{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

Thomas G
Thomas G
Tilmeldt:
19. mar 2007
Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780

Ånder - tror i på det? {{forumTopicSubject}}

Hey bb - tror i på ånder?

her igår, var jeg med 3 venner og en clairvoyant og clairvoyant´s veninde, hjemme ved hende veninden, fordi hendes hus skulle renses for ånder. og seriøst det spøgte, jeg troede ikke selv på det, efter vi begyndte og spille "ånden i glasset". noget skummelt jo, og i sådan en gang i huset der skete virkelig noget, lige meget hvem der gik derud, skete der noget med ens ben, hvis man bare stod stille og lukkede øjnene, ens ben blev som gelé.og der skete så mange klamme ting. tror i på ånder? jeg er ret overbevist efter igår.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ånder - tror i på det?
  • #1   3. dec 2009 Nej, det er kun for folk som er bange for at dø, som tror liv efter døden, er man død er man død slut bum, Men overtro kan bilde kroppen det mest mærkelige ind,

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #2   3. dec 2009 jamen, HALLO!! hvordan kan et glas rykke sig på et bord af sig selv? :S altså når man spiller anden i glasset?

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #3   3. dec 2009 og hvordan kan et starinlys blafre, når der er glas udenom, og intet vindue står åbent? og hvordan kan en olielampe lige pludselig skrue op af sig selv? og kattene reagere helt vildt på den der gang.

  • #4   3. dec 2009 Jeg tror på der er mere mellem himmel og jord i hvert fald. Men ved ikke om det lige er ånder smiley

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #5   3. dec 2009 mæksnitte - har jeg sagt der :S forstår der bare ikk, omg slap dog af :S

  • #6   3. dec 2009 Jeg har selv oplevet nogle fuldstændige ubeskrivelige ting smiley Og det har virkelig overbevidst mig om at der var "et eller andet" dengang.

    Men idag hælder jeg mere til at mennesker kan være så psykisk ekstreme i sin overbevisning. Så vi rent faktisk kan få ting til at ske ved at tro nok på det.

    Det med ånder er ligesom gud.
    Nogle tror på det, Men har egentlig aldrig fået et bevis.

    smiley Jeg tror på styrken i mennesket.


  • Emma
    Emma Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 26
    #8   3. dec 2009 Ja jeg tror helt bestemt på ånder

  • #9   3. dec 2009 Jeg tror bestemt på ånder .. Har oplevet ting mange gange

  • #10   3. dec 2009 Ja jeg tror på at der findes mere mellem himmel og jord - så 100% ja smiley

  • #11   3. dec 2009 Jeg boede i sin tid også på en gård i randers.

    For mange mange år siden havde gården været ejet af en Christian Rousing. Jeg valgte at fremlægge om gårdens historie i skolen fordi der pludselig begyndte at dukke mange informationer op.

    Der har også været personer som er omkommet i tidens løb på den gård.
    Et aften da jeg gik ovre i den hal der tidligere har været gammel ko-stald (Der var tennis-bane bane imens jeg boede der.) Der så jeg, lige da jeg kom og af trappen en skikkelse som faldte baglæns ned og ramte betongulvet.
    det var egentlig kun sådan omkantningen af skikkelsen jeg så.
    Jeg vil ikke kunne kombinere det med et billed af en person den dag idag. Men skræmmende var det da..

    Der skete mange ting da vi boede der. Normalvis plejer man at sige at der altid er mange lyde i et gammelt hus.
    Men vi havde lige bygget det på på ny. Med undtagelsen for kælderen som bare blev bibeholdt og lukket af.

    Men jeg tror bare at jeg har indbildt mig selv at se den skikkelse jeg så..
    Det skete netop i den periode hvor jeg undersøgte historien om gården.
    smiley Men om ikke andet så har det fået mig til at tænke på mange ting den dag idag smiley


  • #12   3. dec 2009 jeg tror helt bestemt der findes ånder...min søster, mor, eks, og self. mig selv...har oplevet mange uforklarige ting i det hus mine forældre bor i...

  • #13   3. dec 2009 ja jeg tror bestemt der findens ånder...
    efter min fars død er der sket mange mærkelige ting herhjemme, ting er faldet på gulvet og døre er blevet åbnet...
    jeg vil super gerne tro at det er min far men jeg kan jo ikke være helt sikker !


  • #14   3. dec 2009 Folk siger at de oplever noget, pga deres tro på det. nogle gabge kan man tro så meget på noget, at det faktisk sker, altså ikke virkeligt. Hvad skulle ånder også være ? døde mennesker ?
    Mennesker har ingen sjæl eller ånd. det er sådan noget kristendom pis som blev lukket ind i vores hoveder da vi var mindre. når vi dør er det fordi at vores hjerne ikke fungere mere. på en måde er vi jo ligesom computere, bare at vi ikke har kunstig intelligens. så hvad folk tror eller ej. så findes sådan noget ikke.. og hvis man har oplevet noget, er der en logisk forklaring på det


  • #15   3. dec 2009 Hvis man nu begravede ens computer. kom der heller ikke en mystisk blæserlyd ovre fra hjørnet smiley det er sku til grin sådan noget..

