slås med i daglig dagen , kan selvmord være den udvej hver enkelt vælger som løsning på deres problem. Men tilbage til det egentlige spørgsmål ,selvmord..den absolutte nemmeste og mest humane måde at slå sig selv ihjel på er med insulin...at tybe 1 medecineret stoff osse kaldet novo rapid...et stik med 10 - 12 iu og man ikke har spist...falder du bare i søvn og vågner ikke igen..kroppen for insulin chok mens du sover...men at få denne medicin er meget svært...så det bør nok
    være nogen af alle de andre metoder som alle som en er pinefulde...

• Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    mar 2014

#75   10. mar 2014 Den bedste måde er badekarret der fyldt, og så en hårtørrer/brødrister der er tændt, og så bare ned i vandet med den, imens du ligger i smiley

Min mening smiley

• Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 49
    #76   11. sep 2014 Jeg har ingen idé til hvad der er den mest pinefulde død.

Men jeg synes dog at selvmord er noget forfærdeligt egoistisk omgang bæ!
    Som der også bliver skrevet: selvmord er en permanent løsning på et midlertidigt problem! - Oftest i så fald!

• #77   12. sep 2014 Maria B det var den mindst pinefulde måde der blev spurgt til, bortset fra det har du helt ret..... Og det er ikke rart at være den der står tilbage med sorgen, savnet og de ubesvarede spørgsmål!

• Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 49
    #78   12. sep 2014 Kevin .. Hov ja der var jeg vidst lidt for hurtig der :s

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 29
    #79   12. sep 2014 Lav en hat af sølvpapir, og forbind den derefter til stikkontakten med ståltråd..... ELLER kravl ind i en ovn og få din kammerat til at stille den på 180 C .. Håber jeg kunne hjælpe

• #80   12. sep 2014 Druknedøden skulle være smuk, har jeg hørt smiley

• #81   13. sep 2014 Den mest egoistiske måde at gøre det på, er fandme at springe ud foran en lastbil, et tog el. Lign. Der sidder en person og kigger på og kan ikke gøre en skid! Derudover mener jeg at det med st skyde dig selv også er på top listen over egoistiske måder, da der jo er folk som skal "rydde op" efter en!

Den mindst smertefulde må være bilen eller at skyde sig selv

• ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 65
    #82   13. sep 2014 Guys, det er 5 år siden nu. Tror skam allerede Mads har fundet ud af at udstødningsgasser er vejen frem. Lad ham nu få fred.. (literally)

• #83   13. sep 2014 FOX -

Han lever skam stadigvæk smiley

• #84   14. sep 2014 Daniel H .
    Ja det kan umuligt virke.
    Det rap man for over nallerne er så kortvarigt at kroppen sagtens kan overleve det.

Du skal tænke på at HFI relæet slår fra med det samme.
    Og jeg tror ikke på der findes huse uden.

Kommentér på:
selvmord???

Annonce