849 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

selvmord ? selvmord ?

Der var på det tidspunkt en en som havde det dårligt her inde , !

han skrev han ville begå selvmord så var der en masse af alle de kloge mennersker her inde som sendte alle mulige links her inde til måder man kunne gøre det på , !

er der nogen som har de links ?? altså bare rolig jeg skal ikke begå selvmord skal bare lige bruge det til en joke til min bedste ven smiley og nej han har heller ikke tænkt på det eller har det dårlig eller noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  selvmord ?
  • #1   8. okt 2008 selvmord er en joke!

man er fandme for dum så

• #2   8. okt 2008 TM. : Og jeg er også enig med jer.

• #3   8. okt 2008 ann: nej det er man ikke - for folk der gør det, er så langt nede, at de ik tænker på, hvilke konsekvenser det gir for de efterladte. Så man er ik dum. Og jeg syns bestemt heller ik man skal gøre grin med det Dario.......

• #4   8. okt 2008 Søg på google ?

• #6   8. okt 2008 Ja, men er dum hvis man begår selvmord. For man gør ingen gavn, derimod såre man de personer som man elsker!

Men, nej, selvmod er heller ikke noget man gør grin med!!

• #7   8. okt 2008 hold nu bøtte folk , spurgte ikke om jeres jamren ! spurgte om de links , og selvmord er noget man selv vælger folk tager ikke valget for en ! SÅ hvis en person begår selvmord så er det nok fordi de ikke har lyst til og leve mere , også kommer i og siger at det dumt osv men det er jo deres valg jo , så kommer de kloge mennersker og siger neeej det skal du da ikke gøre osv ... skal i bestemme over andre nu ? har gud givet jer den magt og og kunne styre andres tanke gang ? og om hva de har lyst til ? det er nok derfor folk begår selvmor til at starte med , fordi ALLE andre de prøver og bestemme over dem , gøre dem til ting de ikke der mobber dem fordi de ikke har den "rigtiige tøj stil" osv , så dem som mobber osv de prøver jo og lave om på folk ved at "tvinge" dem til at gå i tøj og være på en måde som de ikke bryder sig om ! TÆNK JER NU OM

• #8   8. okt 2008 Det er jo en slags "sygdom"
    Der findes en løsning på alt...
    Ligesom anoreksi. Det er jo bare indbildning.
    Havde en kammerat der lider af selvmord. (Nutid fordi han stadig er her)
    Kendte ham så godt, at jeg vidste at han aldrig ville gøre det, og han har nu fundet en løsning: Han rejser til Japan og prøver noget nyt der.

• #9   8. okt 2008 ann: det tror jeg slet slet ik man tænker over............ har fundet min mor 2 gange hvor hun havde prøvet, og min søster oz - man kan slet ik tænke klart det tror jeg ik....... og hvis det så ik lykkedes at begå selvmord, skal man oveni at man er totalt presset ned psykisk oz leve med de fysiske smerter, som det tit giver efterfølgende.......

• #10   8. okt 2008 Jaa i holland kan man da også få altiv dødshjælp osv , ! det kunne man ihvertfald engang

• #13   8. okt 2008 Det første jeg tænkte da jeg fik at vide, at min veninde var død, havde begået selvmord (hængte sig selv). Var at jeg syntes hun var dum, hvorfor fanden gjorde hun det, jeg var den sidste der snakkede med hende før hun gjorde det. Men hun var bare så langt ude og tænkte ikke klart mere. Men allerførst blev jeg sku gal, det kunne hun ikke være bekendt, også måden og stedet hun gjorde det.

• #14   8. okt 2008 i alle sammen i siger man er dum hvis man begår selvmord ! så i mener at alle dem som har eller har haft selvmord¨s tanker de der dumme ? det er jo netop det som de tror at alle folk syntes om dem , at de er dumme og ubruglige osv osv . også sidder i og siger de er dumme her inde ? aaah det får de det sq nok ikke meget bedre af

• #15   8. okt 2008 Jeg har altid sagt at jeg kan godt forstå folk, der tager deres eget liv - men jeg kan ikke acceptere det- og ja, der er en forskel.

• #16   8. okt 2008
    A. J det er en god holdning og have syntes jeg

• #17   8. okt 2008 syntes ikke folk skriver mere ? hmm , er det fordi i er uenige i hva jeg skriver eller fordi i måske godt kan følge mig lidt i det jeg skriver ?

