1.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

mens / graviditet mens / graviditet

min kæreste skulle have sit mens nu men hun har det ikke vi har bollet uden. hun har lige fået feber og ont i halsen kan det være det som udskyder det eller ??

hun siger hun har kvalme ondt i hoved skal brække sig ondt i lår og lænden og ballerne

??

hjælp!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mens / graviditet
  • #1   14. mar 2009 Hvornår har i sidst været sammen?? Det er jo kun i film man bliver dårlig dagen efter...
    Men i har slet ingen prevention brugt???

• johnny j
    johnny j Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #3   14. mar 2009 tillykke min dreng lyder til du skal være far

• #4   14. mar 2009 ku jo godt tyde lidt på det, men prøv og tag en test for at være lidt mere sikker.

• #5   14. mar 2009 Tag en test, for hvis v´hun tror hun er gravid kan det påvirke det...

• #6   14. mar 2009 og til Hans k - da jeg ventede min søn fik jeg kvalme da jeg var 3+2, altså 3 uger og 2 dage henne, derfor opdagede vi det...

• #9   14. mar 2009 Sonne og jesper; det passer jo oss fint med hvad jeg skrev, at det kun er i film man bliver dårlig dagen efter samleje;-)
    Det er set før at nervøse drenge skriver her fordi de igår ikke har brugt beskyttelse og at hun idag har kvalme...

Den slemme dreng, Hvis i ikke har brugt beskyttelse, så det fandme oss for dumt!! Af jer begge!!

• #10   14. mar 2009 ja ved godt det er dun´mt men hun må ikke for sin mor altså p piller

men ved ikke det er lang tid siden vi har været sammen

• #11   14. mar 2009 men hvis hun har ondt de steder er det tegn på graviditet

• #12   14. mar 2009 Og du må ikke købe kondomer for din mor eller hvordan???

Hvis hun ikke ligefrem er 14 kan hun også sagtens selv få dem uden at hendes mor skal vide det, men ansvaret ligger squ lige så meget på din side....

• #13   14. mar 2009 er der en mulig hed for at vi kan holde os til mine spørgsmål jeg er 17 jeg ved godt hvor mit ansvar ligger

• #14   14. mar 2009 Undskyld, forstår det bare ikke, det kan da ikke komme bag på noget at den kan ske...
    Jeg kan ikke videre svare på dine spørgsmål, det skal du ha' pigerne til...
    Men smutter oss nu, derfor er det stadigt hovedrystende ufatteligt!!

• #15   14. mar 2009 det kommer sku ikke bag på mig !!!!!!!!

jeg ved sku godt de kunne ske jeg har nok har over 20 timer seksual undervisning er læger og jeg ved ikke hva der er ikke noget der komer bag på mig skal bare have svar på nogle spørgsmål som jeg ikke har fået lært om

• #17   14. mar 2009 jeg ved godt konsekvensen jeg viste godt det kunne ske så det behøver i ikke at kommentere !!!!!!!!!!

og jeg ville faktisk bare helst høre om at feber og ondt i halsen kunne udskyde mens det var faktisk mest det jeg ville vide og TRO MIG lige præsis min klasse vi har været til 5 kurser om prævention og jeg ved ikke hvad på hvidore hospital og sådan så ved det godt

• #18   14. mar 2009 haha du sjov hva smiley

jeg skal ikke være far smiley

jeg skal sku nok finde og en løsning smiley

ellers må jeg jo bare være far men der er tid nok endnu til abort så smiley

• #19   14. mar 2009 de tegn du skriver, synes ejg nu ikek er graviditetstegn.

jo kvalmen men ellers ikke..

• #20   14. mar 2009 TAK anne!!!!

enlig en der svaret på spørgsmålet istedet for at kommetere alt muligt andet lort!!!

kan du så svare på når man for feber og ondt i halsen om et kan udskyde mens??

• #21   14. mar 2009 hun har også lidt ømme bryster men det har hun hvergang hun har mens og når hun ikke har mens

• #22   14. mar 2009 men de læser jo heller ikke det jeg skriver til dem det er mest det som er problemet de siger det samme alle sammen og jeg vare det samme men de forstår det ikke

• kathrine h
    kathrine h Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
  • #24   14. mar 2009 jeg har en vædder siddende på mit skød

• #25   14. mar 2009 rasmus r

HAHAHA

• #26   14. mar 2009 DenSlemmeDreng .

Tror ikke feber og ondt i halsen kan udskyde det..

