{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Pige i problemer med sin mor? {{forumTopicSubject}}

Har en veninde der har lidt problemer med sin mor, den anden dag blev hun vækket af hun lå og kneppede med en anden end hendes kæreste og det var ik første gang hun har gjort det, så råbte hun senere hva fanden hun havde gang i, og nu truer hun hende med at hvis hun ik gør præcis som hun siger så vil hun gøre så hun ik må se hendes far mere og hendes venner, og siger hun vil finde en masse lort på hendes far og få andre til at hjælpe med det.
Men kan hun det, få den fulde forældre myndighed også at hun ik må se sin far? hun er 15 så kan hun ik selv bestemme noget der?
Håber i forstår hva jeg mener

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pige i problemer med sin mor?
  • #1   6. aug 2008 som 15 årig kan hun selv være med bestemmende til hvilken forælder hun vil bo hos

• #2   6. aug 2008 Undskyld hehe vidste bare ik hvordan jeg sku skrive det. ja det mener jeg også hun kan men hun tør ik gå imod hendes mor hvis det passer det hun siger med hun ik må se sin far mere men jeg mener altså hun selv kan bestemme når hun er over 15. men ja hun er virkelig nedern synes bare det er synd for hende smiley

• #3   6. aug 2008 lyder mere som et mor teenager forhold der går lidt skævt, moren finder på dumme ting at sige for at såre sin datter da hun har indset hun ikke kan styre hende mere.... og datteren siger så en masse lort om sin mor for at stille hende i dårligt lys og så hun selv står som hende det hele går ud over.....

• #4   6. aug 2008 kan satme da godt forstå moren bliver sur hvis hun tager sin datter i a kneppe med andre end hendes kæreste. Har en tøs er sq da for åndsvag i sit hovede. og så er hun ikke ret gammel. sig til den tøs at hun skal tage sig sammen ...

• #5   6. aug 2008 Tanja L det var moren der lå og kneppede uden om og datteren vågnede af det

• #6   6. aug 2008 Undskyld igen jeg er bare forvirrende nogen gange hehe. synes bare det er synd hun vil bestemme så meget så hun skal true hende med ting

• #7   6. aug 2008 Julian

moren er da voksen nok til at bestemme hvem hun vil ha sex med, det skal hendes datter da slet ikke bestemme..

min søn skal da helt sikkert ALDRIG bestemme hvem jeg skal ha sex med og ha forhold med eller blive gift med...

• #8   6. aug 2008 * Anja er GUD * Det er jo heller ik det det handler om? altså hendes forældre er skildt hvis du ik fandt ud af det glemte og skrive det først men hun har en kæreste men hun lå og kneppede med en anden i mandags.
    Carsten .* han har aldrig gjort hende noget ondt og hun er glad for ham

• #9   6. aug 2008 åh okay. det er ikke lige til at finde ud af din tekst. Undskyld (:så synes jeg da at datteren skal flytte over til sin far. moren kan ikke gøre noget ved det alligevel.

• #10   6. aug 2008 jamen fint nok moren er skildt og boller nu med kæreste nr 1 og så i mandags bollede hun så med kæreste nr 2 ????? og hvad så hun er voksen hun kan sku da knalde hvem fanden hun vil.....

ej ok og nej det ikke super fedt at barnet vågner ved moren knepper hvis det er et lille barn, men en 2 på 15 som sikkert selv render og knalder ja hun kunne vel bare sige til sin mor dagen efter, om de kunne dæmpe sig lidt en anden gang da det ikke er så rart at høre på

• #11   6. aug 2008 ¤Frk. Skumfidus ¤
    Ville du ik selv blive lidt sur hvis din mor flere gange havde været utro?

• #12   6. aug 2008 Nej men alligievel ik? hun bor sammen emd sin kæreste og han har været på arbejde

• #13   6. aug 2008 det er moderen der kneppede en anden mens hendes kæreste var på erbejde. og datteren vågnede af det og det var ik første gang hun har kneppet med en anden.

• #14   6. aug 2008 jamen så snart hun er 15 så kan hun helt selv bestemme hvem hun vil bo hos af sine forældre

Kommentér på:
Pige i problemer med sin mor?

Annonce