• #18   8. okt 2008 .

• #19   8. okt 2008 Jeg mener ikke min veninde var dum. Mere måden hun gjorde det på. Da det skete på hendes fars ejendom imens han ikke var hjemme. Og fandt hende så, da han skulle i stalden og kigge til dyrene. Det syntes jeg var fejt gjordt.

• #21   8. okt 2008 Folk der begår selvmord er virkelig tabere.. Det er den klammeste udvej! INGEN medlidenhed herfra, det er super ynkeligt.. Bare kald mig en nar, men hold kæft det er svagt at begå selvmord!

• #23   8. okt 2008 camilla: så sandt så sandt

• #24   8. okt 2008 . Plougmeister . hahha smiley jeg mener faktisk at du også var med i det forum dengang smiley

• #25   8. okt 2008 latterligt indlæg!

• #26   8. okt 2008 Camilla ™<3 . : det jo det jeg siger , folk tænker på dem selv ! mange folk de får deres "samvittighed" ren eller føler sig gode eller hva man skal sige ved at fortælle alle andre hva de syntes at at DE skal gøre og lave om på dem selv osv osv ! og ved og fortælle andre hva de skal sige gå og gøre det får de det jo ikke bedre af jo ,

Se mange af de piger her inde som rigtig viser sig frem med hvor tynde de er , pæne de er ! alle drengene skriver til dem også når der er en mindre køn pige som skriver til en en fyn så er der en meget lille chance for et fyren svare og hvordan får pigen det så med det ? der er faktisk større chance for at en fyr svare en pige som ikke har noget billed end og svare en som ikke er så køn , hmmm

• #27   8. okt 2008 <$>Team jay baby<3 love nik_imod sas!<$> < , hvorfor skriver du så her inde ?

• #29   8. okt 2008 Camilla ™<3 . : jeg fandt mig da også en vildt dejlig pige her inde og jeg har kun set hendes ansigt men jeg skriver med hende 24/7 og kan ikke få hende ud af mit hovede hun er det bedste i verden , og er da ligeglad med om hun er tyk eller tynd bare hun er der , for hun gør mig sq glad

• #32   8. okt 2008 * Helle * * : jaa jeg ved godt at du ikke mener dum som i dum , meeen ved det folk det som bliver mobbet dag ud og dag ind ? bliver slået der hjemme siden de er helt små ? bliver flyttet fra famillie til famillie og fra skole til en ny skole hele tiden ? ved DE at fol ikke mener de er dumme ? siger folk til dem hold da helt op hvor er du en dejlig pige/dreng ? det ikke dem som finder kærester først og måske får de pæneste piger/drenge osv, hvis de over hovedet får nogen `?????

• #33   8. okt 2008 også når de ikke har samme privilegier som mange andre får de det jo dåligt og begynter og tænke , når de går på vej fra skole og alle de andre piger går med xstentions / d&g / Gucci / hvordan ville du have det hvis så sådan nogle piger og du vidste at du ALDRIG ville få sådan noget ? og alle de andre de får nyt hver månede

• #34   8. okt 2008 Selvmord er for folk uden respekt for deres medmennesker!!

• #35   8. okt 2008 fordi jeg lige skrev mine tanker højt.. okay?

• #36   8. okt 2008 <b>Camilla ™<3 .</b> skrev: <i>Bare kald mig Ha'kket makker . - nemlig helt korrekt. og det er mega synd, for de knap så kønne piger er sq lige så gode som alle andre, de har bare nogle andre værdier smiley altså nu er jeg mindre køn, men jeg vil så mene at jeg er en fantastisk god ven, og så kan man stole på mig. hvilket jeg finder meget mere vigtig end at man ser godt ud :)</i>
    <b>Jeg er fuldstændig enig!</b> Det er det indre der tæller! Ikke det ydre!

Mvh. Johanna.

• #38   8. okt 2008 Omfg..

Selvmord er en MEGET træls løsning, men nogen ser det som den eneste. Accepter dog det.