Men nogle gange kan det også baer komme senere end det skal. har jeg selv oplevet et par gange smiley

Bare tag den med ro og kommer den ikke inden for de næste 2 dage, så synes jeg hun skal teste og se om hun muligvis er blevet gravid..

• #27   14. mar 2009 Feber og ondt halsen er absolut ikke graviditets tegn...
    Heller ikk det med at ha ondt i hofter, lår og baller... det er nok snare fordi hun ikke er vantil at være i de stillinger smiley

Hvad ansvaret angår, så er det mange drenge der løber fra det, så lad du være med at spekulere hvad andre siger om det...

Hvor gammel er hun siden hendes mor bestemmer om hun må være på p-piller??

Jeg tror ikke du skal være nervøs for om hun er gravid.. men pas på hun ikke spekulere for meget over det da det kan påvirke hendes mens, og sørge for den udbliver...

• #28   15. mar 2009 hun er 15 og snakker meget med sin mor om tingen og det er derfor ang p piller men jeg løber ikke fra det for hun er faktisk gravid jeg kørte selv efter nn test fordi hun ikke turde og den viste positiv smiley

men sådan er det man leger med ilden nogle gange og hun skal til lægen på mandag me hendes mor

tak for hjælpe alle dem som faktisk kom med noget KONSTRUKTIVT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #29   15. mar 2009 Må jeg sprørge hvorfor du ikke brugte gummi??

• #30   15. mar 2009 DenSlemmeDreng .

Hvor godt i fik hende testet..
    Ja, sådan noget kan ske, men tror du ikke hendes mor hopper med på P-pillerne nu smiley

Så i vælger at abortere?

• #31   15. mar 2009 ja vi gør og jo det er hendes mor med på

Hans K J
    ved det faktisk ikke hvorfor vi ikke gjorde men vi prøvede et par gange efter hendes mens lige efet og langsom forsvandt det med at bruge gummi

det var at lege med ilden og vi viste det nok godt men tænkte ikke så meget over det

• #32   15. mar 2009 Tja, i har da været enige om det... Men kunne nok finde 100 andre måder at lege med ilden på som jeg hellere ville;-)

Mig og min kæreste har aldrig været vildt nervøs for at det skulle ske, og passet godt på med ikke at ødelægge gummiet osv. Da hun så begyndte på p-ring og vi kunne gøre det uden var det godt nok underligt de første gange...

• #33   16. mar 2009 haha ja ldit det er anderledes og "letter" hehe

men nu starter hun på p piller smiley

• #34   16. mar 2009 DenSlemmeDreng - du lever op til dit navn.. hihi.. ej, spøg til side, skal hun så ha en abort? det er jo tidligt at blive gravid..

Vil lige indskyde at det med hun havde ondt ikke har med graviditeten a gøre, det kommer først når man er oppe over 20'ne graviditets uge, også er det fordi man har så meget ekstra at bærge på smiley

Det er en værre situation hun sidder i, men heldigvis kan hun snakke med sin mor om det.. Jeg håber det bedste for jer begge..

• #35   18. mar 2009 ja det er noget lort men det går fremad hun må første få de der piller som abortere barnet i 6 uge af graviditeten så der er en uge til også for hun det dårligt og sådan også efter et måned burde det være klart igen også kommer hun på p piller

• #36   18. mar 2009 DenSlemmeDreng - jeg har en veninde der har fået en kemisk abort, altså de der piller, og hun siger det er noget af det værste hun nogensinde har oplevet, det er værre end mens smerter...

Jeg har ikk selv prøvet det, men kan forstille mig det er lidt som veer, og hvis det bare er halvt så slemt som veer, så har jeg godt nok medlidenhed med hende, for de gør nas...

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #37   18. mar 2009 "jeg ved sku godt de kunne ske jeg har nok har over 20 timer seksual undervisning er læger og jeg ved ikke hva der er ikke noget der komer bag på mig skal bare have svar på nogle spørgsmål som jeg ikke har fået lært om"

Det er sgu' ikke kun mht dine spørgsmål du ikke har lært noget om. De 20 timers undervisning har da i den grad været spild.

• #38   20. mar 2009 det har været tvunget på min skole og de har ikke fortalt om hvilke tegn graviditet giver så men ved alt om prævensition (staves) så og jeg viste der var mulighed for hun blev gravid så hvorfor er det spildt

Kommentér på:
mens / graviditet

Annonce