1.339 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Pige problemer Pige problemer

Hej. Mit problem er at jeg har haft noget sammen med en rigtig god veninde. Vi lavede mange ting sammen i de få uger vi havde noget sammen, vi sov sammen en dag, og der faldt vi begge så i, med at dyrke sex selvom vi var enige om at det skulle vente lidt. Men et par dage efter dropper hun mig pga hun stadig savner sin eks kæreste, som tog røven på hende Big time! Hvordan skal jeg forholde mig til alt det her. Kan ikke rigtig snakke med min bedste ven om det da han selv er rigtig gode venner med hende og han ikke vil blande sig i det.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pige problemer
  • #2   18. maj 2009 Ja det er sgu nok rigtig nok. Pigebarnet har bare været vild med mig siden 6 klasse, så kan ikke rigtig få det til at hende sammen.

• #3   18. maj 2009 Hænge*

• #5   18. maj 2009 Daniel s

Nej du har fat i noget. Men han bare stadig ikke rigtig forstå det, eftersom hun sad og sagde mig at hun kunne se mig og hende i et forhold og så går der halv anden uge og så savner hun sin eks kæreste. Og hun bliver ved med at ligge og kontakte mig.

• #6   18. maj 2009 drop hende. det sku dumt det hun har gjordt. og det er ikke værd at vente på, tænk nu hvis hun gør det igen

• #8   18. maj 2009 Himself

Ja det er nok rigtigt. Må jeg bare indfinde mig med det. Tror sgu ikke der er så meget andet at gøre.

• #9   18. maj 2009 Daniel S

Hvad tænker du på? smiley

• #10   18. maj 2009 stil det op sådan her

Du har lige mistet kæresten pga eks fyr som såret hende bigtime
    hun indser det forkert og vælger at gå tilbage til dig
    du tager hende tilbage
    hun for det samme rush for eksen igen 1år efter
    går fra dig
    du sidder og tuder igen
    hun kommer sammen med eksen
    som såre hende big time igen!
    og hun vil trystes el måske tilbage til dig igen

den går bar igen

så du er såret 1 gang af en person og ved nu hun ikke er til at stole på
    så skal du ikke vente på hende!

move on m8^^

• #11   18. maj 2009 Himself

Ja, det er sgu rigtig. Synes bare stadig det er svært at give slip når man holder af. Men ved jo godt inderst iinde at det er rigtigt det du sidder og siger.

• #12   18. maj 2009 jamen valgtet er op til dig.. som sagt du gør jo hva du vil

og sku så er det rigtigt det jeg siger... ^^

jeg ser bare det du ikke ser pga du sikkert stadig er forelsket!

som en tredje mand....

jeg ville ha stået i præsis samme sted som du står i nu hvis jeg havde været dig, og så havde jeg spurgt for din hjælp og så havde du sikkert skrevet det samme

• #13   18. maj 2009 Himself

Ja præcis. Man vil jo bare aldrig give slip på noget man holder af, og man bliver ved med at tro gang på gang at hvis man nu bliver ved med at tro på det nok skal gå, så kommer hun af sig selv. Det sker bare aldrig desværre.

• #14   18. maj 2009 jeg er glad for at du ser hva jeg ser.

så ved du jo blot selv hva du skal gøre ^^

• #15   18. maj 2009 Ja, problemet er bare at øjnene kan godt se det, men det kan hjertet bare ikke.

• #16   18. maj 2009 skal jeg personligt køre over til dig og losse dig hårdt i røven så du tænker på noget andet ^^

ej hehe

nu har jeg hjulpet dig så godt jeg kunne
    håber du lytter og du skriver bar hvis du har brug for at snakke ^^

• #17   18. maj 2009 Det kan jo også være at pigebarnet har savnet sin x-kæreste så meget at hun var sammen med dig for at dulme sorgen. Da min kæreste gik fra mig var han sammen med min x veninde og det var for at tage den sorg , han elskede/elsker mig jo stadig og den dag i dag er vi sammen på 3 år..

• #18   18. maj 2009 Himself

ja det kunne være det kunne hjælpe smiley
    Det skal jeg nok huske. Kan godt ske jeg lige smider en PB.

• #19   18. maj 2009 Charlotte S

Ja, men så alligevel ikke. tror ikke hun har været sammen med mig for at komme videre for det hele gik i vasken efter vi gik i seng sammen, at hun stadig savnede ham osv. Men hun snakkede jo om forhold og alt det der med mig. Tror ikke hun har været ude på at tage røven på mig. Tror bare at eks'en har sagt en masse lort til hende, hvor hun så er falder for ham igen.

• #20   18. maj 2009 Tja, det kan godt ske. det er bare lidt trist at gå og tænke på en pige man ikke kan få alligevel. smiley

• #21   18. maj 2009 Kvinder !
    Sådan er de bare smiley ellers bliv bøsse

• #22   18. maj 2009 du er bare rebound diller, lær at leve med det, du fik et knald ud af det !! hehe

• #23   18. maj 2009 Tja, bare lidt svært at blive ved med at snakke med en pige som man har så store følelser for.

Ja skal bare videre kan desværre bare være svært til tider.
    Men den rigtige står der vel en dag. smiley

• #24   18. maj 2009 Mads K :

Kan sku blive lidt sur over du skriver at så fik han jo et knald ud af det !
    Du får det til og lyde som om at det er ham der udnytter hende og det er det bestemt ikke..

Men sådan er nogen DRENGE jo bare.. De tænker KUN med pikken konstant !!!! Det er sku ikke altid pigerne der fejler noget øverst oppe. ! Men nermere omvendt !

• #25   18. maj 2009 Det er nok bedst bare at kommer viddere!

Kommentér på:
Pige problemer

Annonce