• #39   8. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag. ! : hva så med dem som lige har mistet hele deres famillie i en trafik ulykke ? og mistede jobbet , der ingen venner og ens øvrige famillie er også døde ,

er de så også uden respekt for med mennesker ? hmm det da dig som viser ingen respekt her ! du respektere ikke at hvis alle de ting lige er sket så vil du bare op i himlen til din famillie !

og ikke kom og sig at du ikke tror på gud hvis de ting sker ! tror mig du vil lægge på knæ og be til han tager sig godt at dem

• #40   8. okt 2008 Mr. Ezon ™ : ja du har også fanget den ! jeg startede med og spørge om 1 ting også kom folk med alle mulige ting om at det er dumt osv. men tror folk de har indset at det okay og begå selvmord der er jo en grund til de gør det og man skal ikke bebreje dem eller hva det hedder for deres valg bare være glad for at de er et bedre sted og har det godt nu

og jaa dem som siger de vil begå selvmord må da føle sig lidt til grin hvis de ikke gør det , det ville jeg ihvertfald gøre ,

• #43   8. okt 2008 * Helle * * det vil jeg ikke mene er grund til og begå selvmord ! du ved at der vil komme en masse kærester i dit liv og du skal bare aldrig elske en kæreste mere end du kan sige farvel for ellers går det ud over dig selv når forholdet ikke holder længere ! og det ved du at det ikke gør !

jaa det er hårdt og miste noget famillie mistede min morfar da jeg var 12. det er den mand som har betydet mest i mit liv ! men jeg ved at han er et bedre sted nu og har det godt og kigger ned på mig ,

• #45   8. okt 2008 Bare kald mig Ha'kket makker .

I tilfælde at dette er sket.! at !HELE! ens familie er død? og man mister sit job? hvorfor sku man det? samtidig med man ingen venner har? alle har venner! hvis man gider. såe kan jeg se hvorfor man vil begå selvmord? men men men? Hvor mange har du hørt om der har begået selvmord pga de ikke havde mere familie og lige havde mistet deres job samtidig med de ingen venner har? hmm.. lidt overdrevet right?

De fleste der begår selvmord er fordi deres selvtillid er blevet knækket.. det kan være efter et langt forhold, ja evt en familie medlems død? eller sådan noget..! men det rammer jo resten af familie meget hårdere end det gør for den ene person?

• #47   8. okt 2008 Camilla - ja hvad der sker rundt om i verden hmm? jae men jeg forholder mig til det danske land.! smiley

• #48   8. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag. ! :

så lad og sige at de 4-5 nærmeste i din famillie ( bror/søster/ mor / far ) hva du nu har de tager ud og spiser og du er måske til fodbold eller hva du nu er så du er ikke lige hjemme og de er lige ude og spise og så på vejen hjem køre de galt , alle de dør og de finder ud at at føren af bilen havde lige fået 1 lille squis for meget og drikke , så er det ikke meget erstatning / forsikring du får , du er nu alene faktisk , du har lige mistet dine 4-5 nærmeste , hvordan vil du forsætte dit liv ?

• #49   8. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag. ! :
    hver dag er der 100+++ der mister sit arbejde i danmark , der så mange firmaer der er ved at gå konkus , så de skal spare penge ved at fyre medarbejder , så der er sq mange der bliver fyret ,

og forestil dig nu at du har kone og børn og i har købt hus osv osv så der altså meget og se til så det ikke lige sikker at du har så mange venner længere da de også har fået kone og børn osv osv ,

og hvordan ville du have det hvis at du var vant til og skulle forsørge din famillie og du bliver fyrret ? og du kan ikke finde noget arbejde eller noget ? din famillie lever af dig jo , i har ingen penge , ingen mad INTET hva vil du gøre ? tror du der er et stort press på dine skuldre ? du har skuffet din famillie ? og den eneste måde de faktisk vil kunne overleve på er hvis du køre galt måske ? eller dør på en eller anden måde så vil de få en erstatning jo også kan din famillie overleve , hva gør du ?

• #50   8. okt 2008 TM. rigtig

• #51   8. okt 2008 Bare kald mig Ha'kket makker . - Jeg ville strak begynde at tude! ingen tvivl der.! og det tager lang tid. ville få orlov fra arbejde. forstår de nok hvorfor jo. Derefter straks gå til psykolog, og få hjælp fra kommunen og dertil min gudmor, samt dem der stod oppe ved alteret da jeg blev døbt.! jeg ville snakke med venner veninder. ! selvfølgelig blir mit liv jo ikke det samme? Men hvorfor stoppe livet der? Jeg ved at min familie alligevel altid er der for mig selvom jeg skal besøge dem på kirkegården.?