  • Emma
    Emma Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 26
    #16   3. dec 2009 Hvis vi ikke har nogen sjæl, ville vi alle gå rundt og være ens og tænke ens.. Du lyder ikke særlig klog smiley

  • #17   3. dec 2009 Jeg tror sku godt på det efter at ha' oplevet en masse ting smiley

  • Alfalover x
    Alfalover x Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 81
    #18   3. dec 2009 Ånder findes 100 % ... Prøve se Ghost Hunters ...

  • Alfalover x
    Alfalover x Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 81
    #19   3. dec 2009 Jeg har ik troet på den spil som hedder "ånden i glasset" , Men en gang var jeg med i en lejlighed hvor det spillet "ånden i glasset". Jeg spillet ik med , Jeg glemmer aldrig den aften , Alle billeder i Lejlighed faldt ned fra væg. 1000 % Der findes Ånder .

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #20   3. dec 2009 det kan godt være illusioner som nogen siger, men er det så også illusioner når et glas flytter sig af sig selv? ja jeg spørger bare? vi sad 6 mennesker og spillede det, og tro mig, vi løftede allesammen fingeren over glasset, så vi ikke rørte nogen af os, og det flyttede sig stadig. så noget må der være. jeg tror så ikke det er nogen der er nogen der bilder os ind. helt seriøst, hvor blev jeg overbevist. der skete også noget med mine venner. b.la kunne 2 af mine venner lige pludselig ikk lide hinanden, og de begyndte og græde og få det dårligt hvis de satte sig ind i bilen. og jeg kunne også mærke noget inde i bilen.

  • #21   3. dec 2009 følger lige med her.

  • #22   3. dec 2009 ånder??? hvor dum r do, det stave onder

  • Alfalover x
    Alfalover x Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 81
    #23   3. dec 2009 Thomas G Du skal aldrig spille den spil mere !! den er meget klam og holde dig langt væk fra den .

  • Alfalover x
    Alfalover x Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 81
    #24   3. dec 2009 Nicolaj A Du skal ik kom og sige at det ik passer , Alle billeder falder bare ned , det lyder lidt mystisk . Men det er Real og det er sket .

  • #25   3. dec 2009 Et starinlys blafre under glas?
    Det blafre lige inden det går ud, fordi det ikke får ilt. Men når det flytter sig, så tror jeg også på det .. Kender godt ånden i glasset, men har aldrig turde det selv


  • #26   3. dec 2009 Jeg har selv boet i et hus med mindst én usynlig sjæl, så ja, jeg tror på det.

  • #27   3. dec 2009 når man spiller ånden i glasset er der jo altid ern der skubber med glasset.. tror slet ikk på det.. det er ren indbildning det der med at man kan høre nogen som går på loftet og som prikker en på skulderen.

    jeg tror, som nogen af jer har sagt. at hvis man vil tro på dem, så tror man os at man kan se dem


  • #28   3. dec 2009 je har tit tænkt over det. og jeg er bestemt en af dem der tror på det, og har snakket med en af de dimser der, at jeg er en der kan tiltrække dem.

    og har det os sådan lidt når man dør, så jeg overbevist om der sker noget for man kan da ikke bare ligge i en kiste og rådne op, der må da ske noget?


  • #31   3. dec 2009 ^^ nej men vi har en underbevidsthed.. det er skuda bare en nem måde at forklare det på smiley så hvorfor er det lige du siger at jeg er dum at høre på ?

  • #32   3. dec 2009 Slal vi prøve at se Ghost Hunters ?? Du tror vel ikke på alt hvad de siger i tv ? så kommer man sku ikke langt i livet smiley

  • #33   4. dec 2009 Er jeg den eneste der har set Ghost busters eller hvad? smiley

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #34   4. dec 2009 jeg spillede det sammen med en Clarivoyant, så jeg følte mig meget sikker, ellers havde jeg ike gjort det, hun ved jo hvad hun snakker om.

  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #35   4. dec 2009 man behøver ikke røre glasset, bare man har en finger lidt hen over glasset, fordi hun sagde vi skulle slippe samtidig og løfte fingeren stille hen over glasset, og det flyttede sig stadig, så noget må der være. det kan ikke lade sig gøre.

  • #36   7. dec 2009 jeg har en gang haft en fugl...

    Den hed hans.


  • Nexii »
    Nexii » Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 61 Svar: 553
    #37   9. dec 2009 I see dead people














    on the internet smiley


Kommentér på:
Ånder - tror i på det?

Annonce