• #52   8. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag.

du kan bare skrive pm hvis du ikke vil ha andre skal læse dit svar , og du behøver ikke være sej eller noget i svarene for det er sq noget der vil gøre nas

• #53   8. okt 2008 Bare kald mig Ha'kket makker . - Forstår dig ikke? jeg skriver mit svar lige oven over dit indlæg? hmm spiller sej vil gøre nas? skal det tages som at du vil tæske mig hvis jeg mener det jeg skrev :P? haha

• #54   8. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag. !

rolig rolig, læs nu hva jeg har skrevet oppe over vil gerne have svar på mine spørgsmål , har skrevet et par beskeder

• #55   8. okt 2008 Når havde ikke læst det indlæg smiley heeh..

Jamen i den anden situation der.. Ville jeg straks gå til min fagforening og få hørt om min fyring er tilladt. hvis den er får jeg ihvertfald nogle penge for at blive fyret.. det normalt. Derefter ville jeg straks søge et nyt job. Venner har man altid.! om så man har fået kone villa og volvo børn osv. jeg ville tage op og snakke med banken om min økonomiske situation. få det på det rene. Jeg ville se om det ville være mere fornuftigt at sælge huset og flytte i en lille lejlighed hvor vi kunne bo ikke i luksusk med meget plads men hvor vi havde en billig grund at bo på. Og job kan du godt finde måske ikke et job hvor du tjener så meget som du gjorde der hvor du blev fyret, men lidt penge er bedre en ingenting? så kan ikke se hvorfor jeg sku tage mig eget liv der?

• #57   8. okt 2008 * Helle * * - Hvis du har kommet over det engang? hvorfor så ikke komme oven på igen ?? når du ved du KAN?

• #58   8. okt 2008 Selvmord er svagt!

• #59   8. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag. ! : jaa du ville kunne gå til fagforeningen , meen dag pange rækker ikke langt , det er jo kun til dig selv jo , ikke nok til din famillie osv , og hvem siger at du i forvejen tjenete ret mange penge ? til og starte og huset som i bor i er belånt op til halsen og i ville ikke kunne tjene noget på og sælge huset , kun miste også har i stadig lånet jo og det kan du ikke bruge dine dag penge til at betale med jo , ? og nej det er ikke så nemt og finde et arbejde

• #61   8. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag. ! :

så lad og sige at de 4-5 nærmeste i din famillie ( bror/søster/ mor / far ) hva du nu har de tager ud og spiser og du er måske til fodbold eller hva du nu er så du er ikke lige hjemme og de er lige ude og spise og så på vejen hjem køre de galt , alle de dør og de finder ud at at føren af bilen havde lige fået 1 lille squis for meget og drikke , så er det ikke meget erstatning / forsikring du får , du er nu alene faktisk , du har lige mistet dine 4-5 nærmeste , hvordan vil du forsætte dit liv ?

• #62   8. okt 2008 find lige linket hvor han skrev det..
    Ville godt lige grine af ham!

• #63   8. okt 2008 Bare kald mig Ha'kket makker . - Den har jeg lige svaret på. smiley skriver det igen smiley

jeg ville strak begynde at tude! ingen tvivl der.! og det tager lang tid. ville få orlov fra arbejde. forstår de nok hvorfor jo. Derefter straks gå til psykolog, og få hjælp fra kommunen og dertil min gudmor, samt dem der stod oppe ved alteret da jeg blev døbt.! jeg ville snakke med venner veninder. ! selvfølgelig blir mit liv jo ikke det samme? Men hvorfor stoppe livet der? Jeg ved at min familie alligevel altid er der for mig selvom jeg skal besøge dem på kirkegården.?

• #64   8. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag. ! :

nogle kloge svar du kommer med , det kan jeg godt lide , hvor gammel er du ? og godt at du er så stærk , brug det til og hjælpe andre også

• #65   8. okt 2008 smutter alle sammen skal over og handle smiley og have lavet aftens mad hyg jer

• #66   8. okt 2008 Har fundet linket. Men det er da godt nok den latterligste side.

Søg på google.

Kommentér på:
selvmord ?

Annonce